Vuile Beunkoe |
23-10-2006 10:48 |
Posts: 6114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vroembroem
ist niet een omgebouwd nsr voorwiel? heel netjes dan
het kan wel heel makkelijk, kheb et ook met MB voorvelg gedaan
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
SCHOENENPOETSERSMURF |
23-10-2006 11:57 |
Posts: 1226 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
[...]
hij zegt toch geen honda wiel
alles is eraf te schuren natuurlijk , argument van niks natuurlijk
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]
het kan wel heel makkelijk, kheb et ook met MB voorvelg gedaan
een remtrommel in een gegoten nsr voorwiel maken ?
droom ff verder
|
|
|
|
Neonlampje |
23-10-2006 12:41 |
Posts: 14825 |
Als je iets eraf schuurt krijg je een glad oppervlak. Je ziet over de hele velg heen nog de ribbels van het gieten (een soort structuur ofzo ). Er is dus niets afgeschuurd...
Wat een interesse trouwens om een achtervelg
|
|
|
|
BlackIce4 |
23-10-2006 13:04 |
Posts: 3654 |
wie wil er nou geen misterie oplossen. ik hou het nog op een rst velg
|
|
|
|
SCHOENENPOETSERSMURF |
23-10-2006 13:07 |
Posts: 1226 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
wie wil er nou geen misterie oplossen. ik hou het nog op een rst velg
die heeft schijf achter
deze duidelijk een remtrommel
|
|
|
|
Neonlampje |
23-10-2006 16:13 |
Posts: 14825 |
blijbkaar moeten mensen er toch mee gaan leven dat het een honda achtervelg is
|
|
|
|
Zorker |
23-10-2006 18:01 |
Posts: 106 |
Idd
En over afschuren gesproken,,,,als ze gewicht wouden besparen hadden de de velg maten ook wel weggeslepen
|
|
|
|
Frysk |
23-10-2006 18:19 |
Posts: 34928 |
loedie !
vraagje
wat voor verf heb jij voor je brugje gebruikt ?
|
|
giggitybyte |
|
BSTS |
23-10-2006 18:52 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
blijbkaar moeten mensen er toch mee gaan leven dat het een honda achtervelg is
idd,
de interesse is vrij logisch aangezien het zeldzaam en interessant spul is.
17 inch achterwiel van nsr
|
|
sprintjah |
|
Neonlampje |
24-10-2006 10:45 |
Posts: 14825 |
|
|
|
|
Frysk |
24-10-2006 11:56 |
Posts: 34928 |
maar ben je er al verder mee
is ie verkocht..
kom je op jubbega
mja geen zin om alles door te lezen..
|
|
giggitybyte |
|
geert-nsr |
24-10-2006 12:35 |
Posts: 6438 |
warom een eurocilindro en geen ge2 of gt4?
|
|
|
|
Almer |
24-10-2006 12:40 |
Posts: 3325 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
warom een eurocilindro en geen ge2 of gt4?
Ik denk omdat et toch kats getuned wordt en je dan weinig meer van je oorspronkelijke poorttiming meer ziet. Bovendien zijn Eurocilindro's niet zo gek duur, waardoor het niet een ramp gaat worden als der eentje naait
@TS
Ik heb es een keer zo'n ding gezien met een bus in de cilinder.... Misschien een idee? Kan je eerst gruwelijke poorttiming derin zetten en dan pas monteren Zal wel een bekend idee zijn! En wat voor zuiger ga je gebruiken, en wat ga je daaraan veranderen?!
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
Zorker |
24-10-2006 14:58 |
|