Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - verschil Ge2 en GT4 nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1040 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26150 - verschil Ge2 en GT4 nsr
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 3664 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Zorker 9-2-2005 15:16 Print topicpost
Posts: 106
Wat is eigenlijk het verschil?
Zijn ze aan elkaar gewaagd of is een GT4 echt sneller??
 

Exision 9-2-2005 15:17 Print reply
Posts: 283
Gt4 is std sneller
 
Joscross 9-2-2005 15:18 Print reply

Posts: 12501
GT4 blijkt ook een grotere inlaat te hebben, waardoor er standaard al een Cr80 membraan in past.

Wat ik wel een beetje vaag vind, alle "GT4's" die hier op het forum zijn langs gekomen stond zowel GT4 op als GE2.

Overigens heb je ook nog de Duitse GE2, die ik nog in mijn bezig heb gehad. Dat dezelfde cilinder als de originele Nederlandse.(traag)

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 9-2-2005 15:24
 
TZR50Rullezz 9-2-2005 15:20 Print reply

Posts: 1837
en waar kan je dat vanaf lezen of je een G2 of G4 heb?
weet niet meer waar ik precies moet kijken
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
Joscross 9-2-2005 15:24 Print reply

Posts: 12501
Inlaat.
 
Zorker 9-2-2005 15:24 Print reply
Posts: 106
Ik heb zowel een cylinder waar alleen GT4 instaat alswel een cylinder waar GT4 en Ge2 instaat.
Ik weet het ook niet precies,misschien nep ofzo

Als het een GT4 is staat het bij de membraaminlaat aan de zijkant gegrafeerd,
bij mij in ieder geval.

Klopt het trouwens dat alleen een GT4 cylinder al 14 pk leverd?
Heb op een website gekeken waar ze die dingen verkopen en die zeiden dat.
 
Leen 9-2-2005 15:27 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Inlaat.


bij een snelle ge2 staat ook gt4 aan de inlaat kant :P

bedoelen ze volges mij mee datje dr een gt4 membraan ik kan proppen ofzo :P
 
Zorker 9-2-2005 15:30 Print reply
Posts: 106
En wat zijn ze waard?
Ik heb er in totaal 3 liggen 1 ge2 1 gt4 en 1 ge2&gt4.

Heb er hier een paar te koop staan maar wat moet ik ervoor vragen?
Ik zag ze op internet voor 250 euro te koop staan met kitaco zuigertje tweedehands(dat was wel een GT4)
Maar zo'n Ge2 wat is dat nog waard? is allemaal ongebruikt.
 
wiebutt 9-2-2005 15:32 Print reply

Posts: 6264
Ongebruikt kan je er best wat voor vange
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Zorker 9-2-2005 15:35 Print reply
Posts: 106
geld dat ook voor ge2
 
FazuL NSR 9-2-2005 15:36 Print reply

Posts: 2046
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross
Overigens heb je ook nog de Duitse GE2, die ik nog in mijn bezig heb gehad. Dat dezelfde cilinder als de originele Nederlandse.(traag)
Dit bericht is ge-edit door Joscross op 9-2-2005 15:24

bedoel je dat duits/nl hetzelfde is?
ik had ook een duitse, die liep +/-65. ik denk dat dat met een nederlandse niet te halen is, er zit dus wel iets verschil tussen denk ik.
 
puch_master 9-2-2005 15:36 Print reply

Posts: 3429
als het de snelle Ge2 is wel jah
 
Toyota AE86 Levin coupé
FazuL NSR 9-2-2005 15:38 Print reply

Posts: 2046
nee snelle loopt weer een stuk harder, 95 oid
er zijn dus 3 ge-2's

duits
nederlands
snel

Dit bericht is ge-edit door FazuL NSR op 9-2-2005 15:38
 
Zorker 9-2-2005 15:41 Print reply
Posts: 106
de cylinders die ik heb liggen zijn trouwens getuned door iemand van hrc,komen namelijk van een honda nsr af die in het kampioenschap meereed voor HRC,staat CVR op de buitenkant gefreest zal wel een naam van diegene zijn die hem heeft getuned.
 
wiebutt 9-2-2005 15:42 Print reply

Posts: 6264
Ze ware tog ongebruikt ?

 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
FazuL NSR 9-2-2005 15:43 Print reply

Posts: 2046
jah dacht ook al
 

Dit topic is 3664 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved