Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hoog benzineverbruik

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 933 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26123 - hoog benzineverbruik
Pagina 9 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7627 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thermalracing 9-2-2005 22:41 Print reply

Posts: 413
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

[...]


na 5 min komen ze wel


en hoe
 
Wat kan de natuur tog mooi zijn ( ey lekkerding):-w
koen-z 9-2-2005 22:41 Print reply

Posts: 3702
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

[...]


ja okeej, maar ze vinden het toig niej fijn...




nou? en??
 
JCG 9-2-2005 22:41 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

[...]


so true.. maar ik mag ze inrijden!!

Dit bericht is ge-edit door koen-z op 9-2-2005 22:37


inrijden is klote. Dan moet je zo voorzichtig doen. Als kan je gauw een nieuwe zoeken als je de tijd niet neemt om rustig in te rijden.




Ik heb het over brommers
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
christianos 9-2-2005 22:42 Print reply

Posts: 20445
ben je wel rood
 
Thermalracing 9-2-2005 22:42 Print reply

Posts: 413
ut moet wel soepel lopen op een begeven moment
 
Wat kan de natuur tog mooi zijn ( ey lekkerding):-w
christianos 9-2-2005 22:42 Print reply

Posts: 20445
vet mengen
 
Thermalracing 9-2-2005 22:45 Print reply

Posts: 413
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

vet mengen


van eigen kweek cker
 
Wat kan de natuur tog mooi zijn ( ey lekkerding):-w
bloodfist 10-2-2005 14:16 Print reply

Posts: 1679
ok, ik heb gekeken bij mijn 20mm dellorto en er zit een sproeier 110 in ....dit is toch veel ste groot of ligt het nou aan mij. wat zal ik doen, een 16mm kopen of eerst nog kleinere sproeiers gaan proberen?
 
!!!Polini en carters tuned!!!
bloodfist 10-2-2005 14:36 Print reply

Posts: 1679
welke sproeier zou er ongeveer in moeten en dat die dan wel lekker blijft lopen?
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Thermalracing 10-2-2005 14:40 Print reply

Posts: 413
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist

welke sproeier zou er ongeveer in moeten en dat die dan wel lekker blijft lopen?


16mm en sproeier 90 proberen heb je std luchtfilter??
 
Wat kan de natuur tog mooi zijn ( ey lekkerding):-w
Punk [Dave] 10-2-2005 14:42 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist

welke sproeier zou er ongeveer in moeten en dat die dan wel lekker blijft lopen?


godkankernerd.. HEB NOU EENS GEDULD!
 
bloodfist 10-2-2005 14:44 Print reply

Posts: 1679
Punk (dave)--->opkkren.
ja ik heb een standaard luchtfilter ja, maar zou een 20mm met sproeiertje 90 of 95 ook lekker lopen?
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Thermalracing 10-2-2005 14:47 Print reply

Posts: 413
hoe groter je carb hoe meer lucht en benzine hij al gelijk krijgt maar met die 20 krijgt ie voor mijn gevoel echt teveel kdenk dat je uiteindelijk ook nog harder gaat met die 16 dan met 20
 
Wat kan de natuur tog mooi zijn ( ey lekkerding):-w
bloodfist 10-2-2005 14:49 Print reply

Posts: 1679
denk je echt, als je nou in die 20mm een sproeier 90 doet ipv een 110, zal die dan ook lekker lopen? en met die 20mm zou je wel meer trekkracht moeten hebben
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Thermalracing 10-2-2005 14:52 Print reply

Posts: 413
op een 70cc INHOUD wel maar niet op 50cc INHOUD vermenigvuldig maar khad er toen der tijd een som voor maar benk kwijt maar kd8 dat de beste prestaties uit kwamen met 17,2 ofsow dus 3 mm groter is veel haal maar 3mm uit je uitlaat poort
 
Wat kan de natuur tog mooi zijn ( ey lekkerding):-w

Dit topic is 7627 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 9 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved