gonzales |
16-2-2005 21:36 |
 Posts: 1319 |
is inderdaad bovenaan zelfde al een w poort maar onderaan zit der niks geen spijltjes en dat is origi zo van de fabriek uit
|
|
burn your rubber not your soul |
|
Blukaap2 |
16-2-2005 21:38 |
 Posts: 9972 |
Geen W-poort.
Polini evo50 voor mina LC (of pia) blok heeft ook zoiets geloof ik.
Spijltje kan op die manier naar onderen uitzetten ipv dat ie bol gaat staan, zoiets was de reden.
|
|
Stoere brommers |
|
Arjanus |
16-2-2005 21:42 |
 Posts: 9074 |
|
|
lieber nurburgring als ehering |
|
JCG |
16-2-2005 22:15 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ruben.
nee, want dit is een kut forum, daar doe je dat soort dingen niet, vragen stellen ben je gek
Moet je eens andere posts van hem lezen, daar lijkt hoe hij alles weet.
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
chappydriver |
16-2-2005 22:40 |
Posts: 291 |
ik heb ook een dr kitje op mijn camino.
het is geen w poort.
in de cilinder zelf(de schacht waar de zuiger daarheen raast) is het maar een soort van ovale uitlaatpoort. het is iets verder gelegen van die schacht. ik heb die bult een beetje "verlaagd" met de dremel, trok veel sneller op.
mijn voorwiel komt omhoog als ik maar een beetje achteruit leun.(zijn ook wel vrij lichte rolletjes)
Dit bericht is ge-edit door chappydriver op 16-2-2005 22:43
|
|
|
|
Hans F |
16-2-2005 23:19 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
hoemeer oppervlak waar de veer tegen aan komt, hoe meer die slijt dus dat zal het wel niet zijn dacht ik zo
 Jij snapt het muhahaha
het is dus als ik het goed begrijp een soort half spijltje, Evo50 heeft dit ook
je kan dus in princiepe alleen ter hoogte van de spijl flink verbreden, het gedeelte waar geen spijl zit moet je gewoon de normale 67-70% breedte aanhouden (als je dat uberhaupt al wilt).
|
|
|
|
De Schout |
17-2-2005 19:00 |
Posts: 5327 |
k heb zo'n cilindertje ook wel is gezien. is gewoon een klein ovaal poortje, alleen een rare 'bult' aan de bovenkant. k heb deze toen helemaal weggeveild, en poort nog breder gemaakt. liep veel beter beter toen.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
ironbird |
17-2-2005 19:03 |
 Posts: 1096 |
ik heb wel een fototje van mijn Dr kit van camino.
wel niet zo duidelijk
Dit bericht is ge-edit door ironbird op 17-2-2005 19:07
|
|
|
|
verwijderd |
17-2-2005 19:08 |
Posts: 4082 |
de technische kennis is op dit forum jaar sterk verbeterd merk ik wel.
|
|
|
|
gonzales |
17-2-2005 21:00 |
 Posts: 1319 |
dat mini spijltje heeft tot enig doel je zuigerveer gelijdelijker te laten over uitlaatpoort schuiven . grooste probleem is dat ik hier wel al paar dr-kits heb liggen is veel gemon,teerde cillinder hier bij ons en wat me opvalt is dat die cillinders altijd vastlopen in die zone van dat spijltje denk doordat de warmte naar dat punt trekt ! das ga nu een sproberen m'n uitlaatpoort te tunen en dat spijltje weg te laten : we zien wel wat het wordt
|
|
burn your rubber not your soul |
|
gonzales |
17-2-2005 21:29 |
 Posts: 1319 |
pollinni , malossi en een alu waar gen merk opstaat denk zeta ofzo hebben dezelfde breedte ongeveer van uitlaatpoort maar geen enkel die gekke spijl
|
|
burn your rubber not your soul |
|
Blukaap2 |
17-2-2005 21:33 |
 Posts: 9972 |
Honda MBX80 cilinder heeft ook een erg smalle uitlaatpoort.
Maar zit toch een complete spijl tussen.
|
|
Stoere brommers |
|
gonzales |
17-2-2005 21:34 |
 Posts: 1319 |
is geen spijl die van boven naar onder loopt : beeld je een w poort in daar heb je beneden 1 spijltje wel , dat spijltje zit van mij bovenaan in die poort !
|
|
burn your rubber not your soul |
|
Blukaap2 |
17-2-2005 21:36 |
 Posts: 9972 |
Ik weet hoe die er uit ziet, ik gaf alleen maar aan dat het niet direct nodig heeft te zijn, maar pas als je gaat dremelen.
|
|
Stoere brommers |
|
gonzales |
17-2-2005 22:06 |
 Posts: 1319 |
ik heb gevoel dat de warmte zich naar die spijl richt ! zowat alle dr-kits die ik ik heb zien kapotlopen en niet enkel kits die ik monteerde vertonen warmloopsporen op dat spijltje !
|
|
burn your rubber not your soul |
|