Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 4takt brommer?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1031 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #25956 - 4takt brommer?
Pagina 7 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 87593 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

John Huijben 4-2-2005 15:07 Print reply

Posts: 2433
2 takt =
- hoogtoerig
- snel
- agressief
- jankend
- redelijk vaak kapot

4 takt =
- laagtoerig
- sloom
- log
- pruttelend
- niet erg vaak kapot

kortom : 2 takt is voor de ruige mannen die het niet erg vinden om af en toe te sleutelen, en 4 takt is voor luie mensen die liever sloom rijden.


 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Leen 4-2-2005 15:07 Print reply

Posts: 26877
juist, 2takt voor de echte ruige kerels :P
 
arrier 4-2-2005 15:09 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Membraanklepje

[...]


Ja, maar die is zwaar getuned he sukkel, kan je niet vergelijken met een std. brommer die op de weg mag.

een brommer die 95 rijd mag ook niet op de weg hoor al is het een 4takt wat natuurlijk weer veel beter is blablabla geeft gewoon toe dat 2takt sneller is als je er voor evenveel geld aan opvoert
 
Rene ss50 4-2-2005 17:50 Print reply
Posts: 39
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben

2 takt =
- hoogtoerig
- snel
- agressief
- jankend
- redelijk vaak kapot

4 takt =
- laagtoerig
- sloom
- log
- pruttelend
- niet erg vaak kapot

kortom : 2 takt is voor de ruige mannen die het niet erg vinden om af en toe te sleutelen, en 4 takt is voor luie mensen die liever sloom rijden.



Mijn Cb maakt 11.000 toeren op top. Ik weet niet hoeveel 2 takt draait maar ik vind het al redelijk veel en t kan nog meer.

Verder rijd mijn cb nu rond de 70 met een nog redelijk orginele setup. Ik vind t hard zat, als ik het eventueel nog harder wil hebben kan ik er nog een vervroegend vliegwiel, snellere nok en een grotere carb erop kunnen zetten. Dan kun je gaan denken aan 80~85, misschien wel 90. Ik vind het dat snel zat. Uiteraard draait ie dan ook weer meer toeren.

Enne, als je een oldtimer koopt valt er ook meer dan genoeg te sleutelen. En ik doe t graag.
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 4-2-2005 17:54 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben

2 takt =
- hoogtoerig
- snel
- agressief
- jankend
- redelijk vaak kapot

4 takt =
- laagtoerig
- sloom
- log
- pruttelend
- niet erg vaak kapot

kortom : 2 takt is voor de ruige mannen die het niet erg vinden om af en toe te sleutelen, en 4 takt is voor luie mensen die liever sloom rijden.





 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
biemie 4-2-2005 18:07 Print reply

Posts: 235
2 takt =
- hoogtoerig
- snel
- agressief
- jankend
- redelijk vaak kapot

4 takt =
- laagtoerig
- sloom
- log
- pruttelend
- niet erg vaak kapot

kortom : 2 takt is voor de ruige mannen die het niet erg vinden om af en toe te sleutelen, en 4 takt is voor luie mensen die liever sloom rijden.


doe mij maar 2takt



Dit bericht is ge-edit door biemie op 4-2-2005 18:08
 
Johnny B 4-2-2005 18:09 Print reply

Posts: 8381
JE MOET JE MUIL HOUDEN KUT AAP
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
Lykantroop 4-2-2005 18:12 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johnny B

JE MOET JE MUIL HOUDEN KUT AAP


lkkr orgineel
 
Jochie 4-2-2005 18:57 Print reply

Posts: 141
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robert3

Honda Chaly

Honda C50

Honda DAX

MADASS ofzo

Jincheng Singa

Honda SS

Honda XL

Honda ZB

Honda PBR 50cc

Honda Gorilla

Honda DAX

Honda Monkey





Dit bericht is ge-edit door robert3 op 2-2-2005 21:03

het is wel geen honda pbr , maar een pbr van skyteam (eigendom van quengarden), de originele honda is honda zb


Dit bericht is ge-edit door Jochie op 4-2-2005 19:03
 
Rene ss50 4-2-2005 19:09 Print reply
Posts: 39
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robert3

Honda Chaly: CF50 CF70

Honda C50, C70, C90, oude types, tussentypes en nieuwe types, tegenwoordig ook de little cub

Honda DAX: st50, st70 (st90) (jincheng DX)

MADASS ofzo

Honda monkey z50j, z50a, (Jincheng Singa), nog nog veel meer

Honda SS50z k0/k1/k2/k3, SS50e, SS50m

Honda CD50, CD70, CD90, Benly

Honda XL50

Honda ZB50, Monkey R, (PBR)

Honda Gorilla

Honda CL50, CL70, CL90(?)

Honda ape (niet leverbaar)

Honda CY50

En dan nog de p types, zoals: P50, PF50, PS50

Diverse stoterstangen types: C320, C310, S90,

En er zijn nog veel meer types.









Dit bericht is ge-edit door robert3 op 2-2-2005 21:03

 
Neonlampje 4-2-2005 19:27 Print reply

Posts: 14825
4T is gewoon leuk

Een leuke ss50 ofzo, beetje opvoeren en je rijdt leuker (en harder) dan menig mt-tje hoor
 
Leen 4-2-2005 19:27 Print reply

Posts: 26877
totdat je dat mtje ook weer op gaat voeren :P
 
Neonlampje 4-2-2005 19:28 Print reply

Posts: 14825
neej serieus.. zo'n ss50 rijdt zonder heel veel moeite over de 100 hoor, dat kun je van een mt nog niet zeggen
 
mikkel 4-2-2005 19:29 Print reply

Posts: 1587
ik giel gewoon op het geluid en het mooi stasionair lope vooral een 1 cilinder
 
glaasje op laat je berijden
Bullet 4-2-2005 19:32 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

neej serieus.. zo'n ss50 rijdt zonder heel veel moeite over de 100 hoor, dat kun je van een mt nog niet zeggen


moet je maar nieuwe troep kopen ipv een mt :P
 
**My BungHole Will Speak Now**

Dit topic is 87593 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved