Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - verschil Ge2 en GT4 nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1190 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26150 - verschil Ge2 en GT4 nsr
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3663 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

puch_master 9-2-2005 15:46 Print reply

Posts: 3429
hij zal wel onbeschadigd bedoelen oid

 
Toyota AE86 Levin coupé
shibby 9-2-2005 15:48 Print reply

Posts: 770
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]


bij een snelle ge2 staat ook gt4 aan de inlaat kant :P

bedoelen ze volges mij mee datje dr een gt4 membraan ik kan proppen ofzo :P


mja zou zeer goed kunnen: met een GE2 in Belgie wordt standaard een GT4 membraam gebruikt, dus dan duidt dat gewoon op een belse GE2.
 
Joscross 9-2-2005 15:49 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FazuL NSR

[...]

bedoel je dat duits/nl hetzelfde is?
ik had ook een duitse, die liep +/-65. ik denk dat dat met een nederlandse niet te halen is, er zit dus wel iets verschil tussen denk ik.

Nope, zit geen verschil tussen. Heb de Nederlandse versie en de Duitse versie naast elkaar gehad en er zat totaal geen verschil in. Bovendien ging ik met een ori Nederlandse ook 65
 
Zorker 9-2-2005 15:50 Print reply
Posts: 106
Die cylinders worden allemaal geprepreerd voordat ze gebruikt moeten worden he anders hebben ze er weinig aan.
 
puch_master 9-2-2005 15:52 Print reply

Posts: 3429
hoe weet je eigelijk zo zeker dat ze ongebruikt zijn dan?

heb je gezien dat ze nieuw uit de doos kwamen getuned werden en aan jouw werden gegeven?
 
Toyota AE86 Levin coupé
Joscross 9-2-2005 15:55 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master

hoe weet je eigelijk zo zeker dat ze ongebruikt zijn dan?

heb je gezien dat ze nieuw uit de doos kwamen getuned werden en aan jouw werden gegeven?

Dat zie je zo aan de wand, uitlaatpoort/ ev. zuiger..
 
Zorker 9-2-2005 15:56 Print reply
Posts: 106
Ze zaten allemaal nog in mooie HRC doosjes in de foam toen ik het kocht,als extra onderdelen,maar even voor de duidelijkheid ik zat met een vbraag over het verschil niet of het gebruikt is,
 
Joscross 9-2-2005 15:59 Print reply

Posts: 12501
Als beiden getuned zijn maakt het volgens mij weinig meer uit hoor (aan elkaar gewaagd dus)
 
Zorker 9-2-2005 16:02 Print reply
Posts: 106
Maar ik zat te denken om 150 voor die Ge2 te vragen en 230 voor de gt4,vinden jullie dat een re?le prijs?
 
Joscross 9-2-2005 16:02 Print reply

Posts: 12501
Dan vind ik dat prijsverschil wel ietswat te groot..
De prestaties liggen immers toch dicht bij elkaar.

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 9-2-2005 16:03
 
Zorker 9-2-2005 16:06 Print reply
Posts: 106
Een getunede bww kan je toch ook niet hetzelfde voor vragen als voor een getunede opel?
Ook al zijn ze net zo snle,althans ik wete niet of dit ook voor cylinders geld
 
Joscross 9-2-2005 16:07 Print reply

Posts: 12501
Kwaliteit van deze cilinders zal hetzelfde zijn
 
Zorker 9-2-2005 16:10 Print reply
Posts: 106
Aahh op die manier,allebei 230 dan?
 
Joscross 9-2-2005 16:11 Print reply

Posts: 12501
Kan je doen.
 
wiebutt 9-2-2005 16:12 Print reply

Posts: 6264
Gewoon de juiste gek vinde , of zelfeen racer bouwe
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C

Dit topic is 3663 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved