Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tecno voor nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1003 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26096 - tecno voor nsr
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 527 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hondansrpower 7-2-2005 19:10 Print topicpost

Posts: 302
ik heb een tecno geleend voor me nsr die eronder gehangen,ik rij de straat uit trek het gas open en hij komt in zijn powerband alleen er gebeurt nie veel alleen een hoop lawaai dus ik stoppen en kijken zit er een scheur in de bocht.
kan het zijn dat het daaraan ligt dat ie niet hard optrekt?
zit een malossie 70cc
20mm mikuni
4kleps malossie membraam
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.

Ariej 7-2-2005 19:51 Print reply

Posts: 3685
hmm gat in de uitlaatbocht is nooit goed, maar hij zou evengoed nog wel hard moeten blazen met die setup, je afstelling van je carburateur zal wel brak zijn, stel hem eerst goed af, maak je filter schoon, en las die bocht dicht
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
puch_master 7-2-2005 19:56 Print reply

Posts: 3429
ik heb ook tecno op 70cc
trekt ziek van 7 tot 11 K

edit: maar dan zonder gaten

Dit bericht is ge-edit door puch_master op 7-2-2005 19:57
 
Toyota AE86 Levin coupé
De Schout 8-2-2005 1:31 Print reply
Posts: 5327
kan wel zijn dat je vermgen totaal weg is met een grote scheur in je uitlaat.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Punk [Dave] 8-2-2005 1:40 Print reply

Posts: 7003
dichtmaken dat gat... simpel
 
Karlito 8-2-2005 1:54 Print reply

Posts: 519
Trekt gruwelijk hard op met juist de zelfde setup
 
Honda NSR - 70 CC Malossi - 20 MM Mikuni - Techno 70 CC Uitlaat | [b]I don't drive fast, I fly low!![/b]
hondansrpower 8-2-2005 11:46 Print reply

Posts: 302
nou ja ik heb hem ook op me MB gehad en daar trok ie ook egt lomp hard.
en ik heb hem ook al eerder op me nsr gehad maar dat was voordat ik mb-8 veren op me koppeling had gezet,want die slipte door,zelfs toen ging ie nog lomp hard,en met me MK uitlaat ree die 105 en met de tecno kwam die nie hoger dan 93 en vanaf de 80 liep ie eg nie meer.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
hondansrpower 8-2-2005 11:49 Print reply

Posts: 302
en trouwens hij komt ook nie boven de 10500 rpm uit. bij mijn MK haalt ie de 12500 rpm.
en er is mij al eerder vertelt dat TKD carb nie goed aftestellen is.zit nu sproeier 130 in met ori luchtfilter.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
essy 8-2-2005 11:51 Print reply

Posts: 1176
ey ff vraagje tussedoor..ik heb zelf een technigas..maar nu wil iemand em kopen..hoeveel kan je der nu voor vangen? hijs ongeveer 3 jaar oud.. begrenser eruit.

hele bocht is wel al geroest..
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 8-2-2005 11:57 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: essy

ey ff vraagje tussedoor..ik heb zelf een technigas..maar nu wil iemand em kopen..hoeveel kan je der nu voor vangen? hijs ongeveer 3 jaar oud.. begrenser eruit.

hele bocht is wel al geroest..


Daar is een appart topic voor, kan zo gauw niet de link vinden
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Joostvdw 8-2-2005 13:04 Print reply

Posts: 4789
maken gaten in je uitlaat zo'n verschil dan? ik heb nu een gat erin (ong 10cm van m'n cilinder vandaan) en merk eigenlijk bijna niks, trekt ietsiepietsie harder zelfs

een gat kan je trouwens best wel ff tijdelijk fixen door een stuk blik in de vorm van je uitlaat te hameren en dan slangenklemmen erom, dat werkt wel een beetje...

 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer

Dit topic is 527 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved