MC Beuner |
8-2-2005 22:58 |
Posts: 3678 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Ik vermoed dat ie binnen 10km vast zit, maar dat is een gokje van mijn kant.
eehm, waarom? als je hem niet te breed maakt?
|
|
Vivatje snor |
|
Blukaap2 |
8-2-2005 23:10 |
Posts: 9955 |
Zuigerveer zet wat uit bij het onderste deel vd poort, komt daarna het bovenste deel tegen en toenk.
Dat een paar duizend keer per minuut, kun je voorstellen .
|
|
Stoere brommers |
|
honda_2takt_power |
8-2-2005 23:13 |
Posts: 6744 |
ik gok 9,99km
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
MC Beuner |
8-2-2005 23:17 |
Posts: 3678 |
oh oke, dan beun ik hem wel alleen wat breder en hoger, maar kun je er geen slijl in laten lassen ofzo , zodat je vlinderpoort hebt dan
|
|
Vivatje snor |
|
brommercrazy |
8-2-2005 23:17 |
Posts: 2594 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder
oh oke, dan beun ik hem wel alleen wat breder en hoger, maar kun je er geen slijl in laten lassen ofzo , zodat je vlinderpoort hebt dan
2 fluitpoorten is misschien een oplossing
|
|
|
|
Ruben. |
8-2-2005 23:18 |
Posts: 6131 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder
oh oke, dan beun ik hem wel alleen wat breder en hoger, maar kun je er geen slijl in laten lassen ofzo , zodat je vlinderpoort hebt dan
als jij die mooi recht krijgt en daarna mooi rond aan de binnenkant
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
-jaZper- |
8-2-2005 23:20 |
Posts: 3841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
[...]
2 fluitpoorten is misschien een oplossing
jup, minste slijtage, maar bij watergekoelde cilinder kan het meestal niet
|
|
groene motoren gaan harder |
|
MC Beuner |
8-2-2005 23:22 |
Posts: 3678 |
ja, dan ga ik er geen nsr cilnder voor slopen, ik pak wel een keer een 50immi van mt ergens uit de sloot, alleen wordt de uitlaatpoort dan wel erg hoog
|
|
Vivatje snor |
|
wiebutt |
8-2-2005 23:23 |
Posts: 6264 |
Zoals ik al zei , maak een andere cil na als je een echte vent bent :P
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
Exision |
9-2-2005 10:19 |
Posts: 283 |
uhm, als je dit gaat beunen leg dan iig je spijl terug.
|
|
|
|
RS_70_power |
9-2-2005 10:41 |
Posts: 1990 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder
oh oke, dan beun ik hem wel alleen wat breder en hoger, maar kun je er geen slijl in laten lassen ofzo , zodat je vlinderpoort hebt dan
moet je user TTVT emailen , hij heeft laatst ook een spijltje bij een gietijzere cilinder er in gelast ,en daarna laten honen , werd heel netjes .
p.s. die man tuned ook goed .
|
|
draai / frees werk ==>> PM of email me |
|
Kampersjaak |
9-2-2005 11:08 |
Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Exision
uhm, als je dit gaat beunen leg dan iig je spijl terug.
idd,
en als je geen waarde hecht aan je cil, zou ik het proberen
|
|
oderint dum metuant |
|
Geert_GHC |
9-2-2005 13:18 |
Posts: 1475 |
Je mag wel keer oefene op mijn 110 autisa joost
|
|
- |
|
Blukaap2 |
9-2-2005 13:41 |
Posts: 9955 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder
oh oke, dan beun ik hem wel alleen wat breder en hoger, maar kun je er geen slijl in laten lassen ofzo , zodat je vlinderpoort hebt dan
Spijl dr in lassen geef ik een goede kans opzich.
iig een betere dan dit geval :p
|
|
Stoere brommers |
|