Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Kawasaki ar 50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 876 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26159 - Kawasaki ar 50
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
Dit topic is 3167 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Buis 9-2-2005 19:52 Print topicpost

Posts: 169
Mijn fucking achterrem blokkeert elke keer als ik hem intrap en dan weer loslaat blijft hangen zeg maar, voordat ik hetzelfde krijg als voor de opknapbeurt, wat kan ik er het makkelijkst tegen doen? olie derin gooien lijkt me maarjah voordat ik wat stoms doe vraag ik fftjes tips

p.s. zit een sproeier 97.5 in me 14mm vriend van mij heeft 110, en hij kan hem doortrekken tot de 15000 toeren, ik maar tot de 8/9 duizend!?!?!

Dit bericht is ge-edit door Buis op 9-2-2005 19:55
 

christianos 9-2-2005 21:17 Print reply

Posts: 20445
remblokken versleten

of olie het draaiende gedeelte ff door

geen olie inde trommel!
 
Joostvdw 9-2-2005 21:23 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

remblokken versleten

of olie het draaiende gedeelte ff door

geen olie inde trommel!


kopervet oid moet je gebruiken, iig geen normale smeerspullen omdat dan vanzelf je trommel of remschoenen gaat smeren en dat werkt niet
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Racekip #1 9-2-2005 21:30 Print reply

Posts: 1119
of de blokken ff schoonmaken

en ik denk dat zijn cilinder getuned is
dat hij daarom 15000 rpm. kan draaien

ik kon met mijn kawa ook maar max 8000 dus
 
loud pipes saves lives
m_a_r_k 9-2-2005 21:33 Print reply

Posts: 1061
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Buis

Mijn fucking achterrem blokkeert elke keer als ik hem intrap en dan weer loslaat blijft hangen zeg maar, voordat ik hetzelfde krijg als voor de opknapbeurt, wat kan ik er het makkelijkst tegen doen? olie derin gooien lijkt me maarjah voordat ik wat stoms doe vraag ik fftjes tips

p.s. zit een sproeier 97.5 in me 14mm vriend van mij heeft 110, en hij kan hem doortrekken tot de 15000 toeren, ik maar tot de 8/9 duizend!?!?!

Dit bericht is ge-edit door Buis op 9-2-2005 19:55


(tom de winkel)hij heeft ducatie cdi daardoor kan je meer toeren draaien omdat originele cdi begrenst is

Dit bericht is ge-edit door m_a_r_k op 9-2-2005 21:33
 
christianos 9-2-2005 21:35 Print reply

Posts: 20445
ja maar, kan eek ori kwasaki cilinde r15.000 toren draaien?

15.000 is btw wel erg hoog, dat haal ik niej eens met me cilinder

denk eerder 12.000 ofxzo
 
m_a_r_k 9-2-2005 21:36 Print reply

Posts: 1061
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

ja maar, kan eek ori kwasaki cilinde r15.000 toren draaien?

15.000 is btw wel erg hoog, dat haal ik niej eens met me cilinder

denk eerder 12.000 ofxzo


z'n teller flipt en doordat ie dat pinnetje heeft weggehaald draait ie meerdere rondjes ofzo
 
christianos 9-2-2005 21:37 Print reply

Posts: 20445
ja dus heel betrouwbaar
 
Buis 9-2-2005 21:39 Print reply

Posts: 169
jah dat ding draait zeg maar door tot misschien wel 18000 als je hem doortelt ding flipt echt helemaal, maar bedankt voor de tips ff, want ik had geen zin om me pa te vragen want die zit altijd te zanikken dat ik niet moet zeuren enzo:P hahahah

thnx mannen:p
 
m_a_r_k 9-2-2005 21:40 Print reply

Posts: 1061
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Buis

jah dat ding draait zeg maar door tot misschien wel 18000 als je hem doortelt ding flipt echt helemaal, maar bedankt voor de tips ff, want ik had geen zin om me pa te vragen want die zit altijd te zanikken dat ik niet moet zeuren enzo:P hahahah

thnx mannen:p


je kunt het ook over msn gewoon aan mij vragen
 
Buis 9-2-2005 21:43 Print reply

Posts: 169
ahhaha jah hooor tuut tuut, maar die cilinder van tom is niet echt getuned, hij heeft gaten in zijn zuiger, zuiger ingekort, uitlaat poort uitgeboort inlaat sleufjes gedremelt, en poorten beetje wijder gemaakt dus getuned? valt ook wel weer mee, neej geintje, hij heeft alleen uitlaat poort gedaan d8 ik

 
m_a_r_k 9-2-2005 21:44 Print reply

Posts: 1061
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Buis

ahhaha jah hooor tuut tuut, maar die cilinder van tom is niet echt getuned, hij heeft gaten in zijn zuiger, zuiger ingekort, uitlaat poort uitgeboort inlaat sleufjes gedremelt, en poorten beetje wijder gemaakt dus getuned? valt ook wel weer mee, neej geintje, hij heeft alleen uitlaat poort gedaan d8 ik



wat een waus zeg ik dat die getuned is ook al tune je hem zo zwaar die cdi blijft begrenzen



Dit bericht is ge-edit door m_a_r_k op 9-2-2005 21:45
 
christianos 9-2-2005 21:45 Print reply

Posts: 20445
hakken en beuk tunig dus

nooit dat dat de 15.000 haalt

zal eerder 11.000 zijn(met mazzel..)
 
m_a_r_k 9-2-2005 21:46 Print reply

Posts: 1061
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

hakken en beuk tunig dus

nooit dat dat de 15.000 haalt

zal eerder 11.000 zijn(met mazzel..)


tis ook geschat want t staan niet op tt
 
christianos 9-2-2005 21:47 Print reply

Posts: 20445
neej maar het werd ff als voobeeld genomen
wat dus nooit kan..
 
Buis 9-2-2005 21:49 Print reply

Posts: 169
ding draait wel 3 keer de teller rond, dus misschien een keer digitaal meten ofzo?
 

Dit topic is 3167 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved