Kampersjaak |
20-2-2005 13:54 |
Posts: 12285 |
ik weet het niet precies,
maar heb ook wel altijd dat idee gehad,
mischien omdat ik nooit een goede bovenlangs heb gehad.
alleen een proma, maar dat is echt troep
|
|
oderint dum metuant |
|
HayeSM |
20-2-2005 14:07 |
Posts: 3052 |
ik zou het niet kunnen onderbouwen, maar ik vewachte het ook. Ik had eerst een techno pijp (bovenlangs) en later een homoet Special, dat scheelde zo 15 km/h!!!
|
|
Appie SXV550 .. the hooligans choice |
|
honda_freak |
20-2-2005 14:16 |
Posts: 7650 |
bij mij scheelde het zelfs 30 km/h.. de andere kant op.. t ding haalde nog net de 60 als ik geluk had.. gelijk weer terug, brommerboer naar laten kijken, wist t ook niet.. terug naar bovenlangs.. en gelijk weer goed rijden
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
Kampersjaak |
20-2-2005 14:18 |
Posts: 12285 |
je moet de brommer ook weer afstellen na een uitlaat verwisselen h?,
en dat heb je niet gedaan
|
|
oderint dum metuant |
|
honda_freak |
20-2-2005 14:19 |
Posts: 7650 |
ohw zou dat het zijn
ben geen mongool hoor
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
Bullet |
20-2-2005 14:19 |
Posts: 12150 |
mja imho zijn alle uitlaatjes voor honda (MT) bagger, probeer anders ff een derbi pijp der op te gooien
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Kampersjaak |
20-2-2005 14:20 |
Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
ohw zou dat het zijn
ben geen mongool hoor
niet?,
je gaat wel naar een bromhoer toe, om te latehn zien,
blijkt al weer
|
|
oderint dum metuant |
|
honda_freak |
20-2-2005 14:23 |
Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
[...]
niet?,
je gaat wel naar een bromhoer toe, om te latehn zien,
blijkt al weer
ik betaal 105 euro voor een uitlaat
krijg hem niet eens even hard rijdend als een 50cc met een bovenlangs.. en das tog knap lullig als er een 70 onder hangt
dan ga ik terug naar de brommerboer voor geld terug.. duh.. hij wil niet terug geven, maar hij wil het wel zelf nog even proberen.. t lukt hem ook niet.. dus tog wel geld terug..
snollebol
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
Kampersjaak |
20-2-2005 14:23 |
Posts: 12285 |
wat voor uitlaat was die bovenlangs?,
en die onderlangs?
|
|
oderint dum metuant |
|
MT70-nolimit |
20-2-2005 14:26 |
Posts: 4322 |
Maar een snelle uitlaat is trouwens toch alleen meer toeren maken of zie ik dat verkeerd, is het ook nog een stukje meer trekkracht wat je ontwikkeld?
|
|
gaat lang goed |
|
honda_freak |
20-2-2005 14:27 |
Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
wat voor uitlaat was die bovenlangs?,
en die onderlangs?
bovenlangs was een techno verchroomd.. of een gewone zwarte weet-ik-veel-wat-voor-merk (zelfde effect
onderlangs was een homoet special ook
edit: 600ste post woopie
Dit bericht is ge-edit door honda_freak op 20-2-2005 14:28
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
Kampersjaak |
20-2-2005 14:27 |
Posts: 12285 |
meer trekkracht,
maar het is altijd een combi met je cilinder h
|
|
oderint dum metuant |
|
Kampersjaak |
20-2-2005 14:28 |
Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
[...]
bovenlangs was een techno verchroomd.. of een gewone zwarte weet-ik-veel-wat-voor-merk (zelfde effect
onderlangs was een homoet special ook
je zou toch zeggen dat die homoet harder hoort te gaan.
mischien iets vergeten ofzo???
wel vreemd
|
|
oderint dum metuant |
|
honda_freak |
20-2-2005 14:40 |
Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
[...]
je zou toch zeggen dat die homoet harder hoort te gaan.
mischien iets vergeten ofzo???
wel vreemd
zeker vreemd, maar de verf was ook niet hittebestendig en hij paste niet netjes vast aan mn frame.. t ging net.. maar het stond best strak.. dus ik ben weer gewoon overgestapt op mn oude vertrouwde bovenlangs
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
wipe-out |
20-2-2005 18:39 |
Posts: 7672 |
Wat vaak ook een probleem is bij MT'tjes enzo, is dat de vorm van de bocht beperkt wordt door de ruimte tussen blok en frame/tank.
|
|
|
|