Tuning_Centre_Tax |
18-2-2005 17:55 |
Posts: 901 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Marthin
[...]
hoeft niet kan verschillende oorzaken hebben waarom de bougie wel nat wordt van de benzine maar niet start:
- ontsteking niet op juiste tijdstip
- pakking/keerring lek
- zuiger verrot
- bougie kapot
- etc.
-vlotter kapot
-membraam kapot
|
|
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info. |
|
korte_mt5 |
18-2-2005 18:35 |
Posts: 361 |
als ik kick met bougie er in dan staat er zoveel compressie op dat de kickstarter bijna niet naar beneden wil zou er dan wat er in de uitlaat kunne zitten
|
|
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de |
|
korte_mt5 |
18-2-2005 18:44 |
Posts: 361 |
?
|
|
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de |
|
arrier |
18-2-2005 18:46 |
Posts: 2221 |
heb je toch niet een te lange bougie ingedraait. of komt je kop niet tegen de zuiger
|
|
|
|
korte_mt5 |
18-2-2005 18:47 |
Posts: 361 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: korte_mt5
als ik kick met bougie er in dan staat er zoveel compressie op dat de kickstarter bijna niet naar beneden wil zou er dan wat er in de uitlaat kunne zitten
|
|
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de |
|
Speakerfreak |
18-2-2005 18:48 |
Posts: 4941 |
nix te lange bougi, hij laat de benzine door die komt in je cilinder waardoor je niet meer ken kicke, en alles nat is.
simpel, membraam tjekke, carb ff schoonmaken, en een fatsoenlijke benzine kraan erop
|
|
Vieze naaiers hier |
|
korte_mt5 |
18-2-2005 18:49 |
Posts: 361 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: korte_mt5
als ik kick met bougie er in dan staat er zoveel compressie op dat de kickstarter bijna niet naar beneden wil zou er dan wat er in de uitlaat kunne zitten
|
|
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de |
|
Speakerfreak |
18-2-2005 18:50 |
Posts: 4941 |
LOOP JEJEZELF NOU 20 KEER TE QUOTE *****GEK
|
|
Vieze naaiers hier |
|
arrier |
18-2-2005 18:51 |
Posts: 2221 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak
nix te lange bougi, hij laat de benzine door die komt in je cilinder waardoor je niet meer ken kicke, en alles nat is.
simpel, membraam tjekke, carb ff schoonmaken, en een fatsoenlijke benzine kraan erop
doordat er benzine in je cilinder zit kan je niet meer kicken logisch dat hij ineens veel compressie krijgt door de benzine
Dit bericht is ge-edit door arrier op 18-2-2005 18:51
|
|
|
|
Speakerfreak |
18-2-2005 18:51 |
Posts: 4941 |
JA dat is logies
|
|
Vieze naaiers hier |
|
Punk [Dave] |
18-2-2005 18:52 |
|
korte_mt5 |
18-2-2005 18:53 |
Posts: 361 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arrier
[...]
doordat er benzine in je cilinder zit kan je niet meer kicken logisch dat hij ineens veel compressie krijgt door de benzine
Dit bericht is ge-edit door arrier op 18-2-2005 18:51
komt geen benzine in de benzinekraan zit al 3uur dicht
|
|
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de |
|
Speakerfreak |
18-2-2005 18:54 |
Posts: 4941 |
en weet jij zeker dat die benzine kraan goed is ?
eerst daar zeker van zijn, desnoods gewoon je benzine slang los, ding is ze 4/5/6 whatever zetten en ff lekker gaan lopen, ja zweten kreng en zal kut worden aangezien het glad is maargoed na ongeveer een kwartier lang rennen zal die aanslaan, en zal er de eerst 5 minute 3 meter benzine uit je uitlaat spuiten
|
|
Vieze naaiers hier |
|
arrier |
18-2-2005 18:55 |
Posts: 2221 |
was sarcasme
als je je bougie dr uithaalt en de zuiger in het onderste doode punt zet opent de uitlaatpoort zich en stroom alle benzine er zo uit.
misschien wel handig ff de uitlaat dr af te halen. trek anders ff heel het benzineslangtje van je carb. misschien is het kraantje kapot.
en ik blijf erbij dat door benzine in je cilinder je niet ineens super veel compressie krijgt dat hoort er zo uit te kunne lopen door de uitlaatpoort
|
|
|
|
korte_mt5 |
18-2-2005 18:57 |
Posts: 361 |
|
|
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de |
|