Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Kawasaki ar 50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 805 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26159 - Kawasaki ar 50
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3178 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 9-2-2005 22:38 Print reply

Posts: 20445
hmm maar als ie es ene keer gaat, zonde van zo'n brommer...
 
Buis 9-2-2005 22:39 Print reply

Posts: 169
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

hmm maar als ie es ene keer gaat, zonde van zo'n brommer...


hij kan altijd bij mij terecht voor framepje en nog hele rotzooi xtra onderdelen zoals velgen en kroonplaten enzo
 
Hondalover19 10-2-2005 21:51 Print reply

Posts: 1255
heb ik ook gehad dat rem blokkeerde gewoon open maken remblokken eruit halen en de scharnierpunten van je trommelrem smeren probleem opgelost
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Mitchell17 10-2-2005 21:52 Print reply

Posts: 556
me 2 @ mb lang leve wd 40
 
Hondalover19 10-2-2005 21:58 Print reply

Posts: 1255
btw voor kawa om te zetten naar 12v is alleen andere spanningsregelaar nodig zegt iedereen :-s kan toch niet en je spoel en je cdi dan die kunnen toch geen 12v aan
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
m_a_r_k 10-2-2005 22:00 Print reply

Posts: 1061
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19

btw voor kawa om te zetten naar 12v is alleen andere spanningsregelaar nodig zegt iedereen :-s kan toch niet en je spoel en je cdi dan die kunnen toch geen 12v aan


cdi zit rechtstreeks op spoel toch

 
Hondalover19 10-2-2005 22:03 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: m_a_r_k

[...]


cdi zit rechtstreeks op spoel toch

cdi rechtstreeks op spoel? cdi zit in dat rechthoekig blokje zover ik weet.
Maar dat iedereen zegt van alleen spanningsregelaar en niemand denkt aan de spoelen enzo.... ik snap het niet
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Buis 10-2-2005 22:10 Print reply

Posts: 169
ik d8 dat je dan gewoon een andere ontsteking erom moest leggen, en alles verbouwen naar 12 volt ofoz

 
Hondalover19 10-2-2005 22:13 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Buis

ik d8 dat je dan gewoon een andere ontsteking erom moest leggen, en alles verbouwen naar 12 volt ofoz



zover ik kan zien en denken moet je dan
-spoelen vervangen
-cdi vervangen
-lampjes
-batterij(duh)
-bobine
-Spanningsregelaar
-eventueel gelijkrichter

 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
m_a_r_k 10-2-2005 22:17 Print reply

Posts: 1061
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19

[...]


zover ik kan zien en denken moet je dan
-spoelen vervangen
-cdi vervangen
-lampjes
-batterij(duh)
-bobine
-Spanningsregelaar
-eventueel gelijkrichter



fsr hier op het forum heeft der een nsr spanning regelaar op gemaakt en heeft nu 12v alleen andere accu volgensmij
 
Hondalover19 10-2-2005 22:18 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: m_a_r_k

[...]


fsr hier op het forum heeft der een nsr spanning regelaar op gemaakt en heeft nu 12v alleen andere accu volgensmij


ja weet heb de search enzo gelezen iedereen zegt hetzelfde alleen spanningsregelaar en andere accu maar kan al de rest dat wel aan die 12v ?normaal gezien toch niet ...
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Gertjan 10-2-2005 22:19 Print reply

Posts: 1505
accu en lampjes, en eventueel gelijkrichter, meer niet
 
m_a_r_k 10-2-2005 22:20 Print reply

Posts: 1061
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19

[...]


ja weet heb de search enzo gelezen iedereen zegt hetzelfde alleen spanningsregelaar en andere accu maar kan al de rest dat wel aan die 12v ?normaal gezien toch niet ...


vanaf de spoel gaat direct een draad naar cdi
en de lampjes zijn logisch die spanningregelaar zorgt dat het gewoon 12v word

Dit bericht is ge-edit door m_a_r_k op 10-2-2005 22:22
 
Hondalover19 10-2-2005 22:25 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: m_a_r_k

[...]


vanaf de spoel gaat direct een draad naar cdi
en de lampjes zijn logisch die spanningregelaar zorgt dat het gewoon 12v word

Dit bericht is ge-edit door m_a_r_k op 10-2-2005 22:22


Ah zo bedoel je ja dat klopt wel van die draad.
oke dan vlammen we die 12v er zo maar op
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Buis 10-2-2005 22:38 Print reply

Posts: 169
waarom zou je hem eigenlijk 12 volt willen zon mooie brommer:P gewoon lkkr origineel dan maar hard laten lopen das veel leuker!
 

Dit topic is 3178 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved