Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Eindelijk, NSR Site overgenomen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1173 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2589 - Eindelijk, NSR Site overgenomen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2190 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

verwijderd 8-1-02?15:25 Print reply
Posts: 4082
vette nsr!!
hoge top man voor een 70cc, wat voor vertanding zit erop? 16-40 ofzo?

en is het nou waar dat euro makkelijker sneller dan malossi valt te maken? want dat beweerde ik, en daar gingen veel mensen op in

ik heb onder m'n nsr hange:
110cc (98cc) eurocilindro getuned
28mm mik.
omgelast crossmotor uitlaat
6bak
4kleps eurocilindro membraan met carbon kleppen

vertanding 16-42, trekt zeer snel op en rijdt 120
ask wouter

toekomst plannen: kappen repareren, CR125 blok eronder fixen met het doel er bijna 30pk uit te krijgen.

en wat heb je voor die hpi betaald als ik vragen mag?

 
Neonlampje 8-1-02?16:49 Print reply

Posts: 14825
jo man, vette nsr!!!!
maar knopjes op die site werke nie
 
Pingu 8-1-02?17:54 Print reply
Posts: 1842
zoooooooo! Vette nsr joh. Wat dacht je ik zet er ff een fireblade schijfje op . Echt gaaf. Maar waar wou je gewicht gaan besparen? Volgens mij moet je dan echt met andere onderdelen aan de slag. Want veel meer dan je er nou hebt afgehaald kan (of mag) er niet af.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Nelly 8-1-02?20:02 Print reply
Posts: 597
of zelf een beetje afvallen , zoveel scheelt het toch niet als je een luchtfilter bak eraf haalt.
Noujah een hele vette NSR zekerzzz wel, kwou dat ik em had
 
Sander Bruinsma 8-1-02?20:15 Print reply
Posts: 26
Nou, dat is een hele waslijst met vragen, maar goed:

* Stranger:
Nee, ik ben geen familie van DE Bruinsma en heb ook geen rijschool in de familie.

* Hans F:
Het orginele vliegwiel kapje kun je gewoon blijven gebruiken. De HPI scheelt natuurlijk niet bij een standaard blok kwa vermogenswinst. Hoe meer vermogen je uit je cilinder haalt, hoe meer profijt je van de HPI gaat krijgen. Dit heeft te maken met zijn verlatingskurve. Hij gaat ook iets beter op het gas reageren, maar door het lichtere vliegwiel moet het stationair wel iets hoger worden.

* Symen:
Mijn vertanding is 14/43.
De HPI kostte 550 gulden met grondplaat
Ik zou jou argumenten wel eens willen weten waaruit jij opmaakt dat je een Eurocilindro sneller kan krijgen dan een Malossi?

* Neonlampje
Als je de tekst op de main page leest, zie je dat de site nog verder word opgebouwd. Even geduld nog aub.

* Pingu Niels
Alle beetjes helpen natuurlijk. Ik heb toch geen standaard luchtfilter meer, dus waarom zou ik die box dan nog laten zitten. Je kunt het gebied waar de box zat, nu ook beter schoonmaken.

* Nelly
Bedenk dat ik nog niet klaar ben met modificeren. Er zullen in de toekomst best nog metalen en kunststof delen worden vervangen door carbon delen.



[This message is edited by Sander Bruinsma on 8-1-02 20:42]

[This message is edited by Sander Bruinsma on 8-1-02 20:44]
 
Sander Bruinsma
verwijderd 8-1-02?20:44 Print reply
Posts: 4082
omdat euro een chroom of nicasil wand heeft en heeft zeer mooie aux kanalen, alleen ik weet de hoogte van de spoelpoorten niet van elkaar.
waarom heb jij anders je malossi vervangen door een eurocil?

ik heb trouwens bewust 110euro op me nsr gezet ipv 110malossi, die had die spoelpoorten lager en 1 boostpoort enzo

maar wordt er niet verder opgevoerd? ik heb nog wel 2 mbx80 blokjes liggen
 
Nelly 8-1-02?21:52 Print reply
Posts: 597
ja dat snap ik iedereen is immers bezig met het verbeteren van zijn brommer
 
Sneks 8-1-02?22:06 Print reply
Posts: 2499
het lijkt mij dat een eurocil. beter geschikt is voor hoge toerentallen, omdat deze van allu is, en een nicasil wand heeft.
Hoeveel wijkt de originele teller bij jouw af van je digi teller?
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Woeter 8-1-02?22:16 Print reply

Posts: 2832
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

ik heb onder m'n nsr hange:
110cc (98cc) eurocilindro getuned
28mm mik.
omgelast crossmotor uitlaat
6bak
4kleps eurocilindro membraan met carbon kleppen

vertanding 16-42, trekt zeer snel op en rijdt 120
ask wouter


Jaaaaaah Fok man, ik heb afgelopen zaterdag er een klein stukje op gereden, geloof me, dat ding gaat echt HAAAAAAAAAAAAAAAARRRRD, vet optrekken, das nog het mooiste, en dan 120, word je zowat van dat ding afgeblazen. volgens mij had ie nog wel over, alleen ik reed tegen de wind in en de er kwam een bocht aan :(
 
Sander Bruinsma 8-1-02?22:17 Print reply
Posts: 26
Mijn Euro heeft in ieder geval een chroom wand en daardoor is er inderdaad minder wrijving tussen cilinder en zuiger dan in een gietijzeren cilinder. Die grote aux kanalen waren bij mijn Euro nutteloos. Ikzelf heb ze met epoxy dichtgemaakt. Hierdoor leverde het blok op de testbank gemiddeld 0.1 pk meer. Dit hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn!

Als ik 125 km/h op de digitale teller rijd, is dat op de orginele teller ongeveer 130 km/h.

[This message is edited by Sander Bruinsma on 9-1-02 08:03]
 
Sander Bruinsma
Sneks 9-1-02?20:47 Print reply
Posts: 2499
Ik was van plan om aan het eind van dit jaar (als ik hopelijk van school af ben) echt flink verder te gaan met opvoeren.

Heb jij trouwens een hpi met lichtspoel zodat je toch nog een 30W koplamp kan hebben? Of doe je dat met accu's.
En waar heb je die hpi gekocht?
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
MT Freak 9-1-02?20:58 Print reply
Posts: 311
Je NSR is echt ziekelijk mooi. Ik ben ook bezig met NSR in opbouw. Maja, wordt niet z? vetjes



 
Sander Bruinsma 9-1-02?20:58 Print reply
Posts: 26

Ik heb geen HPI lichtspoel en ook geen accu, beter nog, ik heb niet eens een draadboom.(behalve die van de HPI) Ik rij toch nooit in het donker.

Die HPI heb ik in Alkmaar gekocht bij Theo van Baden.
 
Sander Bruinsma
Sneks 9-1-02?21:47 Print reply
Posts: 2499
Ok. Dan weet ik dat ik daar ook over een jaartje ofzo moet zijn .
En met zo'n grote schijf rijden ze toch ook in de races? Is dat lastig te monteren (en vooral uitmeten).

Owja, jij was toch ook weleens op het forum van De ultieme honda nsr site ongeveer een jaar geleden? Want toen begon ik net met m'n nsr.

[This message is edited by Hans F. on 9-1-02 21:51]
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
frankarnhe 9-1-02?22:12 Print reply
Posts: 1213
Ja die vette schijf is echt om te kwijlen :n Op zicht remt de gewone schijf ook al goed, maar alleen al hoe het eruit ziet. Ik ga jullie nu beloven dat ik dit ook nog een keer ga maken
 

Dit topic is 2190 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved