Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wat is het verschil tussen een malossi 4 kleops membraam en een adige 4 kleps membraam ???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 605 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26046 - wat is het verschil tussen een malo...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2558 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gilera_citta_boy 6-2-2005 10:31 Print topicpost

Posts: 315
Ik heb nu een malossi 4 kleps membraam gekocht met carbon klepjes en heb nu een adige 4 kleps membraam zonder carbon klepjes op mijn mb zou die malossi helpen en zo jah op welk opzicht trekt ie meer, hogere top ??

Setup is:

70 cc airsal
18 mm keihin
orginele luchtfilter
homoet special racing


Dit bericht is ge-edit door Honda_MB-7_DR88 op 6-2-2005 10:44
 

ghost-rider 6-2-2005 10:54 Print reply

Posts: 1886
loopt miss wat vloeiender door je toeren heen..

correct me if i'm wrong
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
koen-z 6-2-2005 10:58 Print reply

Posts: 3702
loopt inderdaad beter, omdat carbon beetje flexibeler is en heeft onderin wat meer kracht.

scheelt wel. ik vervang altijd m'n stalen klepjes door carbon. als het breekt loopt het ook niet vast
 
gilera_citta_boy 6-2-2005 11:09 Print reply

Posts: 315
ok hardstikke bedankt
 
Teunmenator 6-2-2005 11:31 Print reply

Posts: 2524
merk je eigenlijk het verschil tussen 2 kleps en 4 kleps? ik dacht namelijk dat de oppervlakte niet groter was, zouden de klepjes iets makkelijk open kunnen gaan ofzo als ze smaller zijn?
 
herman103 6-2-2005 11:32 Print reply

Posts: 1352
wij DT rijders hebben standaart een 3 kleps
 
Teunmenator 6-2-2005 11:40 Print reply

Posts: 2524
ooohh zit het hem daar in nee nou snap ik het kweet niet hoe da met jou zit, maar STANDAARD zit er een 2 kleps in probeer mij wa wijs te maken over een DT

maar uhm waar zit het verschil hem in als je het merkt?..
 
herman103 6-2-2005 11:43 Print reply

Posts: 1352
nee er zitten er standaart 3 in
 
Teunmenator 6-2-2005 11:45 Print reply

Posts: 2524
nou heb ik natuurlijk geen bewijs maar ik nu 4 verschillende DT50mx onder hande gehad en die hadden dan heel toevallig allemaal 2 kleppen.

maargoed dit wordt een eindeloze discussie weet ook antwoord op m'n vraag ofniet?
 
JCG 6-2-2005 11:46 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

nee er zitten er standaart 3 in


foto foto foto
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
gilera_citta_boy 6-2-2005 11:46 Print reply

Posts: 315
als je wat meer naar boven keek dan had je het geweten dan trekt ie beter over het hele toerengebied

Dit bericht is ge-edit door Honda_MB-7_DR88 op 6-2-2005 11:48
 
herman103 6-2-2005 11:47 Print reply

Posts: 1352
gehehe ik het zelfde met 3 kleppen. maar kijk maar ff op 50cc.nl daar staan geen 2 kleps membramen alleen maar 3 kleps
 
Teunmenator 6-2-2005 11:48 Print reply

Posts: 2524
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_MB-7_DR88

als je wat meer naar boven keek dan had je hetb geweten dan trekt ie beter over het hele toerengebied


dat was met carbon kleppen maar was dat ook met meerdere kleppen? en zo ja waardoor komt dit? hebben smallere kleppen minder weerstand? ik neem aan dat de oppervlakte niet veel groter kan als met 2 kleppen (of 3 dan )
 
gilera_citta_boy 6-2-2005 11:51 Print reply

Posts: 315
iemand zei net dit tegen mij 4 kleppen
daar kan meer doorheen
en een betere gasreactie.


als het waar is wete ik niet
 
koen-z 6-2-2005 11:54 Print reply

Posts: 3702
het is beter ja, 4 kleppies.. anders maken ze zulke dingen niet.. dont you think?
 
gilera_citta_boy 6-2-2005 11:57 Print reply

Posts: 315
daar heb je gelijk in
 

Dit topic is 2558 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved