Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - carb probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 817 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26082 - carb probleem
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 771 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

korte_mt5 7-2-2005 9:44 Print topicpost
Posts: 361

eff moeilijk probleem hier ik rijd al met sproeier 180 en met choke want als ik zonder probeer dan gaat hij hele hoge toeren maken en dan slaat hij af precies het zelfde geluid als dat je benzine op is en hij gaat hoge toeren draaien en dan slaat hij ook uit

wat zou het probleem kunnen zijn

 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de

Gertjan 7-2-2005 10:23 Print reply

Posts: 1505
valse lucht
 
korte_mt5 7-2-2005 10:37 Print reply
Posts: 361
enigste plek wat open is is de luchfilter bak daar zit een gat in kan het daardoor komen
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
snowboarderke 7-2-2005 11:37 Print reply

Posts: 2193
langs luchtfilter kan je geen valse lucht hebben nee.
een busje deo spuiten op de plaatsen waar hij valse lucht kan hebben en als hij dan anders gaat lopen heb je daar valse lucht.
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
korte_mt5 7-2-2005 13:42 Print reply
Posts: 361
hoe kan ik dan vernemen dat ie anders gaat lopen
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
jean_ts50x_lc 7-2-2005 15:50 Print reply
Posts: 83
dat hoor je
 
Kees de Jong 7-2-2005 16:33 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: korte_mt5

hoe kan ik dan vernemen dat ie anders gaat lopen


valt meestal ook uit
 
7 seconden, of 21 gram
korte_mt5 8-2-2005 9:07 Print reply
Posts: 361
dan probeer ik dat wel eem

maar ik weet zeker dat het geen valse lucht is

Dit bericht is ge-edit door korte_mt5 op 8-2-2005 9:23
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
christianos 8-2-2005 9:29 Print reply

Posts: 20445
hoezo weet je zo cker dat je geen valse lucht heb?

edit: zit die sproeier in de die mt5 op je rofiel, met 50snel en 16 mm carb, zoja, dan weet ik heel cker dat je vasle lucht heb.
ga eens kijken naar je linkerkrukaskeering, volgens mij is die gewoon op

Dit bericht is ge-edit door christianos op 8-2-2005 9:31
 
korte_mt5 8-2-2005 9:50 Print reply
Posts: 361
die sproeier zit in de carb is een zeskant maar wel zo'n hele kleine platte en die keringen zijn in nov net vervangen
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
christianos 8-2-2005 9:51 Print reply

Posts: 20445
mikunie dus, hmm weet niet zo snel of dat erg rgoot is, naja.
maar hoe weet jij zo cker dta je absoluut geen valse lucht heb?
 
korte_mt5 8-2-2005 9:55 Print reply
Posts: 361
want als ik choke gebruik(altijd) dan als ik hem start loopt hij hele hoge toeren en dan als ik gereden heb loopt hij weer normaal en als ik choke niet gebruik dan loopt hij alleen maar op in de toeren en dan slaat hij af en dat is het probleem
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
christianos 8-2-2005 9:59 Print reply

Posts: 20445
dat is het grootste symptoon van valse lucht--> arme afstelling

dus je hebt wss valse lucht, kijk je pakingen na..
 
korte_mt5 8-2-2005 10:01 Print reply
Posts: 361
als er tussen het spruitstuk en de carb valse lucht komt dan moet hij daar tog ook benzine lekken
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
christianos 8-2-2005 10:06 Print reply

Posts: 20445
neej
 
korte_mt5 8-2-2005 10:08 Print reply
Posts: 361
zou een isolator helpen
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de

Dit topic is 771 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved