pw is kut... helemaal door de inlaat, is niet lekker aan te veilen...
volgens mij zijn poorten van euro beter om te tunen, en kan meer toeren aan
50zeta's zijn de beste.. die zou ik eronder hangen als ik jou was!!
als je 80+ wilt rijden en lekker optrekken dan moet je 70cc nemen
[This message is edited by Neonlampje on 11-1-02 22:16]
En wat is er dan kut aan de inlaat? er is makkelijk aan te vijlen. Er zit zelfs een spijl in waardoor je hem 85% van de breedte van de boring kunt vijlen. (doe maar nioet je prestaties zullen kut zijn )
En ik heb met de eurokit gereden. Je moet gewoon een hogedrukkop hebben, en hij draait minder toeren dan de pw, maar heeft meer trekkracht. Door een zwaardere tandwielverhouding te nemen he je ongeveer dezelfde prestaties, en je cilinder aat langer mee, door beter materiaal en minder toeren. Maar je zal waarschijnlijk wel je zuiger en cilinder af moeten werken.
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Kweenie of er nog iemand geinterreseerd is in een nieuwe 50 Zeta, maar er ligt er bij de brommerboer hier nog een gloednieuwe Zeta 50, hij kost iets van 220,- gulden