Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - is dit normaal?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1162 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26380 - is dit normaal?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2305 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kampersjaak 18-2-2005 20:29 Print reply

Posts: 12285
denk je?
 
oderint dum metuant
Leen 18-2-2005 20:30 Print reply

Posts: 26877
eerst reed je nog 90 en ging je alle scooters vernederen

ja toch lex? dat liep je op msn iig stoer te verkondigen

Dit bericht is ge-edit door Leen op 18-2-2005 20:30
 
herman103 18-2-2005 20:30 Print reply

Posts: 1352
weet ut eingelijk wel zeker


leen als je alleen maar kan zeiken gaan dan niet reply'en op mijn vragen

Dit bericht is ge-edit door herman103 op 18-2-2005 20:31


is toch ook zo. alleen tege de wind in valt ie bijna uit man:S

Dit bericht is ge-edit door herman103 op 18-2-2005 20:32
 
Kampersjaak 18-2-2005 20:31 Print reply

Posts: 12285
waarvoor plaats je een topc als je iets niet wilt aannemen.

kunje toch ff naar kijken,
5 minutjes heb je je cil eraf liggen, en doe je er nog lang over.
 
oderint dum metuant
herman103 18-2-2005 21:33 Print reply

Posts: 1352
ja maar de cil is in orde wedik zeker. heb hem laatst nog los gehad en toen had ie ut ook al.
 
herman103 18-2-2005 21:42 Print reply

Posts: 1352
ik heb een 50cc en een 70cc voor mun dt. de 70cc zit er nu op. die inlaat poortjes op de zuiger zijn veel kleiner als die van de mt. kan ik die netso groot maken of gaat het dan kapot?
 
herman103 18-2-2005 22:12 Print reply

Posts: 1352
??
 
Ryan 18-2-2005 22:27 Print reply
Posts: 950
Hoe goed ben jij in dingen maken?
 
herman103 18-2-2005 23:05 Print reply

Posts: 1352
dat is mijn vraag niet. gaat hij verzuipen als ik dat even groot maak?
 
stivoman 18-2-2005 23:42 Print reply

Posts: 5353
hogedrukkop mss? of grotere carberateur?
ik had het ook hij trok voor geen meter, nu weer wel met 18 mm ipv 13 en hogedrukkop

Dit bericht is ge-edit door stivoman op 18-2-2005 23:42
 
4 rings rule them all
JCG 18-2-2005 23:44 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

dat is mijn vraag niet. gaat hij verzuipen als ik dat even groot maak?


bij je inlaat poort luister hoe ze gericht zijn vrij nauw. Dus is niet zo'n domme vraag van ryan
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
superior mt7 18-2-2005 23:47 Print reply

Posts: 2675
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105

[...]


als hij licht vertand zou zijn, dan zou hij met tegenwind niet ineens 15 km.u zachter rijden.

ik denk dat je de cilinder er eens af moet halen


zon trug val bij wind kan natuurlijk wel....als je tegen je toptoeren rijd in de hoogste versnelling en hij zakt terug bij wind tegen, en des te meer hij buiten zen powerband raakt. En dus nog verder blijft dalen tot je de hele tijd in de voorlaatste versnelling moet blijven kutten


edit: oeps had niet gelezen over lichte vertanding

Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 18-2-2005 23:48

Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 18-2-2005 23:48
 
V8
herman103 19-2-2005 0:11 Print reply

Posts: 1352
je hebt wel gelijk. normaal rij ik altijd net voor het toerental dat hij overtoeren gaat maken. dan loopt ie ongeveer 75. daar zit ie ook in zun powerband. wanneer ik 60 rij zit ie er net voor en trekt hij um er nie in. ma wat kan ik hier nou aan doen?
 
S1lv3r 19-2-2005 8:49 Print reply

Posts: 5213
slipt je koppeling niet ofzo? Probeer anders gewoon altijd met de wind mee te rijden
 
herman103 19-2-2005 10:54 Print reply

Posts: 1352
ik rij elke week met dat ding na school. dan heb ik ongeveer 1 op de 100 dagen wind in de rug. en ik moet natuurlijk wel scooters inhalen. en mijn koppeling slipte idd ma daar heb ik zelf aanpassingen aan gedaan dus nu nie meer
 

Dit topic is 2305 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved