Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Reviseren - kan dit kwaad ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1033 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25952 - Reviseren - kan dit kwaad ?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1465 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

StefanB 2-2-2005 22:23 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-Prodigital

Ik kan toch moeilijk geloven dat je dan geen 5 meer hebt, heb alle versnellingen zo al doorlopen en de schakelwals kwam helemaal tot het einde hoor. Dat ringetje is er toch gewoon om wrijving wat te verminderen ? Die twee millimeter maken ook geen verschil in het aangrijpen van de tandwielen heb ik gezien, en ook kom het tandwiel niet helemaal tegen de carterhelft, dus daar zie ik ook geen probleem.

Ik zie er nogal tegen op om de helften uiteen te halen, omdat ze zo moeilijk vaneen gaan, heb ze met wiggen uiteen moeten duwen, was redelijk lastig.


als je het niet wilt waarom vraag je het hier dan nog? ;S zet gewoon in elkaar en je merkt het vanzelf wel
 
E24 M30b35@GT3576
Blukaap2 3-2-2005 0:23 Print reply

Posts: 9953
Hmmm, meen dat Lude een keer een complete versnellingsbak aan barrels heeft gedraaid doordat ie een ringetje is vergeten.

Hij hoeft er niet in hoor, je kan het ook zo proberen, misschien gaat het wel goed......
 
Stoere brommers
Marthin 3-2-2005 0:34 Print reply

Posts: 6164
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-Prodigital

Ik kan toch moeilijk geloven dat je dan geen 5 meer hebt, heb alle versnellingen zo al doorlopen en de schakelwals kwam helemaal tot het einde hoor. Dat ringetje is er toch gewoon om wrijving wat te verminderen ? Die twee millimeter maken ook geen verschil in het aangrijpen van de tandwielen heb ik gezien, en ook kom het tandwiel niet helemaal tegen de carterhelft, dus daar zie ik ook geen probleem.

Ik zie er nogal tegen op om de helften uiteen te halen, omdat ze zo moeilijk vaneen gaan, heb ze met wiggen uiteen moeten duwen, was redelijk lastig.


dan plaats je dat ringetje er maar niet tussen. zal ons dat aan de reet roesten als jouw blok na 5km kapot loopt.

maar dan ook niet hier aan komen janken.
 
Prodigital 4-2-2005 23:20 Print reply

Posts: 728
Zit er al weer in. Blok is al helemaal herbouwd, nu cilinder weer monteren.
En als ik het juist heb gaat de krukas toch ietsje gemakkelijker gaan draaien als de keerringen wat uitgesleten zijn ?
Is er ook geen betere manier om ouwe pakkingen te verwijderen? Methanol helpt niet al te veel.
 
Leen 4-2-2005 23:22 Print reply

Posts: 26877
mes en beitel
 
Prodigital 4-2-2005 23:27 Print reply

Posts: 728
Ik doe het liever ietsje voorzichtiger zonder risico op een kap in het aluminium, maar je hebt waarschijnlijk wel gelijk.
 
christianos 5-2-2005 0:30 Print reply

Posts: 20445
kan makkelijk met mes en beitel
 
Ruben. 5-2-2005 0:52 Print reply

Posts: 6131
zon los stanley mesje gaat perfect
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Prodigital 5-2-2005 20:12 Print reply

Posts: 728
Is ook al gebeurd.
Nog een laatste vraagje. Hij zit nu weer helemaal in elkaar (nou, op dat linker batterijdekseltje na, dat vind ik maar niet )
Ik probeerde net te starten, en dat ging dus niet, maar zelfs de lichten en knippers, waar ik niets aan ben gekomen voor de voorbije week, werkten niet.
Enige elektriciteit waar ik aan ben geweest is de ontstekingsaansluiting en de batterij losgekoppeld. Bij het meten gaf de voltmeter 1.89 aan, kan die batterij nu door 8 dagen los liggen (de maanden ervoor reed ik maar 1 keer per week) ontladen ?
 
chineesboer 5-2-2005 20:14 Print reply

Posts: 3676
yo, Die had ik ooit ook vergeten, hele blok naar de tering, moet terug.. is kut ik weet het maar anders zijn je krukaslagers zo weer kapot
 

Dit topic is 1465 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved