Btw het zit niet eens in je blok, maar in je carter dus of je keerring linker keerring is lek dan komt het bij je vliegwiel vandaan maar dan kan ook niet van daar zit in kapje omheen en ookal heb je dat niet dan kan het water toch nog niet naar je keerringen kruipen en je kan ook nog dat je wel de deksel erop hebt en dan daar een gaat inzit en dan je hele vliegwielholte volgelopen is en dan hij toen erin is gaan lekker en dan zit dus je hele vliegwiel onder water of heb dan heeft hij dus ook niet meer gereden maar wat ook nog kan is dat je op je luchtfilter een soort van trechter hebt gemaakt zodat dat allemaal innje luchtfilter kwam en dan allemaal door je cabr zo je cilinder in is gestroomt en dat je daarom allemaal water in je carter hebt zitten en als je dan gaat kicken komt dat allemaal naar boven door je spoelpoorten maar dit lijken mij allemaal onmogelijke of domme manieren dus vraagt ik me nou nog steeds af hoe jij zoveel water in je carter krijgt is het wel water? of is het gewoon mengsel dat erin zit heb je het wel geproeft of geroken want zo kom je er vaak wel achter wat het is...
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
[...]
Wrom post je dan een topic aaaap..
En hoe krijg jij water in je blok?
Btw het zit niet eens in je blok, maar in je carter dus of je keerring linker keerring is lek dan komt het bij je vliegwiel vandaan maar dan kan ook niet van daar zit in kapje omheen en ookal heb je dat niet dan kan het water toch nog niet naar je keerringen kruipen en je kan ook nog dat je wel de deksel erop hebt en dan daar een gaat inzit en dan je hele vliegwielholte volgelopen is en dan hij toen erin is gaan lekker en dan zit dus je hele vliegwiel onder water of heb dan heeft hij dus ook niet meer gereden maar wat ook nog kan is dat je op je luchtfilter een soort van trechter hebt gemaakt zodat dat allemaal innje luchtfilter kwam en dan allemaal door je cabr zo je cilinder in is gestroomt en dat je daarom allemaal water in je carter hebt zitten en als je dan gaat kicken komt dat allemaal naar boven door je spoelpoorten maar dit lijken mij allemaal onmogelijke of domme manieren dus vraagt ik me nou nog steeds af hoe jij zoveel water in je carter krijgt is het wel water? of is het gewoon mengsel dat erin zit heb je het wel geproeft of geroken want zo kom je er vaak wel achter wat het is...
Neem het niet te serieus
je hebt volkomen gelijk, maar ik wou gewoon ff op het bovenste zinnetje terug komen.. ik ruik meestal aan een stof. stop jij het direct in je mond? hou oud ben je nou eigenlijk ..
ik zou lekker benzine en olie aftappen, carters en versnellingsbak doorspoelen met diesel, daarna vullen met schone olie, carb doorspoelen met benzine, ontsteking laten drogen, kijken of ie weer leeft