Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - raardoen na nieuwe carb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 835 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26423 - raardoen na nieuwe carb
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1867 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wietplant 20-2-2005 21:10 Print reply

Posts: 2092
oke hij is helemaal gemaakt kzal ff zeggen hoe. ik merkte dat hij vaak na een bocht moeilijk ging doen en hoe leger me tank werd hoe minder vaak hij uitviel nadat ik getankt had dee hij weer heel vaak moeilijk uitvallen hoge toeren.. ik hoorde vaak darna ook een sisend geluid bij me tankdop . dus ik bed8 me opeens meschien is de druk daar te groot omdat ik me tankdop helemaal had afgeslote omdat me ouders het anders vonde stinke dus ik tankdop open en hij starte meteen dus ik maak hem weer beetje open en hij heb nergens meer last van en de gaskabel was indd te kort :p ff langer gemaakt
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
honda_2takt_power 20-2-2005 21:16 Print reply

Posts: 6744
hij zoog ze tank dus vacuum je ouders moeten niet klagen

Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 20-2-2005 21:16
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Teunmenator 21-2-2005 9:09 Print reply

Posts: 2524
kheb niet alles gelezen maar kweet vrij zeker dat het valse lucht is check ff het faq.

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/130

Dit bericht is ge-edit door Teunmenator op 21-2-2005 9:14
 
Honda_mbiloss [Emiel] 21-2-2005 9:57 Print reply

Posts: 3697
dan heb je het heel vrij zeker goed mis:P.
 
wietplant 27-2-2005 10:25 Print reply

Posts: 2092
oke nieuw probleem :( ik was gister lekker aan het rijde .. ik stop voor het stoplicht en een vriend van mij doe een burn out dus ik doe da ook ff maar me voorwiel had geen grip dus ik stop en ik wil daarna rustig wwegrijde bij het stoplicht rustig de koppeling oplate kome wel vol gas... maak een wheely ik schrik maarja schakel gewoon naar ze 2 geef weer gas weer een wheely.. daarna moet ik ff w8te op me vriend en dan rijd hij weer normaal :S ik heb dus een 26mm en die rijd op het moment hetzelfde als mjin oude 18mm alleen dat ene moment dee hij het goed .. iemand wete wat het is .. ik d8 zelf valse lucht maar als dat zo is wil ik altijd wel valse lucht

owja niet zegge afstelling die is gewoon goed bougi netjes koffie met melk bruin en nergens stoteren en zo ..

Dit bericht is ge-edit door wietplant op 27-2-2005 10:33
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
Joostvdw 27-2-2005 11:08 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wietplant

oke nieuw probleem :( ik was gister lekker aan het rijde .. ik stop voor het stoplicht en een vriend van mij doe een burn out dus ik doe da ook ff maar me voorwiel had geen grip dus ik stop en ik wil daarna rustig wwegrijde bij het stoplicht rustig de koppeling oplate kome wel vol gas... maak een wheely ik schrik maarja schakel gewoon naar ze 2 geef weer gas weer een wheely.. daarna moet ik ff w8te op me vriend en dan rijd hij weer normaal :S ik heb dus een 26mm en die rijd op het moment hetzelfde als mjin oude 18mm alleen dat ene moment dee hij het goed .. iemand wete wat het is .. ik d8 zelf valse lucht maar als dat zo is wil ik altijd wel valse lucht

owja niet zegge afstelling die is gewoon goed bougi netjes koffie met melk bruin en nergens stoteren en zo ..

Dit bericht is ge-edit door wietplant op 27-2-2005 10:33


verstopte kanaaltjes? ist met powerjet oid, dat werkt alleen bij volgas ong, mss doet die vervelend
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
wietplant 27-2-2005 11:28 Print reply

Posts: 2092
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

[...]


verstopte kanaaltjes? ist met powerjet oid, dat werkt alleen bij volgas ong, mss doet die vervelend


nee der is nix verstopt. en wtf is powerjet ??
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
Mr.MTX 27-2-2005 11:35 Print reply

Posts: 1854
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wietplant

[...]


nee der is nix verstopt. en wtf is powerjet ??

1 sproeier voor lage toeren, en nog 1 voor hoge toeren... Toch???
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
wietplant 27-2-2005 11:41 Print reply

Posts: 2092
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX

[...]

1 sproeier voor lage toeren, en nog 1 voor hoge toeren... Toch???


ik heb wel 2 sproeier ja .. maar de ene is toch stasionair sproeier en de andere gewoon hoofd sproeier heb toch ook maar 1 gasnaald.. en hoe kan het dan dat i het opeens goed ging doen.. die sproeier kan niet opeens verandere toch

edit : ik heb btw een mikuni

Dit bericht is ge-edit door wietplant op 27-2-2005 11:44
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
low rider1 27-2-2005 11:50 Print reply
Posts: 60
denk het ook dat het valse lucht is en dat bij zoms uitvalt bij bepaalde toeren kan ook vuil zijn heb ik ook last van gehad
 

Dit topic is 1867 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved