Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Snelle uitlaten Honda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 655 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26435 - Snelle uitlaten Honda
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 4528 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MT70-nolimit 20-2-2005 13:27 Print topicpost

Posts: 4322
Ik hoorde laatst dat uitlaten die onderlangs lopen (homoet e.d.) sneller zijn omdat ze niet door zo'n krulbocht hoeven. Daardoor zou de expansie beter tot zijn recht komen en zijn uitlaten onderlangs dus automatisch sneller. Maar is dit wel zo?
 
gaat lang goed

Kampersjaak 20-2-2005 13:54 Print reply

Posts: 12285
ik weet het niet precies,
maar heb ook wel altijd dat idee gehad,
mischien omdat ik nooit een goede bovenlangs heb gehad.

alleen een proma, maar dat is echt troep
 
oderint dum metuant
HayeSM 20-2-2005 14:07 Print reply

Posts: 3052
ik zou het niet kunnen onderbouwen, maar ik vewachte het ook. Ik had eerst een techno pijp (bovenlangs) en later een homoet Special, dat scheelde zo 15 km/h!!!
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
honda_freak 20-2-2005 14:16 Print reply

Posts: 7650
bij mij scheelde het zelfs 30 km/h.. de andere kant op.. t ding haalde nog net de 60 als ik geluk had.. gelijk weer terug, brommerboer naar laten kijken, wist t ook niet.. terug naar bovenlangs.. en gelijk weer goed rijden
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Kampersjaak 20-2-2005 14:18 Print reply

Posts: 12285
je moet de brommer ook weer afstellen na een uitlaat verwisselen h?,
en dat heb je niet gedaan
 
oderint dum metuant
honda_freak 20-2-2005 14:19 Print reply

Posts: 7650
ohw zou dat het zijn
ben geen mongool hoor
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Bullet 20-2-2005 14:19 Print reply

Posts: 12150
mja imho zijn alle uitlaatjes voor honda (MT) bagger, probeer anders ff een derbi pijp der op te gooien
 
**My BungHole Will Speak Now**
Kampersjaak 20-2-2005 14:20 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

ohw zou dat het zijn
ben geen mongool hoor


niet?,
je gaat wel naar een bromhoer toe, om te latehn zien,

blijkt al weer
 
oderint dum metuant
honda_freak 20-2-2005 14:23 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

[...]


niet?,
je gaat wel naar een bromhoer toe, om te latehn zien,

blijkt al weer


ik betaal 105 euro voor een uitlaat
krijg hem niet eens even hard rijdend als een 50cc met een bovenlangs.. en das tog knap lullig als er een 70 onder hangt
dan ga ik terug naar de brommerboer voor geld terug.. duh.. hij wil niet terug geven, maar hij wil het wel zelf nog even proberen.. t lukt hem ook niet.. dus tog wel geld terug..

snollebol
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Kampersjaak 20-2-2005 14:23 Print reply

Posts: 12285
wat voor uitlaat was die bovenlangs?,
en die onderlangs?

 
oderint dum metuant
MT70-nolimit 20-2-2005 14:26 Print reply

Posts: 4322
Maar een snelle uitlaat is trouwens toch alleen meer toeren maken of zie ik dat verkeerd, is het ook nog een stukje meer trekkracht wat je ontwikkeld?
 
gaat lang goed
honda_freak 20-2-2005 14:27 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

wat voor uitlaat was die bovenlangs?,
en die onderlangs?



bovenlangs was een techno verchroomd.. of een gewone zwarte weet-ik-veel-wat-voor-merk (zelfde effect

onderlangs was een homoet special ook

edit: 600ste post woopie

Dit bericht is ge-edit door honda_freak op 20-2-2005 14:28
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Kampersjaak 20-2-2005 14:27 Print reply

Posts: 12285
meer trekkracht,

maar het is altijd een combi met je cilinder h
 
oderint dum metuant
Kampersjaak 20-2-2005 14:28 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

[...]


bovenlangs was een techno verchroomd.. of een gewone zwarte weet-ik-veel-wat-voor-merk (zelfde effect

onderlangs was een homoet special ook


je zou toch zeggen dat die homoet harder hoort te gaan.

mischien iets vergeten ofzo???
wel vreemd
 
oderint dum metuant
honda_freak 20-2-2005 14:40 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

[...]


je zou toch zeggen dat die homoet harder hoort te gaan.

mischien iets vergeten ofzo???
wel vreemd


zeker vreemd, maar de verf was ook niet hittebestendig en hij paste niet netjes vast aan mn frame.. t ging net.. maar het stond best strak.. dus ik ben weer gewoon overgestapt op mn oude vertrouwde bovenlangs
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
wipe-out 20-2-2005 18:39 Print reply

Posts: 7672
Wat vaak ook een probleem is bij MT'tjes enzo, is dat de vorm van de bocht beperkt wordt door de ruimte tussen blok en frame/tank.
 

Dit topic is 4528 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved