Maar dan moet je constant met zon blokje erin rijden, anders is de afstelling weer anders.
ja dan nog ff een systeempje bouwen dat je het kan verniewen. en zal wel klein verschil zijn in afstelling dus misschien kan dat wel door t schroefje van luchtoevoer te verstellen
ik heb dit iedeey al eerder gehad maar kwist niet of het ging werke ik ga hem namlijk achter in me power filter bouwe zo dat ie de lucht er in stuwt ik plaats wel een foto als ie af is
Johnny D tuning Old style.... Is the NEW style!| sliedrecht, sliedrecht, schaapjes in de wei. koetjes in de stal. bier is overal
ik had trouwens nog een ander leuk ideetje:
Als je nu een klein metalen bakje aan je luchtgekoelde cilinder hangt, hier doe je boven aan een schacht (soort schoorsteen zegmaar) en dan daaraan een slangetje naar de luchtfilter.
als je nu het spulleke kclo3 (kaliumtrioxide ofzo lang geen scheikunde meer gehad ) erin doet dan verhit de cilinder het bakje en ontleed de kclo3 in kcl (vaste stof) en o3 zuurstof dus. als je dit via een slangetje naar de luchtfilter laat lopen dan voeg je eigenlijk een beetje pure zuurstof toe dus kan er meer benzine met zuurstof reageren dus meer power toch? wel iets rijker mengsel denk. maar t idee vind ik opzich wel ruig nu alleen de uitwerking nog
Lijkt me stug dat er ozon word gevormt , denk eerder 02.
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel