Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - half pk meer uit am6 blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1257 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26332 - half pk meer uit am6 blok
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 3746 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

arthur 18-2-2005 19:53 Print reply
Posts: 107
ALS die ring er echt zit zou dat kunnen zijn voor het syngroniseren van de snelheden van de tandwielen. Op het moment dan jij je koppeling in drukt remt die ring je tandwiel af tot op bijna de zelfde de snelheid van je andere tandwiel, als je dan schakelt zal de klap die het geheel krijgt wat minder zijn omdat die tandwielen niet opeens als een gek moeten accelereren/afremmen.
ik zou anders geen andere reden kunnen bedenken.
ik heb dit pas geleden gehoord, k weet niet of t klopt maar t klinkt logisch.
arthur
 
Racekip #1 19-2-2005 17:25 Print reply

Posts: 1119
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcel

[...]


wat moet je dan aanpassen aan je lager en je krukas?? je zou hem kunnen balanceren maar lagers aanpassen.....


ja moet wel, want bij hem liepen dr ori lagers heel snel kapot
 
loud pipes saves lives
Bullet 19-2-2005 17:26 Print reply

Posts: 12150
lulkoek
 
**My BungHole Will Speak Now**
Racekip #1 19-2-2005 17:29 Print reply

Posts: 1119
wat nou lulkoek, vraag het hem zelf maar RS1-DRIVER heet hij op het forum

Dit bericht is ge-edit door Racekip #1 op 19-2-2005 17:29
 
loud pipes saves lives
Bullet 19-2-2005 17:32 Print reply

Posts: 12150
yeah sure, dan doet ie wss iets fout

Dit bericht is ge-edit door Bullet op 19-2-2005 17:32
 
**My BungHole Will Speak Now**
Racekip #1 19-2-2005 17:34 Print reply

Posts: 1119
miss dat die hem niet goed in balans erin gezegt heeft dat zou wel kunnen, dan is het zijn eigelijk schuld, maar hij heeft mij gezegt: haal je die balansas weg, doe dan ook gelijk een andere krukas en lagers in je blok, vanwege het hogere toerental enzo. maar bij mij zit het er nog gewoon in (balansas)



Dit bericht is ge-edit door Racekip #1 op 19-2-2005 17:35
 
loud pipes saves lives
Thermalracing 19-2-2005 17:37 Print reply

Posts: 413
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arthur

ALS die ring er echt zit zou dat kunnen zijn voor het syngroniseren van de snelheden van de tandwielen. Op het moment dan jij je koppeling in drukt remt die ring je tandwiel af tot op bijna de zelfde de snelheid van je andere tandwiel, als je dan schakelt zal de klap die het geheel krijgt wat minder zijn omdat die tandwielen niet opeens als een gek moeten accelereren/afremmen.
ik zou anders geen andere reden kunnen bedenken.
ik heb dit pas geleden gehoord, k weet niet of t klopt maar t klinkt logisch.
arthur


wat jij zegt klopt idd maar ikw eet niet of dit is aangebr8 in AM6 auto's hebben dat ook en de oudere weer niet!
 
Wat kan de natuur tog mooi zijn ( ey lekkerding):-w

Dit topic is 3746 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved