Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - raardoen na nieuwe carb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 878 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26423 - raardoen na nieuwe carb
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1868 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wietplant 19-2-2005 20:53 Print topicpost

Posts: 2092
mijn brommer doet raar nadat ik een nieuwe carb heb .. ik heb hem goed afgesteld (wel met choke aan) op 4k en soms vald hij opeens uit vlak nadat ik volgas geef en moet ik ff w8te totdat ik weer kan rijde... en soms gaat hij ook opeens zonder dat ik iets anders doe heel veel toere maken en daarna valt hij ook uit. en als ik de choke er niet op doe maakt hij ook heel veel toeren wat ik niet kan verhelpe met afstellen.. wat is der mis ?? geen valse lucht PROBLEEM VERHOLPEN

NIEUW PROBLEEM

oke nieuw probleem :( ik was gister lekker aan het rijde .. ik stop voor het stoplicht en een vriend van mij doe een burn out dus ik doe da ook ff maar me voorwiel had geen grip dus ik stop en ik wil daarna rustig wwegrijde bij het stoplicht rustig de koppeling oplate kome wel vol gas... maak een wheely ik schrik maarja schakel gewoon naar ze 2 geef weer gas weer een wheely.. daarna moet ik ff w8te op me vriend en dan rijd hij weer normaal :S ik heb dus een 26mm en die rijd op het moment hetzelfde als mjin oude 18mm alleen dat ene moment dee hij het goed .. iemand wete wat het is .. ik d8 zelf valse lucht maar als dat zo is wil ik altijd wel valse lucht


Dit bericht is ge-edit door wietplant op 27-2-2005 10:26
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid

honda_2takt_power 19-2-2005 21:11 Print reply

Posts: 6744
afstellen zonder choke en kijken of gasnaald soepel gaat
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
wietplant 19-2-2005 21:53 Print reply

Posts: 2092
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

afstellen zonder choke en kijken of gasnaald soepel gaat


gasnaald gaat soepel en afstelllen zonder coke draai die met stasionair schroef helemaal uit nog 8k :S dus da luk nie
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
honda_2takt_power 19-2-2005 21:56 Print reply

Posts: 6744
is je buitenkabel van je gaskabel niet te lang
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
herman103 19-2-2005 21:56 Print reply

Posts: 1352
ik denk een te grote sproeier. kijk eens na de kleur van de bougi als hij uitgevallen is
 
wietplant 19-2-2005 22:01 Print reply

Posts: 2092
bougie is mooi koffie bruin ietsje donkerder.. en me buite kabel is niet te lang want toen ik hem der op zette me carb was als ik gas gaf en daarna gas los hoorde je metaal geluidje van de schuif die op de onderkant van de carb kwam


edit : maar hou zou ik anders me buitekabel korter kunne maken ? ik heb deze net nieuw gekocht speciaal voor honda mtx dus zou moete passen .. het is trouwens een 26mm mikuni

Dit bericht is ge-edit door wietplant op 19-2-2005 22:03
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
honda_2takt_power 19-2-2005 22:51 Print reply

Posts: 6744
binnen kabel er uit door knippen met nijptank of dremelen of de grote slijpschijf erop
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
wietplant 19-2-2005 22:56 Print reply

Posts: 2092
kweet nie hoe het bij jou zit maar bij mij zitten die nippel dingetjes der voor krijg mijn binnekabel der nie uit dan or :s en kga niet me net nieuwe binnekabel verneuke
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
honda_2takt_power 19-2-2005 23:29 Print reply

Posts: 6744
heel voorzichtig dremelen dan
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Derbi-Vokay 20-2-2005 11:07 Print reply

Posts: 423
ik denk btw wel dat het aan je gaskabel ligt..
want meestal kan je zo`n standaard gaskabel alleen gbruiken in combinatie met ori gashandel en ori carb....


edit: typ polio

Dit bericht is ge-edit door Derbi-Vokay op 20-2-2005 11:08
 
snowboard is beter!!
wietplant 20-2-2005 12:21 Print reply

Posts: 2092
oke gaskabel zalk dan ff aanpassen maar wrom schiet hij dan soms heel hoog in zijn toeren en valt daarna uit ??
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
Joostvdw 20-2-2005 12:23 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wietplant

oke gaskabel zalk dan ff aanpassen maar wrom schiet hij dan soms heel hoog in zijn toeren en valt daarna uit ??


valse lucht? blijft er niks hangen, welke maat sproeier heb je? bougie kleur zegt niks als je em niet goed lang hebt kunnen warm rijden.
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
wietplant 20-2-2005 12:26 Print reply

Posts: 2092
geen valse lucht heb ik al gecontroleerd blijft nix hange ik heb sproeier 135 met 80cc origineel ori luchtfilter en dus 26mm carb
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
Bazz -> DRD 20-2-2005 12:30 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wietplant

geen valse lucht heb ik al gecontroleerd blijft nix hange ik heb sproeier 135 met 80cc origineel ori luchtfilter en dus 26mm carb

Is een 26mm niet een beetje heel groot voor een 80 ori?
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
wietplant 20-2-2005 14:30 Print reply

Posts: 2092
achja heb nix anders ja een 28vlakschuif .. dusja me 24 is kapot gegaan . dus heb geen keus maar alsk hem goed afstel moet dat toch lukken maaar als i zo vreemd doe :(


Dit bericht is ge-edit door wietplant op 20-2-2005 14:43
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
MBX_cruiser 20-2-2005 15:58 Print reply

Posts: 828
lijkt toch wel sterk op valse lucht.
spuit eens met deo op mogelijke aanzuigplaatsen,
als het toerental dan verandert heb je daar valse lucht.
 

Dit topic is 1868 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved