Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - opfokke

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1316 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26307 - opfokke
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 1897 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tsxdude AKU MicheL 15-2-2005 21:34 Print reply

Posts: 10676
en je laat hem elke keer honen>? na 1 van die grappen van je
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Teunmenator 15-2-2005 21:35 Print reply

Posts: 2524
er is een topic waarin van alles uitgelegd wordt over poortmappen en berekeningen (er is ook een faq) volgens mij is dat topic sticky in TF moet je ff kijken. Daar staat zeker in wat andere hebben gedaan. En een paar mm kan je eigenlijk wel zeker zonder veel risico doen. maar een dremel is wel beter. ik zou aan beide kante 2 mm weghalen
 
Tsxdude AKU MicheL 15-2-2005 21:36 Print reply

Posts: 10676
Als je hem dat laat lezen, krijg je volgens mij vlinderpoorten alleen dan zonder tussenschotje
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
meneer zuigerveer 15-2-2005 21:41 Print reply

Posts: 1395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

Als je hem dat laat lezen, krijg je volgens mij vlinderpoorten alleen dan zonder tussenschotje



nee
 
...
speedfreak 15-2-2005 21:44 Print reply

Posts: 1218
whaha als ik dit lees herinder ik me toen ik 11 was en een dt cilinder had liggen die ik niet snel genoeg vond gaan, whaha ik heb hem nog liggen ik zal eerdaags wel foto's maken

ff vor de duidelijkheid
ik had zoiets van eeuuh als ik nou alle poorten dubbel zo groot/hoog/laag maak zal tie dan harder gaan?! moet hem ook nog een keer testen eigelijk..

sorry voor het off-topic gaan trouwens

de uitlaat van een dt begrenst idd behoorlijk, met een ander uitlaatje en grotere carb zal hij wel lekkerder lopen
 
meneer zuigerveer 15-2-2005 21:48 Print reply

Posts: 1395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: speedfreak

whaha als ik dit lees herinder ik me toen ik 11 was en een dt cilinder had liggen die ik niet snel genoeg vond gaan, whaha ik heb hem nog liggen ik zal eerdaags wel foto's maken

ff vor de duidelijkheid
ik had zoiets van eeuuh als ik nou alle poorten dubbel zo groot/hoog/laag maak zal tie dan harder gaan?! moet hem ook nog een keer testen eigelijk..

sorry voor het off-topic gaan trouwens

de uitlaat van een dt begrenst idd behoorlijk, met een ander uitlaatje en grotere carb zal hij wel lekkerder lopen
kijk daarom dacht ik het te vragen zo weet ik zkr dat k mn cilinder niet meteen verneukt heb
... en anders ja dan moet k tog maar nieuwmspul gaan kopen

 
...
Tuning_Centre_Tax 15-2-2005 21:58 Print reply

Posts: 901
probeer een 2ehandsje te kope en kijke hoever je kunt gaan ej

 
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info.
meneer zuigerveer 15-2-2005 22:07 Print reply

Posts: 1395
neh gwoon iedere keer een stukje weg hal
en anders ist jammer

 
...
puch_master 15-2-2005 22:10 Print reply

Posts: 3429
je kunt maar een keer te ver gaan en dan kun je de cil als pennen bak gebruiken he
beter neem je eerst een 2de handse met nieuwe zuiger er in

edit: 1400 posts

Dit bericht is ge-edit door puch_master op 15-2-2005 22:11
 
Toyota AE86 Levin coupé
NX 125 16-2-2005 19:30 Print reply

Posts: 987
waar zitten nu ijgelijk die begrenzers bij een MTX sh in de pijp en zo

 
ook lid worden van the belgium gangsters inbox dan snowboarderke die helpt wel

Dit topic is 1897 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved