Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda NSR 50 racertje vorderingen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1214 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #25922 - Honda NSR 50 racertje vorderingen
Pagina 4 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 31382 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

puch_master 1-2-2005 20:18 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jackmasterTZR

eehj lude je wist 1 maat van een velg toch niet he, kijk dan op band:S

magoed, succes met bouwen en racen


hij wist de maat wel alleen hij weet niet van wat voor brommer die af.
komt iig geen nsr achter velg want die zijn 18''

edit: is et niet mischien een verbouwd nsr voorwiel?

Dit bericht is ge-edit door puch_master op 1-2-2005 20:31
 
Toyota AE86 Levin coupé
Hans F 1-2-2005 20:27 Print reply
Posts: 4326
Is het niet een achtermarket 17 inch Marvic achterwiel?
 
Tsxdude AKU MicheL 1-2-2005 20:46 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

[...]


ehm ja?


Want ?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Blukaap2 1-2-2005 20:49 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

Is het niet een achtermarket 17 inch Marvic achterwiel?


Of verbouwd RS125 voorwiel, heb eens opgevangen dat ze die nog wel eens gebruikten..

Hmm, trouwens, trommel, dan zal het wel niet.

Dit bericht is ge-edit door Blukaap2 op 1-2-2005 20:51
 
Stoere brommers
mr200r 1-2-2005 20:51 Print reply
Posts: 5122
Hij is dus voor de sprint,dan zou ik ook geen 6versnellingen pakken.
 
mr200r
FazuL NSR 1-2-2005 20:58 Print reply

Posts: 2046
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

Hij is dus voor de sprint,dan zou ik ook geen 6versnellingen pakken.

hoezo niet? trekt toch sneller?
 
puch_master 1-2-2005 21:00 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FazuL NSR

[...]

hoezo niet? trekt toch sneller?


je moet meer schakellen en dan verlies je telkens snelheid mee en het is maar een kort stukje
 
Toyota AE86 Levin coupé
Joscross 1-2-2005 21:00 Print reply

Posts: 12501
Tijd die je kwijt bent aan overschakelen is wss groter dan de tijd om toeren op te pakken
 
Tsxdude AKU MicheL 1-2-2005 21:00 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FazuL NSR

[...]

hoezo niet? trekt toch sneller?





als je sprint....
Kom je dan bij de top? nee....
Gaat alleen om wie het snelste over finish is.
dus heb je aan een 6bak niets....
Want elke keer als je moet schakelen, kom je niet vooruit.
Je kan dus beter lange versnellingen hebben, dat hij constant doortrekt , dat dat je moet schakelen en dus een aantal dode punten hebt.
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
mr200r 1-2-2005 21:02 Print reply
Posts: 5122
schakelen kost ook tyd ik weet niet hoelang zoon sprint is.

een zundapp 3 bak zou misschien welideaal zijn.


Dit bericht is ge-edit door mr200r op 1-2-2005 21:09
 
mr200r
Blukaap2 1-2-2005 21:02 Print reply

Posts: 9953
Ermm, maar, met een 6-bak kun je in principe een wat kortere powerband rijdbaar houden.
En dus wat meer topvermogen dr uit peuteren.
 
Stoere brommers
puch_master 1-2-2005 21:05 Print reply

Posts: 3429
tja dan kun je het beste op een testbaan eerst met 4 bak sprints oefenen en tijden meten, daarna met 6 bak en wat dan het snelste is mee naar de jubbega gaan.
 
Toyota AE86 Levin coupé
Bullet 1-2-2005 21:07 Print reply

Posts: 12150
hmm koel loedie, ik wist niet eens dat je een topic had geopent

ben wel erg benieuwed

(oja post ook ff een foto van je "leuke" uitlaatje )
 
**My BungHole Will Speak Now**
Tsxdude AKU MicheL 1-2-2005 21:09 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Ermm, maar, met een 6-bak kun je in principe een wat kortere powerband rijdbaar houden.
En dus wat meer topvermogen dr uit peuteren.


Dan zou je een zeer hoogtoerige uitlaat moeten maken en je zorgen dat je koppeling laat aangrijpt, zodat je constant overschakelt van powerband naar powerband.....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
puch_master 1-2-2005 21:12 Print reply

Posts: 3429
of zonder koppeling om tijd te winnen maar of dat nou zo iedeaal is...
 
Toyota AE86 Levin coupé

Dit topic is 31382 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved