Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda NSR 50 racertje vorderingen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 819 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #25922 - Honda NSR 50 racertje vorderingen
Pagina 19 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 31607 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Wheelie-Johie- 12-12-2005 16:56 Print reply

Posts: 2814
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
[...]

Ok, dan zal ik het eventjes tegen elkaar uitzetten voor iedereen:

Voordelen eurocilindro:
-nikasil wand
-aluminium cilinder

Voordelen GT4:
-kan gereden worden met kitaco zuiger

Beide moet aan gefreesd worden, maar dit zijn punten die mij niet uitmaken (heb er goed gereedschap voor).

Maar ik ga dus voor de gt4, omdat de zuiger toch wel zo zijn voordelen heeft...

Trouwens: dat beetje lak, als je zo bezig gaat, dan moet ik ook mijn kleine zimbabwatje weer uit zijn isolatiecel halen om te laten sprinten. (Of anton )

edit: Hoofddoel is btw niet sprinten, maar gewoon leuk brommertje om mee te spelen

Dit bericht is gewijzigd door Neonlampje op 12-12-2005 om 15:12 uur.


haha lol laat sjeespinda maar ff draggen haha. ennuh lude je achterband zit er verkeerdom op
 
trots BMW e30 325i eigenaar
Neonlampje 13-12-2005 0:05 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Kitaco zuigers spatten uit elkaar als ze veel toeren maken, neem dan origineel Honda, dit blijft langer heel.

Ok daar had ik nog niets over gehoord Wel een goed punt.. maakt de overweging weer lastiger
Welke zou jij kiezen trouwens? (ongeacht het freeswerk, wat bij de euro gewoon meer zal zijn dan bij de gt4).

johie: ja dat over die achterband dat weten we nou wel
 
Jarco 13-12-2005 8:47 Print reply

Posts: 4520
opzich wel een leuk project, maar waarom zou je met een nsr willen racen?

Ik persoonlijk vind een nsr veel te zwaar om mee te gaan sprinten,
 
Supernova 13-12-2005 9:37 Print reply

Posts: 7654
Misschien voor de uitdaging? en als lude dermee klaar is is het echt wel een mooi sprint ding hoor
 
WP Car Customs
Jarco 13-12-2005 9:47 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Supernova
Misschien voor de uitdaging? en als lude dermee klaar is is het echt wel een mooi sprint ding hoor



ja dat zal best wel mooi zijn

Maar het een nsr (vind ik) is gewoon te zwaar om mee te gaan sprinten, beter pak je een mb oid, of desnoods maak je zelf een alu frame.

Scheelt een hoop gewicht
 
PRO TUNING 13-12-2005 10:05 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
[...]

Ok daar had ik nog niets over gehoord Wel een goed punt.. maakt de overweging weer lastiger
Welke zou jij kiezen trouwens? (ongeacht het freeswerk, wat bij de euro gewoon meer zal zijn dan bij de gt4).

johie: ja dat over die achterband dat weten we nou wel



Een 70 cc Parmakit misschien ?? een nieuwe uitdaging, weer eens iets anders.
 
christianos 13-12-2005 10:31 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
[...]

Ok, dan zal ik het eventjes tegen elkaar uitzetten voor iedereen:

Voordelen eurocilindro:
-nikasil wand
-aluminium cilinder

Voordelen GT4:
-kan gereden worden met kitaco zuiger

Beide moet aan gefreesd worden, maar dit zijn punten die mij niet uitmaken (heb er goed gereedschap voor).

Maar ik ga dus voor de gt4, omdat de zuiger toch wel zo zijn voordelen heeft...

Trouwens: dat beetje lak, als je zo bezig gaat, dan moet ik ook mijn kleine zimbabwatje weer uit zijn isolatiecel halen om te laten sprinten. (Of anton )

edit: Hoofddoel is btw niet sprinten, maar gewoon leuk brommertje om mee te spelen

Dit bericht is gewijzigd door Neonlampje op 12-12-2005 om 15:12 uur.


ik mag dan labiel zijn, maar volgens mij heeft een eurocilindro nog steeds een chroom wand... ????

edit: als je een parmakut zoekt zonder zuiger inbox me dan ff..


Dit bericht is gewijzigd door christianos op 13-12-2005 om 10:33 uur.
 
Jarco 13-12-2005 11:40 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]



Een 70 cc Parmakit misschien ?? een nieuwe uitdaging, weer eens iets anders.


volgens mij moest het 50 cc blijven...
 
Neonlampje 13-12-2005 16:26 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

ik mag dan labiel zijn, maar volgens mij heeft een eurocilindro nog steeds een chroom wand... ????


Er zijn 2 versies

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]

Een 70 cc Parmakit misschien ?? een nieuwe uitdaging, weer eens iets anders.

Parmakit.. ja daar zit wel wat in.. maar ik blijf bij nog ff bij 50cc, heb momenteel een adresje waar ik gietsels kan krijgen van 39mmtjes met vlinderpoort voor nsr, moet alleen nog een wand in dan.

Jarco: Heb je wel eens met een mb gereden? Frame is lang niet stijf genoeg.
En zelf maken is niet altijd de opties als je het volgens een reglement wilt opbouwen he
 
hondansrpower 13-12-2005 16:28 Print reply

Posts: 302
ja nsr is voor sprnten denk wel beter vergeleken met een mb en wat neonlampje al zegt mb frame is een beetje een zwabber frame en nsr voelt
stabieler aan.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
Bullet 13-12-2005 16:35 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]



ja dat zal best wel mooi zijn

Maar het een nsr (vind ik) is gewoon te zwaar om mee te gaan sprinten, beter pak je een mb oid, of desnoods maak je zelf een alu frame.

Scheelt een hoop gewicht


een rs is ook redelijk zwaar..

 
**My BungHole Will Speak Now**
Neonlampje 13-12-2005 16:39 Print reply

Posts: 14825
rs is loodzwaar... ik kan mijn nsr met blok momenteel met 1 arm optillen.
 
Palava 13-12-2005 16:47 Print reply

Posts: 2866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
rs is loodzwaar... ik kan mijn nsr met blok momenteel met 1 arm optillen.



sterke arm(en)

Dit bericht is gewijzigd door Palava op 13-12-2005 om 16:51 uur.
 
puch_master 13-12-2005 16:52 Print reply

Posts: 3429
een nsr weegt rijklaar incl. volle tank 102 kg

wat een rs weegt.. geen id
 
Toyota AE86 Levin coupé
Neonlampje 13-12-2005 16:52 Print reply

Posts: 14825
wachtmaar, maak er nog wel een piccie van
 

Dit topic is 31607 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 19 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved