Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda NSR 50 racertje vorderingen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1015 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #25922 - Honda NSR 50 racertje vorderingen
Pagina 22 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 31360 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

geert-nsr 19-10-2006 20:39 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
leuk project

wordt vast 1 van de snelst trekkende 50cc nsr's van NL

zijn nog veeel meer hoor van die 50cc race brommertjes. heb wellens gehoort dat je 16 pk uit zo'n 50cc ding kan halen..
 
Zorker 19-10-2006 20:42 Print reply
Posts: 106
Het kan aan mij liggen maar volgens mij is 16 pk niet echt bijzonder,dacht dat het eerder rond de 24 pk zit bij die echte racers

(heb ik ooit ergens opgevangen dus kan ook zijn dat je wel gelijk hebt)

Dit bericht is gewijzigd door Kerim op 19-10-2006 om 20:48 uur.
 
Zorker 19-10-2006 20:53 Print reply
Posts: 106
ff gegoogled en die racertjes zitten gemiddelt rond de 18 pk.
Nog steeds heel veel trouwens
 
geert-nsr 19-10-2006 20:57 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kerim
ff gegoogled en die racertjes zitten gemiddelt rond de 18 pk.
Nog steeds heel veel trouwens

lol 24 pk op een 50 cc laat mij maar is zien waar jij die info vandaan haalt. en ach 18 pk is 2pk meer als jij n weer bij n andere bank gaat testen zal je zien dat die weer een ander aantal pk's aangeeft.. mar 24 pk haal je nooit met 50 cc..
 
- Han - 19-10-2006 21:11 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

lol 24 pk op een 50 cc laat mij maar is zien waar jij die info vandaan haalt. en ach 18 pk is 2pk meer als jij n weer bij n andere bank gaat testen zal je zien dat die weer een ander aantal pk's aangeeft.. mar 24 pk haal je nooit met 50 cc..


met 70cc is het al moeilijk bij scoooters
 
<10.000 posts
Bullet 19-10-2006 21:17 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kerim
Het kan aan mij liggen maar volgens mij is 16 pk niet echt bijzonder,dacht dat het eerder rond de 24 pk zit bij die echte racers

(heb ik ooit ergens opgevangen dus kan ook zijn dat je wel gelijk hebt)

Dit bericht is gewijzigd door Kerim op 19-10-2006 om 20:48 uur.



16pk is best wel bijzonder.

de top 3 50cc boekers zitten zo rond de 18/19pk.
 
**My BungHole Will Speak Now**
- Han - 19-10-2006 21:19 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]



16pk is best wel bijzonder.

de top 3 50cc boekers zitten zo rond de 18/19pk.


welke brommers/blok rijden die?
 
<10.000 posts
Bullet 19-10-2006 21:20 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


welke brommers/blok rijden die?


dat verschilt nogal, ik weet alleen dat er eentje in de top 3 rijd met een honda blok (@19pk)
 
**My BungHole Will Speak Now**
- Han - 19-10-2006 21:22 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


dat verschilt nogal, ik weet alleen dat er eentje in de top 3 rijd met een honda blok (@19pk)


dat haalt de mijne nog nie me een 70cc

maar gaat di project wel door omdat die al ibjna een jaar oud is?
 
<10.000 posts
Almer 19-10-2006 21:30 Print reply

Posts: 3325
1968 haalde Kreidler al 22 peekaa uit een borrelglaasje/50cc, dus zo bijzonder zijn die 16,17,18 pktjes niet

overigens wel het meeste vermogen ooit uit een motorblok gehaald Komt neer op 440 PK per Liter (meer als F1auto's ed)

Dit bericht is gewijzigd door Almer op 19-10-2006 om 21:31 uur.
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Moped Macho 19-10-2006 21:33 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
1968 haalde Kreidler al 22 peekaa uit een borrelglaasje/50cc, dus zo bijzonder zijn die 16,17,18 pktjes niet

overigens wel het meeste vermogen ooit uit een motorblok gehaald Komt neer op 440 PK per Liter (meer als F1auto's ed)

Dit bericht is gewijzigd door Almer op 19-10-2006 om 21:31 uur.

Nou ja, die 22 PK is gewoon uber bijzonder. 16/17 is gewoon bijzonder
 
Boerenkool om half 10.
Bullet 19-10-2006 21:33 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
1968 haalde Kreidler al 22 peekaa uit een borrelglaasje/50cc, dus zo bijzonder zijn die 16,17,18 pktjes niet

overigens wel het meeste vermogen ooit uit een motorblok gehaald Komt neer op 440 PK per Liter (meer als F1auto's ed)

Dit bericht is gewijzigd door Almer op 19-10-2006 om 21:31 uur.


ga nou niet vergelijken met van veen kreidler zooi....
 
**My BungHole Will Speak Now**
Almer 19-10-2006 21:37 Print reply

Posts: 3325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


ga nou niet vergelijken met van veen kreidler zooi....


nee nee nee nee nee, doe ik ook niet

 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
2takt Gangster 19-10-2006 21:39 Print reply

Posts: 1147
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


ga nou niet vergelijken met van veen kreidler zooi....



idd die kreidlers waren behoorlijk aangepast zogoed als niks meer orgineel. dus niet andere carb en krukas en goed bewerkt cilindertje en opmaat en binnen rotor.

de kreidlers hadden ook een roterende inlaat speciale koppeling en speciale bakken. en nog meer van zulke dingen. daar kun je als hobby racer niet tegen op

Dit bericht is gewijzigd door tsx rider 4- live op 19-10-2006 om 21:40 uur.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 19-10-2006 21:42 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx rider 4- live
[...]



idd die kreidlers waren behoorlijk aangepast zogoed als niks meer orgineel. dus niet andere carb en krukas en goed bewerkt cilindertje en opmaat en binnen rotor.

de kreidlers hadden ook een roterende inlaat speciale koppeling en speciale bakken. en nog meer van zulke dingen. daar kun je als hobby racer niet tegen op

Dit bericht is gewijzigd door tsx rider 4- live op 19-10-2006 om 21:40 uur.


roterende inlaat geeft niet echt meer vermogen toch ?

en speciale koppeling en bak lijkt me ook niet direct zoveel beter als het spul wat nu gebruikt wordt dat het pk's gaat schelen .

vraag me wel af op wat voor bank het spul staat .

bij kerel uit de klas , scheelde het ook enorm of hij op de bank stond van xsh bij een meeting of op de bank van dijkman

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 19-10-2006 om 21:44 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 31360 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 22 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved