christianos |
19-2-2005 22:49 |
Posts: 20445 |
numbero uno- je tap is dol, dremel de moer doer en haal die tap eruit en koop ene nieuwe
numbero 2 - koop een nieuw membraam, deze is zeer wss kaduuk
Dit bericht is ge-edit door christianos op 19-2-2005 22:52
|
|
|
|
theredone51 |
19-2-2005 22:51 |
Posts: 2506 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
numbero 2 - koop een nieuw membraam, deze is zeer wss kaduuk
puch heeft ori geen membraan
je vlotter blijft hangen, kijk ff of alles nog goed zit
|
|
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing. |
|
theremover |
19-2-2005 22:51 |
Posts: 234 |
numb 2- kan je dat bij een brommershopgewoon halen ?
|
|
|
|
christianos |
19-2-2005 22:52 |
Posts: 20445 |
oepz, ghe ghe
een puch, te snel doorgelezen....
|
|
|
|
christianos |
19-2-2005 22:52 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: theremover
numb 2- kan je dat bij een brommershopgewoon halen ?
die heb je niej, foutje van mezelf
|
|
|
|
theremover |
19-2-2005 22:54 |
Posts: 234 |
ok dus geen membraam :P dus zou ana vlotter moet liggen ? soms als ik geprobeerd heb om puch aan te zetten ( lukt nooit ) stop ik ff 15 minuten en dan probeer ik het weer en dan bezinkeraan open gelijk kicken hoor je soms dat ie ff 3 seconden aanslaat maar dan verzuipt ie weer ,
|
|
|
|
christianos |
19-2-2005 22:55 |
Posts: 20445 |
carberateur er even afhalen en al;les helemaal goed vuil vrij maken, dat helpt meestal al ene boel
|
|
|
|
theremover |
19-2-2005 22:57 |
Posts: 234 |
had ook gedaan, cabr schongemaakt vlotterkamer eraf en pleurt gelijk veel bezine eruit , zet hem erweer op probeer starten lukt niet, cabr weer los vlotterkamer weer vol, dus ik ga maar beejt bij de vlotterkamer kloten,
|
|
|
|
theremover |
19-2-2005 23:06 |
Posts: 234 |
dus mee eens dat het aan vlotter ligt >?? of kan ik nog zorgen dat er minder bezinte in cabr komt ?? door bezineslang beejte ( kleinere opening te maken >?
|
|
|
|
theredone51 |
19-2-2005 23:07 |
Posts: 2506 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: theremover
had ook gedaan, cabr schongemaakt vlotterkamer eraf en pleurt gelijk veel bezine eruit , zet hem erweer op probeer starten lukt niet, cabr weer los vlotterkamer weer vol, dus ik ga maar beejt bij de vlotterkamer kloten,
normaal drijft je vlotter op de benzine, als het mengsel hoog genoeg is zorgt een pinnetje in de vlotter ervoor dat er niet nogmeer benzine in de carburateur kan.
Hier moet je het dus ergens zoeken.
Je kan eventueel het plaatje waaraan je vlotter zit een beetje bijbuigen zodat hij eerder dichtgaat.
Ben je niet toevallig het pinnetje dat in je vlotter zit vergeten? (niet het staafje waar-rond de vlotter scharniert)
Dit bericht is ge-edit door theredone51 op 19-2-2005 23:08
|
|
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing. |
|
theremover |
19-2-2005 23:09 |
Posts: 234 |
ok thnx want nu zit de hele vlotterkamer vol
|
|
|
|
theredone51 |
19-2-2005 23:09 |
Posts: 2506 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: theremover
ok thnx want nu zit de hele vlotterkamer vol
das normaal, maar niet zover dattie overstroomt
|
|
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing. |
|
theremover |
19-2-2005 23:12 |
Posts: 234 |
weet niet of die overstroomt maar weet wel dat ie prop vol zit
|
|
|
|
-Wheelie-Johie- |
20-2-2005 1:33 |
Posts: 2814 |
dat hoort
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
theremover |
20-2-2005 18:25 |
Posts: 234 |
oke
vandaag cabr eraf gehaald schoongemaakt enz.
Dus loop naar de straat , kick 1 x met de choke in gedrukt en start gelijk. dus ik blij hou hem zo 3 minuten aan beetje gereden kom thuis aan, zet hem uit. 1 minuut later wilt ie weer niet aan slaan zelfs niet met choke wat kan het toch zijn :S ( heb geeen luchfilter )
|
|
|
|