Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wat zal er gebeuren...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 676 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26137 - wat zal er gebeuren...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1404 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MC Beuner 8-2-2005 22:58 Print reply

Posts: 3678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Ik vermoed dat ie binnen 10km vast zit, maar dat is een gokje van mijn kant.


eehm, waarom? als je hem niet te breed maakt?
 
Vivatje snor
Blukaap2 8-2-2005 23:10 Print reply

Posts: 9955
Zuigerveer zet wat uit bij het onderste deel vd poort, komt daarna het bovenste deel tegen en toenk.
Dat een paar duizend keer per minuut, kun je voorstellen .
 
Stoere brommers
honda_2takt_power 8-2-2005 23:13 Print reply

Posts: 6744
ik gok 9,99km
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
MC Beuner 8-2-2005 23:17 Print reply

Posts: 3678
oh oke, dan beun ik hem wel alleen wat breder en hoger, maar kun je er geen slijl in laten lassen ofzo , zodat je vlinderpoort hebt dan
 
Vivatje snor
brommercrazy 8-2-2005 23:17 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder

oh oke, dan beun ik hem wel alleen wat breder en hoger, maar kun je er geen slijl in laten lassen ofzo , zodat je vlinderpoort hebt dan


2 fluitpoorten is misschien een oplossing
 
Ruben. 8-2-2005 23:18 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder

oh oke, dan beun ik hem wel alleen wat breder en hoger, maar kun je er geen slijl in laten lassen ofzo , zodat je vlinderpoort hebt dan


als jij die mooi recht krijgt en daarna mooi rond aan de binnenkant
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
-jaZper- 8-2-2005 23:20 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy

[...]


2 fluitpoorten is misschien een oplossing


jup, minste slijtage, maar bij watergekoelde cilinder kan het meestal niet
 
groene motoren gaan harder
MC Beuner 8-2-2005 23:22 Print reply

Posts: 3678
ja, dan ga ik er geen nsr cilnder voor slopen, ik pak wel een keer een 50immi van mt ergens uit de sloot, alleen wordt de uitlaatpoort dan wel erg hoog
 
Vivatje snor
wiebutt 8-2-2005 23:23 Print reply

Posts: 6264
Zoals ik al zei , maak een andere cil na als je een echte vent bent :P
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Exision 9-2-2005 10:19 Print reply
Posts: 283
uhm, als je dit gaat beunen leg dan iig je spijl terug.
 
RS_70_power 9-2-2005 10:41 Print reply

Posts: 1990
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder

oh oke, dan beun ik hem wel alleen wat breder en hoger, maar kun je er geen slijl in laten lassen ofzo , zodat je vlinderpoort hebt dan


moet je user TTVT emailen , hij heeft laatst ook een spijltje bij een gietijzere cilinder er in gelast ,en daarna laten honen , werd heel netjes .

p.s. die man tuned ook goed .
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Kampersjaak 9-2-2005 11:08 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exision

uhm, als je dit gaat beunen leg dan iig je spijl terug.


idd,

en als je geen waarde hecht aan je cil, zou ik het proberen
 
oderint dum metuant
Geert_GHC 9-2-2005 13:18 Print reply

Posts: 1475
Je mag wel keer oefene op mijn 110 autisa joost
 
-
Blukaap2 9-2-2005 13:41 Print reply

Posts: 9955
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder

oh oke, dan beun ik hem wel alleen wat breder en hoger, maar kun je er geen slijl in laten lassen ofzo , zodat je vlinderpoort hebt dan


Spijl dr in lassen geef ik een goede kans opzich.
iig een betere dan dit geval :p
 
Stoere brommers

Dit topic is 1404 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved