Ariej |
18-2-2005 20:31 |
Posts: 3685 |
zulke vragen kunnen eigenlijk ook nog wel in kleine vragen topic, maar boeien nooit topics genoeg (tenzij ze al geweest zijn)
ik zou de rmc kopen, is niet illegaal en meer onderdelen voor te krijgen
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
Leen |
18-2-2005 20:31 |
Posts: 26877 |
en 4takt is kut
|
|
|
|
Kampersjaak |
18-2-2005 20:32 |
Posts: 12285 |
ik vind die kreidler mooier dan die cb
|
|
oderint dum metuant |
|
Ariej |
18-2-2005 20:32 |
Posts: 3685 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
en 4takt is kut
waarom?
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
Leen |
18-2-2005 20:33 |
Posts: 26877 |
sloom, klinkt stom
|
|
|
|
Ariej |
18-2-2005 20:34 |
Posts: 3685 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
sloom, klinkt stom
voor chopper/toer brommer w?l leuk
en verder is snelheid eigenlijk niet zo belangrijk op zulke brommers
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
Yanos |
18-2-2005 20:38 |
Posts: 596 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX
Ik weet dat er weinig onderdelen voor beide brommers zijn, maar welke is kwa techniek en betrouwbaarheid nou het beste???
Dit bericht is ge-edit door Mr.MTX op 18-2-2005 19:44
ik zou voor de 4takt gaan, die vereist minder onderhoud en rijd zuiniger.
|
|
briand.nl |
|
Apriliars105 |
18-2-2005 20:38 |
Posts: 6111 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ariej
zulke vragen kunnen eigenlijk ook nog wel in kleine vragen topic, maar boeien nooit topics genoeg (tenzij ze al geweest zijn)
ik zou de rmc kopen, is niet illegaal en meer onderdelen voor te krijgen
als die cb oldtimer is is ie toch ook legaal (straks met kentekenshit)
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
Kampersjaak |
18-2-2005 20:38 |
Posts: 12285 |
die 4-takt is ille
|
|
oderint dum metuant |
|
Muerte aka Ozzy |
18-2-2005 21:03 |
Posts: 3255 |
die kreidler is cooler..
|
|
Trotse eigenaar van een Duuc 748 |
|
Mr.MTX |
18-2-2005 21:04 |
Posts: 1854 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
die 4-takt is ille
Is ook vaak discussie over geweest, maar straks met die kentekens, moet ie gekeurd worden, en dan is ie toch wel legaal????
|
|
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU! |
|
Mr.MTX |
18-2-2005 21:05 |
Posts: 1854 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
sloom, klinkt stom
Nooit wat nuttigs over 4 takt gezegt OOIT he?
|
|
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU! |
|
honda_2takt_power |
18-2-2005 21:06 |
Posts: 6744 |
als het een oldtimer is wel ja
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
Mr.MTX |
18-2-2005 21:07 |
Posts: 1854 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
als het een oldtimer is wel ja
CB50 is oldtimer (zijn vogens mij gestopt met produceren eind jaren '70)
|
|
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU! |
|
Pim rmc |
18-2-2005 21:12 |
Posts: 558 |
rmc is betrouwbaar
alleen blok wil nog wel eens gaan lekken over de trapas, is wel op te lossen
voor de rest, kreidler is alles heeeel makkelijk te vinden
nieuw origineel en immi
|
|
kreidler.. technik der weltmeister |
|