Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 50cc cilinder keuze

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1125 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2622 - 50cc cilinder keuze
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 753 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MB50TUNED 14-1-02?11:18 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: Neonlampje?

pw is kut... helemaal door de inlaat, is niet lekker aan te veilen...
volgens mij zijn poorten van euro beter om te tunen, en kan meer toeren aan

50zeta's zijn de beste.. die zou ik eronder hangen als ik jou was!!
als je 80+ wilt rijden en lekker optrekken dan moet je 70cc nemen

[This message is edited by Neonlampje on 11-1-02 22:16]


En wat is er dan kut aan de inlaat? er is makkelijk aan te vijlen. Er zit zelfs een spijl in waardoor je hem 85% van de breedte van de boring kunt vijlen. (doe maar nioet je prestaties zullen kut zijn )

En ik heb met de eurokit gereden. Je moet gewoon een hogedrukkop hebben, en hij draait minder toeren dan de pw, maar heeft meer trekkracht. Door een zwaardere tandwielverhouding te nemen he je ongeveer dezelfde prestaties, en je cilinder aat langer mee, door beter materiaal en minder toeren. Maar je zal waarschijnlijk wel je zuiger en cilinder af moeten werken.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Woeter 14-1-02?16:19 Print reply

Posts: 2832
Kweenie of er nog iemand geinterreseerd is in een nieuwe 50 Zeta, maar er ligt er bij de brommerboer hier nog een gloednieuwe Zeta 50, hij kost iets van 220,- gulden
 

Dit topic is 753 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved