ik ga binnenkort kijken naar een mbk x-power die gevallen is op zn linker zij . Daar is zn kas kapot en er is slag in het voorwiel blijkbaar, ook startmotor is kopot . hij heeft 26 000 km enzo naar wat moet je kijken als je zo iets koopt en wat mag je daar voor uitgeven ?
ik ga binnenkort kijken naar een mbk x-power die gevallen is op zn linker zij . Daar is zn kas kapot en er is slag in het voorwiel blijkbaar, ook startmotor is kopot . hij heeft 26 000 km enzo naar wat moet je kijken als je zo iets koopt en wat mag je daar voor uitgeven ?
26000 is wel heel erg veel, voor zo'n vrij nieuwe brommer Maarja dat ding is niet echt goeie staat dus misschien nog 1000 waard ofzo?
hoe lang zijn die nou uit? 3 jaar? dan moet je wel extreem veel rijden om 26 000 km te krijgen en die am6 blokjes zijn nou niet echt de meest slijtvaste.
hoe zit het nou eigelijk met mbk is het een echt merk want volgens mij kopieren ze alleen brommers en scooters en doen paar andere stickers er op verkopen het?
ja mijne x-power is een zoals op foto maar dan in zwart rood me oranje vlammen , ma zijn er dingen die je direct kan zien hoe ver de brommer als versleten is of niet of rijd je er best tourtje mee ?
kheb ooit een gehoord dat ze yamaha in frankrijk niet verkocht krijgen , en mbk wel ( motob?cane) omdat da daar vertrouwelijker klinkt ofzo en daarmee bestaat dat nog . weet het ook niet zeker