Blukaap2 |
17-2-2005 23:27 |
Posts: 9953 |
Zijn gewoon standaard CDI'tjes.
Kans is aanwezig dat de CF405A (zwarte met rode stekkertje) het beste loopt, maar is niet van tevoren te zeggen.
|
|
Stoere brommers |
|
Jonesy |
18-2-2005 0:05 |
Posts: 86 |
ze zijn afkomstig van belgische honda's en volgens de verkoper zijn die niet begrensd.
wat is zo'n cdi kastje trouwens waard?
|
|
|
|
Pistonpen Paultje |
18-2-2005 0:20 |
Posts: 8678 |
Wat de gek d'r voor geeft...10/15 euro ofzo
|
|
|
|
Blukaap2 |
18-2-2005 0:23 |
Posts: 9953 |
0-50 euro .
Zou er alleen niet meer dan 5-10 euro p/s voor geven.
Geen van de Honda CDI's is trouwens begrensd, alleen loopt de ene wat beter dan de andere op een bepaalde setup.
|
|
Stoere brommers |
|
Jonesy |
18-2-2005 0:33 |
Posts: 86 |
Hier opde site staat anders wel dat de originele niet boven 10500 rpm komt.. zou het met 1 van deze cdi's wel lukken?
Weet iemand misschien waar je daytona of CF-POSH cdi's kunt kopen?
|
|
|
|
Neonlampje |
18-2-2005 1:52 |
Posts: 14825 |
heb nog nooit een honda cdi gezien die dat niet haalde... dan moet hij de rest van zn ontsteking ff nalopen hoor!
Ik heb ori honda cdi's 13500 toerne zien draaien!
|
|
|
|
bartos |
18-2-2005 2:38 |
Posts: 1372 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Zijn gewoon standaard CDI'tjes.
Kans is aanwezig dat de CF405A (zwarte met rode stekkertje) het beste loopt, maar is niet van tevoren te zeggen.
was dan het vershil tussen die gevallen en hoe weetje welke beter isvoor welke setup? of is dat op de gok en proberen.
|
|
|
|
koen-z |
18-2-2005 8:13 |
Posts: 3702 |
wat neonlampje zegt...
maar ze hebben wel zo'n dip.
|
|
|
|
hondansrpower |
18-2-2005 10:20 |
Posts: 302 |
die rechtste die heb ik er op zitten draaide 1000 rpm meer,maar verder dan 11500 rpm krijg je hem egt niet, of je moet de mps-300 hebben.
|
|
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam. |
|
richard3 |
18-2-2005 10:24 |
Posts: 5198 |
ik kom met die rode niet boven de 9k uit vandaar dat ik een nieuwe cil gekocht heb en nu maar hopen dat ik ruim boven de 10 11 k uit kom
|
|
op naar de grote brommers |
|
Jonesy |
18-2-2005 16:21 |
Posts: 86 |
zou het mogelijk zijn om een cdi van bijvoorbeeld een honda wallaroo erop te zetten? ik heb namelijk nog 1tje liggen en die is niet begrensd en kan veel toeren aan.
waar kun je zo'n MPS300 kopen?
|
|
|
|
John Huijben |
18-2-2005 16:30 |
Posts: 2433 |
weeknie,
daytona is voro zover ik weet niet meer te krijgen.
en posh cdi's heb ik tot nu toe alleen op japanse sites te koop zien staan.
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
18-2-2005 16:30 |
Posts: 10835 |
van wallaroo heb ik ook eens geprobeerd maar dat werkte voor geen meter. op die wallaroo liep hij perfect en op mijn mb maar tot 4000 toeren ofzo.
maar je kan het altijd proberen
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
Joostvdw |
18-2-2005 17:04 |
Posts: 4789 |
"men" zegt ook dat kymco cdi's werken op honda, hebben iets beter curve
maar lijkt me sterk aangezien kymco scootertje is en amper powerband hoeft te hebben, maar goed, als je er eentje hebt liggen, probeer het eens
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Leen |
18-2-2005 17:06 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
"men" zegt ook dat kymco cdi's werken op honda, hebben iets beter curve
maar lijkt me sterk aangezien kymco scootertje is en amper powerband hoeft te hebben, maar goed, als je er eentje hebt liggen, probeer het eens
scooters hebben juist een powerband, daar rijden ze aleen maar in
|
|
|
|