Leen |
20-2-2005 13:56 |
Posts: 26877 |
zolang je hem niet aanzet istie niet schadelijk
|
|
|
|
lamahoofd |
21-2-2005 18:57 |
Posts: 3432 |
Ik heb ze besteld voor 15 euro per stuk nou,lekker goedkoop als je met ze vele tegelijk koopt,maare volgens die gast maken ze hem gewoon speciaal voor je setup enzo
|
|
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen |
|
maartenb |
21-2-2005 20:17 |
Posts: 914 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lamahoofd
Ik heb ze besteld voor 15 euro per stuk nou,lekker goedkoop als je met ze vele tegelijk koopt,maare volgens die gast maken ze hem gewoon speciaal voor je setup enzo
wanneer gaan we die dingen nou eens bestellen meej zun alle?
|
|
hallo |
|
lamahoofd |
21-2-2005 20:18 |
Posts: 3432 |
Heb ik toch allang gedaan joh,duh
|
|
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen |
|
asbsolute16 |
21-2-2005 20:18 |
Posts: 2485 |
ik kan wel makkelijk een soort van inkoopactie beginnen...
@ www.inkoopacties.net
Dit bericht is ge-edit door Dark op 21-2-2005 20:18
|
|
|
|
Cebess |
22-2-2005 1:13 |
Posts: 1203 |
Alle elektronische begrenzers werken op hetzelfde principe. Ik zie ook niet waarom een bipolaire condensator beter is dan een normale elco.
Een begrenzer (electrolytische condensator) moet je feitelijk zien als een frequentie afhankelijke weerstand. Dit houdt dus in dat bij een toename van de frequentie de weerstand afneemt.
Je signaalspoel wekt een spanning op met een frequentie die gelijk is aan je toerental. Als deze frequentie dus hoger wordt, brommer maakt meer toeren, dan wordt de weerstand van de condensator in de begrenzer lager.
Omdat de begrenzer parallel over de signaalspoel zit belast hij deze steeds meer bij een hoger toerental. De uiteindelijke spanning die naar de cdi gaat wordt dus steeds lager bij een hoger toerental. Uiteindelijk zal de spanning zo laag zijn dat de cdi unit niet meer kan detecteren wanneer deze moet ontsteken en zal dan ook niks meer doen.
Het enige component van je ontsteking die in mijn ogen belast wordt is dan ook je signaalspoel. Omdat deze als het ware kortgesloten wordt bij hoge toerentallen zal hierin veel warmte worden ontwikkeld waardoor deze zou kunnen doorbranden (zeer zeldzaam). De cdi unit kan in mijn ogen niet kapot gaan van een begrenzer.
|
|
>>>> http://www.apriliaforum.nl <<<< |
|
Punk [Dave] |
22-2-2005 1:16 |
Posts: 7003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: theredone51
hoe het in elkaar zit en de componenten weet ik wel, maar hoe komt het dat de eurobegrenzer de enigste is die niet stotterd? wat hebben zij wel dat een andere begrenzer niet heeft?
nee niet?? bij mij lijkt t net alssof me brom hoest.. bij 6k echtzo *knal* en rookwolkje.. :S
|
|
|
|
KaWaReZ |
22-2-2005 12:57 |
Posts: 20582 |
maar jouw tzr is gewoon gaar
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
wiebutt |
22-2-2005 12:58 |
Posts: 6264 |
Ik ga er ook 1 kope , laat hem gewoon aanslaan @ 9 k zodat die niet in ze powerband komt
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
Punk [Dave] |
25-2-2005 5:05 |
Posts: 7003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
maar jouw tzr is gewoon gaar
nee die kawa van jou dan op sla olie
|
|
|
|
robert |
25-2-2005 7:43 |
Posts: 900 |
Ik ben van mening dat je het beste een begrenzer kan maken, die ongeveer bij de 50-55 km/u rijdt.
Kijk ff op je toerenteller in de hoogste versnelling als je 50 rijd, en zorg dat je dan een begrenzer koop of (laat) maken,
|
|
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen. |
|
wiebutt |
25-2-2005 8:17 |
Posts: 6264 |
Als je met een dikke pijp aant komt zette kun je beter 65 rijde ofso en nog een klein boetetje vange
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
lamahoofd |
25-2-2005 17:08 |
Posts: 3432 |
Werkt goed de begrenzer,rijdt 53 dus das mooi
|
|
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen |
|
wildboy-michael |
25-2-2005 17:56 |
Posts: 986 |
he mensu.ik heb ook een eurobegrenzer op mijn mt.is superrrrrrrrrr.hji ploft niet ofzo en rijdt gewoon echt zoals een 50 cc.hij verliest gewoon minder kracht.
dus jah.
CKER DOEN!!!
|
|
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!! |
|
Exi |
1-6-2005 22:24 |
Posts: 136 |
Vraagje he, gewone begrenzers maken alsje brommer in z'n vrij staat veel meer toeren dan alsje rijdt zegt maar.. Is dat bij de eurobegrenzer ook of maakt die in z'n vrij evenveel toeren als datje rijdt?
|
|
|
|