Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - verschil Ge2 en GT4 nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1183 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26150 - verschil Ge2 en GT4 nsr
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3667 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Zorker 9-2-2005 16:15 Print reply
Posts: 106
Ik had een racer,maar die heb ik verkocht aan neonlampje,hij vond het alleen te duur worden met die 3 cylinders erbij dus heb ik hem er 1 bijgedaan.
 
Zorker 9-2-2005 16:28 Print reply
Posts: 106
maar hardstikke bedankt voor de reacties ik weet weer meer dan genoeg


 
Neonlampje 9-2-2005 16:48 Print reply

Posts: 14825
Begin bijna spijt te krijgen dat ik die er niet bij gekocht heb

Haha nee grapje...

maaruh, ik heb dus een cil met Ge2 op de buitenkant, gt4 aan de binnenkant.. dat is dus een ge2? das wel jammer
 
barry 9-2-2005 17:09 Print reply

Posts: 7387
dat riep ik al vrij lang lude....



tcctwente op het forum heeft ook een ge2 met gt4 op de binnenkant. toen die cil meegenomen naar de bm2k4. daar laten zien, en daar zeiden de mensen dat deze exact lijkt op de ge2 belgische.

moet ik wel zeggen dat ik deze cil wel best hard vind lopen voor orgineel

Dit bericht is ge-edit door barry op 9-2-2005 17:11
 
He?
Neonlampje 9-2-2005 17:12 Print reply

Posts: 14825
Maar als je er een echte GT4 naast houdt.. dan zijn de verschillen ook niet enorm hoor!
 
barry 9-2-2005 17:13 Print reply

Posts: 7387
dat weet ik dus niet. want een 'echte' gt4 heb ik nog nooit gezien.

er komen nu alleen heel veel mensen achter dat ze een ge2/gt4 hebben gehad, 2 in 1 dus
 
He?
Zorker 9-2-2005 17:34 Print reply
Posts: 106
haha nou Lude ik heb hier nog een wel orginele GT4 liggen kwam ik net dus achter

Vlot het al een beetje met het blok?
 
barry 9-2-2005 17:38 Print reply

Posts: 7387
heb je geen foto's hiervan?

 
He?
Neonlampje 9-2-2005 17:41 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kerim

haha nou Lude ik heb hier nog een wel orginele GT4 liggen kwam ik net dus achter

Vlot het al een beetje met het blok?
Blok nog niet mee bezig geweest, brommersprint bij jubbega zat al vol, dus ik moet nog ff kijken met welke bak ik het blok op ga bouwen (misschien dat ik dan ook nog ff wacht op krukje van jou)
Wel met rem-schakelsetje verder.. wordt mooi!!
 
Zorker 9-2-2005 17:42 Print reply
Posts: 106
Ik heb wel verschillende foto's gemaakt maar die moet ik nog steeds laten ontwikkelen(lui)
 
barry 10-2-2005 8:56 Print reply

Posts: 7387
anmak'n


ghehe

Dit bericht is ge-edit door barry op 10-2-2005 15:09
 
He?
Zorker 10-2-2005 14:04 Print reply
Posts: 106

 
Supernova 3-3-2005 23:26 Print reply

Posts: 7654
Dus je moet niet de duitse ge2 nemen maar zon belgische
Maar als ik t dus weer goed begrijp uit dit topic, kun je verder geen verschil zien tussen een duitse en een belgische ge2?
 
WP Car Customs
Ruben. 3-3-2005 23:33 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Supernova

Dus je moet niet de duitse ge2 nemen maar zon belgische
Maar als ik t dus weer goed begrijp uit dit topic, kun je verder geen verschil zien tussen een duitse en een belgische ge2?


poortjes :P
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Supernova 4-3-2005 8:51 Print reply

Posts: 7654
Uhm ja maar dan moet ik wel weten hoe de poortjes deruit zien van een duitse en een belgische, en in t topic las ik dat je dus geen verschil zag...
 
WP Car Customs

Dit topic is 3667 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved