Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #25956 - 4takt brommer?
|
Pagina 7 van 12
|
Dit topic is 87593 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
John Huijben |
4-2-2005 15:07 |
Posts: 2433 |
2 takt =
- hoogtoerig
- snel
- agressief
- jankend
- redelijk vaak kapot
4 takt =
- laagtoerig
- sloom
- log
- pruttelend
- niet erg vaak kapot
kortom : 2 takt is voor de ruige mannen die het niet erg vinden om af en toe te sleutelen, en 4 takt is voor luie mensen die liever sloom rijden.
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Leen |
4-2-2005 15:07 |
Posts: 26877 |
juist, 2takt voor de echte ruige kerels :P
|
|
|
|
arrier |
4-2-2005 15:09 |
Posts: 2221 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Membraanklepje
[...]
Ja, maar die is zwaar getuned he sukkel, kan je niet vergelijken met een std. brommer die op de weg mag.
een brommer die 95 rijd mag ook niet op de weg hoor al is het een 4takt wat natuurlijk weer veel beter is blablabla geeft gewoon toe dat 2takt sneller is als je er voor evenveel geld aan opvoert
|
|
|
|
Rene ss50 |
4-2-2005 17:50 |
Posts: 39 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
2 takt =
- hoogtoerig
- snel
- agressief
- jankend
- redelijk vaak kapot
4 takt =
- laagtoerig
- sloom
- log
- pruttelend
- niet erg vaak kapot
kortom : 2 takt is voor de ruige mannen die het niet erg vinden om af en toe te sleutelen, en 4 takt is voor luie mensen die liever sloom rijden.
Mijn Cb maakt 11.000 toeren op top. Ik weet niet hoeveel 2 takt draait maar ik vind het al redelijk veel en t kan nog meer.
Verder rijd mijn cb nu rond de 70 met een nog redelijk orginele setup. Ik vind t hard zat, als ik het eventueel nog harder wil hebben kan ik er nog een vervroegend vliegwiel, snellere nok en een grotere carb erop kunnen zetten. Dan kun je gaan denken aan 80~85, misschien wel 90. Ik vind het dat snel zat. Uiteraard draait ie dan ook weer meer toeren.
Enne, als je een oldtimer koopt valt er ook meer dan genoeg te sleutelen. En ik doe t graag.
|
|
|
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
4-2-2005 17:54 |
Posts: 12846 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
2 takt =
- hoogtoerig
- snel
- agressief
- jankend
- redelijk vaak kapot
4 takt =
- laagtoerig
- sloom
- log
- pruttelend
- niet erg vaak kapot
kortom : 2 takt is voor de ruige mannen die het niet erg vinden om af en toe te sleutelen, en 4 takt is voor luie mensen die liever sloom rijden.
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
biemie |
4-2-2005 18:07 |
Posts: 235 |
2 takt =
- hoogtoerig
- snel
- agressief
- jankend
- redelijk vaak kapot
4 takt =
- laagtoerig
- sloom
- log
- pruttelend
- niet erg vaak kapot
kortom : 2 takt is voor de ruige mannen die het niet erg vinden om af en toe te sleutelen, en 4 takt is voor luie mensen die liever sloom rijden.
doe mij maar 2takt
Dit bericht is ge-edit door biemie op 4-2-2005 18:08
|
|
|
|
Johnny B |
4-2-2005 18:09 |
Posts: 8381 |
JE MOET JE MUIL HOUDEN KUT AAP
|
|
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren |
|
Lykantroop |
4-2-2005 18:12 |
Posts: 4754 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Johnny B
JE MOET JE MUIL HOUDEN KUT AAP
lkkr orgineel
|
|
|
|
Jochie |
4-2-2005 18:57 |
Posts: 141 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: robert3
Honda Chaly
Honda C50
Honda DAX
MADASS ofzo
Jincheng Singa
Honda SS
Honda XL
Honda ZB
Honda PBR 50cc
Honda Gorilla
Honda DAX
Honda Monkey
Dit bericht is ge-edit door robert3 op 2-2-2005 21:03
het is wel geen honda pbr , maar een pbr van skyteam (eigendom van quengarden), de originele honda is honda zb
Dit bericht is ge-edit door Jochie op 4-2-2005 19:03
|
|
|
|
Rene ss50 |
4-2-2005 19:09 |
Posts: 39 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: robert3
Honda Chaly: CF50 CF70
Honda C50, C70, C90, oude types, tussentypes en nieuwe types, tegenwoordig ook de little cub
Honda DAX: st50, st70 (st90) (jincheng DX)
MADASS ofzo
Honda monkey z50j, z50a, (Jincheng Singa), nog nog veel meer
Honda SS50z k0/k1/k2/k3, SS50e, SS50m
Honda CD50, CD70, CD90, Benly
Honda XL50
Honda ZB50, Monkey R, (PBR)
Honda Gorilla
Honda CL50, CL70, CL90(?)
Honda ape (niet leverbaar)
Honda CY50
En dan nog de p types, zoals: P50, PF50, PS50
Diverse stoterstangen types: C320, C310, S90,
En er zijn nog veel meer types.
Dit bericht is ge-edit door robert3 op 2-2-2005 21:03
|
|
|
|
Neonlampje |
4-2-2005 19:27 |
Posts: 14825 |
4T is gewoon leuk
Een leuke ss50 ofzo, beetje opvoeren en je rijdt leuker (en harder) dan menig mt-tje hoor
|
|
|
|
Leen |
4-2-2005 19:27 |
Posts: 26877 |
totdat je dat mtje ook weer op gaat voeren :P
|
|
|
|
Neonlampje |
4-2-2005 19:28 |
Posts: 14825 |
neej serieus.. zo'n ss50 rijdt zonder heel veel moeite over de 100 hoor, dat kun je van een mt nog niet zeggen
|
|
|
|
mikkel |
4-2-2005 19:29 |
Posts: 1587 |
ik giel gewoon op het geluid en het mooi stasionair lope vooral een 1 cilinder
|
|
glaasje op laat je berijden |
|
Bullet |
4-2-2005 19:32 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
neej serieus.. zo'n ss50 rijdt zonder heel veel moeite over de 100 hoor, dat kun je van een mt nog niet zeggen
moet je maar nieuwe troep kopen ipv een mt :P
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Dit topic is 87593 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 7 van 12
|
|