Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - puch zo snel mogelijk maken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1088 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26188 - puch zo snel mogelijk maken
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 3114 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Honda SS50 10-2-2005 19:42 Print topicpost

Posts: 1078
wat kan je aan een puch blok veranderen om sneler te gaan en snel optrekken(als dat lukt)

heb zelf al een 70cc met een afgevlakte 50kop en een 15mm carburateur en ga krukas opvulle

nog iemand ideeën? of leuke foto's van gruwlijke puch's?
 
www.4strokealphen.nl

Exision 10-2-2005 19:51 Print reply
Posts: 283
wat heb je voor 70cc?
welke uitlaat heb je?
koppeling std?








 
wiebutt 10-2-2005 19:55 Print reply

Posts: 6264
Begin is bij de koppeling
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
-Niellesie- 10-2-2005 19:56 Print reply

Posts: 6454
80 gila membraam tuned
rito rukas
koppeling aanpassen
secundaire vertanding vervangen door recht getande (had ik zelf ook oiit is trok gek genoeg nog ahrder mee ook)
hpi binnenrotor

enz enz
 
allalallalallalalallalala
koen-z 10-2-2005 19:59 Print reply

Posts: 3702
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-

80 gila membraam tuned
rito rukas
koppeling aanpassen
secundaire vertanding vervangen door recht getande (had ik zelf ook oiit is trok gek genoeg nog ahrder mee ook)
hpi binnenrotor

enz enz


dat is raaarrrr????
 
Honda SS50 10-2-2005 19:59 Print reply

Posts: 1078
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exision

wat heb je voor 70cc?
welke uitlaat heb je?
koppeling std?




geen idee wat voor 70cc... is nog wel in goede staat, een expansie uitlaat
koppeling is nog wel standaart maar daar kan je ook nog een en ander aan den tog?
 
www.4strokealphen.nl
mikkel 10-2-2005 20:01 Print reply

Posts: 1587
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

[...]


dat is raaarrrr????


minder weerstand op de tande maar ze kunnen minder kracht over brengen en slijte eerder en make meer kabaal


maar of dit nou echt mega veel schilt
 
glaasje op laat je berijden
Boerke [Mathieu] 10-2-2005 20:03 Print reply

Posts: 1501
ik zit hier al best wel een lange tijd op het forum en ben vorige week weer ontwaakt

maar wat ik zeggen wou was, dat ik me nog zo een topic kan herinneren...

dus ik zou nog maar eens goed searchen... helpt misschien een hoop.
 
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront te kort kom!!
Honda SS50 10-2-2005 20:05 Print reply

Posts: 1078
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Boerke [Mathieu]

ik zit hier al best wel een lange tijd op het forum en ben vorige week weer ontwaakt

maar wat ik zeggen wou was, dat ik me nog zo een topic kan herinneren...

dus ik zou nog maar eens goed searchen... helpt misschien een hoop.


gedaan, weinig reslutaat
 
www.4strokealphen.nl
Johnny B 10-2-2005 20:14 Print reply

Posts: 8381
ik zou er een turbo opmaken van een grote 16 cilinder diesel heb ik namelijk zelf ook op de puch en hij loopt er gruwlijk hard mee
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
Punk [Dave] 10-2-2005 20:15 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johnny B

ik zou er een turbo opmaken van een grote 16 cilinder diesel heb ik namelijk zelf ook op de puch en hij loopt er gruwlijk hard mee


vind je jezelf grappig?
 
kingmaster 10-2-2005 20:16 Print reply

Posts: 913
koop een andere brommer
 
master of offtopic
Johnny B 10-2-2005 20:17 Print reply

Posts: 8381
neee vind mezelf slim als jij nou ook eens slim was dan zul je best ver komen
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
mikkel 10-2-2005 20:18 Print reply

Posts: 1587
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johnny B

neee vind mezelf slim als jij nou ook eens slim was dan zul je best ver komen


slim

haha



heb je filmpje van die puch
 
glaasje op laat je berijden
Johnny B 10-2-2005 20:19 Print reply

Posts: 8381
wahahah ja zeker ik heb een caterpillar diesel 3516 serie onder mijn puch ik zal binne kort het laten zien
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
gonzales 10-2-2005 20:19 Print reply

Posts: 1319
beginnen met alles te verlichten ..... koppeling ensow . dan kan je je cillinder tunen . dan wel niet te extreem je moet z'n cillinder tunen dat ze eerder veel koppel hebben. binnenroter ontsteking kan je heel stuk vooruit helpen . dan een goede carbu erop zetten en liefst een membraam cillinder ik hoor erg veel goeds over de athena cillinder kits en ik heb deze zelf op een camino gehad en dat loopt erg goed
 
burn your rubber not your soul

Dit topic is 3114 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved