Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - water in blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1027 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26374 - water in blok
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1962 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tuning_Centre_Tax 18-2-2005 17:55 Print reply

Posts: 901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marthin

[...]


hoeft niet kan verschillende oorzaken hebben waarom de bougie wel nat wordt van de benzine maar niet start:

- ontsteking niet op juiste tijdstip
- pakking/keerring lek
- zuiger verrot
- bougie kapot
- etc.

-vlotter kapot
-membraam kapot
 
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info.
korte_mt5 18-2-2005 18:35 Print reply
Posts: 361
als ik kick met bougie er in dan staat er zoveel compressie op dat de kickstarter bijna niet naar beneden wil zou er dan wat er in de uitlaat kunne zitten
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
korte_mt5 18-2-2005 18:44 Print reply
Posts: 361
?
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
arrier 18-2-2005 18:46 Print reply
Posts: 2221
heb je toch niet een te lange bougie ingedraait. of komt je kop niet tegen de zuiger
 
korte_mt5 18-2-2005 18:47 Print reply
Posts: 361
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: korte_mt5

als ik kick met bougie er in dan staat er zoveel compressie op dat de kickstarter bijna niet naar beneden wil zou er dan wat er in de uitlaat kunne zitten

 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
Speakerfreak 18-2-2005 18:48 Print reply

Posts: 4941
nix te lange bougi, hij laat de benzine door die komt in je cilinder waardoor je niet meer ken kicke, en alles nat is.

simpel, membraam tjekke, carb ff schoonmaken, en een fatsoenlijke benzine kraan erop
 
Vieze naaiers hier
korte_mt5 18-2-2005 18:49 Print reply
Posts: 361
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: korte_mt5

als ik kick met bougie er in dan staat er zoveel compressie op dat de kickstarter bijna niet naar beneden wil zou er dan wat er in de uitlaat kunne zitten

 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
Speakerfreak 18-2-2005 18:50 Print reply

Posts: 4941
LOOP JEJEZELF NOU 20 KEER TE QUOTE *****GEK
 
Vieze naaiers hier
arrier 18-2-2005 18:51 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak

nix te lange bougi, hij laat de benzine door die komt in je cilinder waardoor je niet meer ken kicke, en alles nat is.

simpel, membraam tjekke, carb ff schoonmaken, en een fatsoenlijke benzine kraan erop

doordat er benzine in je cilinder zit kan je niet meer kicken logisch dat hij ineens veel compressie krijgt door de benzine

Dit bericht is ge-edit door arrier op 18-2-2005 18:51
 
Speakerfreak 18-2-2005 18:51 Print reply

Posts: 4941
JA dat is logies
 
Vieze naaiers hier
Punk [Dave] 18-2-2005 18:52 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: korte_mt5

?


heb geduld godkanker!
 
korte_mt5 18-2-2005 18:53 Print reply
Posts: 361
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arrier

[...]

doordat er benzine in je cilinder zit kan je niet meer kicken logisch dat hij ineens veel compressie krijgt door de benzine

Dit bericht is ge-edit door arrier op 18-2-2005 18:51


komt geen benzine in de benzinekraan zit al 3uur dicht
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
Speakerfreak 18-2-2005 18:54 Print reply

Posts: 4941
en weet jij zeker dat die benzine kraan goed is ?


eerst daar zeker van zijn, desnoods gewoon je benzine slang los, ding is ze 4/5/6 whatever zetten en ff lekker gaan lopen, ja zweten kreng en zal kut worden aangezien het glad is maargoed na ongeveer een kwartier lang rennen zal die aanslaan, en zal er de eerst 5 minute 3 meter benzine uit je uitlaat spuiten
 
Vieze naaiers hier
arrier 18-2-2005 18:55 Print reply
Posts: 2221
was sarcasme
als je je bougie dr uithaalt en de zuiger in het onderste doode punt zet opent de uitlaatpoort zich en stroom alle benzine er zo uit.
misschien wel handig ff de uitlaat dr af te halen. trek anders ff heel het benzineslangtje van je carb. misschien is het kraantje kapot.

en ik blijf erbij dat door benzine in je cilinder je niet ineens super veel compressie krijgt dat hoort er zo uit te kunne lopen door de uitlaatpoort
 
korte_mt5 18-2-2005 18:57 Print reply
Posts: 361
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak

en weet jij zeker dat die benzine kraan goed is ?


eerst daar zeker van zijn, desnoods gewoon je benzine slang los, ding is ze 4/5/6 whatever zetten en ff lekker gaan lopen, ja zweten kreng en zal kut worden aangezien het glad is maargoed na ongeveer een kwartier lang rennen zal die aanslaan, en zal er de eerst 5 minute 3 meter benzine uit je uitlaat spuiten


ja maar dat er zo veel compressie opstaat komt dat nie omdat de uitlaat verstopt is ofzo
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de

Dit topic is 1962 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved