Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Snelle uitlaten Honda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1033 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26435 - Snelle uitlaten Honda
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4521 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ruben. 20-2-2005 18:41 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

[...]


ik betaal 105 euro voor een uitlaat
krijg hem niet eens even hard rijdend als een 50cc met een bovenlangs.. en das tog knap lullig als er een 70 onder hangt
dan ga ik terug naar de brommerboer voor geld terug.. duh.. hij wil niet terug geven, maar hij wil het wel zelf nog even proberen.. t lukt hem ook niet.. dus tog wel geld terug..

snollebol


zal ook echt aan je uitlaat liggen en niet aan de cillinder he
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
honda_2takt_power 20-2-2005 18:45 Print reply

Posts: 6744
me gianellie op me mt was hoogtoerig zat en snel genoeg
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Blukaap2 20-2-2005 18:49 Print reply

Posts: 9953
Bochten maken opzich niet zoveel uit meen ik, zolang ze een heel klein beetje normaal lopen.
Als de uitlaat maar goed berekend en vooral goed verzaagd en gelast is maakt het volgens mij niet zoveel uit.

Alleen zijn de meeste bovenlangse MT/MTX pijpen gewoon 10x niks.
 
Stoere brommers
barry 20-2-2005 18:55 Print reply

Posts: 7387
er bestaan geen honda uitlaten die snel zijn
 
He?
honda_2takt_power 20-2-2005 18:56 Print reply

Posts: 6744
niet
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
christianos 20-2-2005 19:10 Print reply

Posts: 20445
het beste blijft opmaat, dat is gewoon de enige goede oplossing..
 
MT70-nolimit 20-2-2005 19:20 Print reply

Posts: 4322
En welke uitlaat is volgens jullie de beste bovenlangs? Tecno? Want ik mijn uitlaat is toch afgescheurd, ben aan een nieuwe toe en ik vind het geen gezicht om zon uitlaat onderlangs te leggen, dus welke raden jullie aan?
 
gaat lang goed
honda_2takt_power 20-2-2005 19:21 Print reply

Posts: 6744
is je cil hoogtoerig raad ik gianellie aan
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
christianos 20-2-2005 19:22 Print reply

Posts: 20445
tecno ben ik niet kapot over, ben zelf een voorstander van Luhao, mooie uitlaat is dat , redelijk snel en gebruikbaar op bijna elke setup.
Hij is alleen niet zo geweldig snel, giannellie is wel erg hoogtoerig, ik vind proma ook wel goed, ze roesten alleen onder je kont vandaan.

maar ik ben groot voorstander van onderlangs
 
MT70-nolimit 20-2-2005 19:27 Print reply

Posts: 4322
Hmm ik ben meer van het vermogen als van hoogtoerig, hoogtoerig=hooglagerslijterig.
 
gaat lang goed
Ruben. 20-2-2005 19:58 Print reply

Posts: 6131
ga toch 4t rijden dan
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
christianos 20-2-2005 19:59 Print reply

Posts: 20445
am6 maken ook harde toeren, en die cilinders slijten ook niet gek snel hoor..
 
Ruben. 20-2-2005 20:00 Print reply

Posts: 6131
hangt er van af hoe je er mee omgaat
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
honda_2takt_power 20-2-2005 20:02 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

ga toch 4t rijden dan
idd 2takt hoort hoogtoerig te janken
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
gonzales 20-2-2005 20:05 Print reply

Posts: 1319
omdat am6 kortere slag heeft en daardoor kleinere zuigersnelheid bij zelfde toerental als honda
 
burn your rubber not your soul

Dit topic is 4521 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved