Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 50cc Krad cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1124 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25853 - 50cc Krad cilinder
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5895 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Supernova 17-2-2005 23:23 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JCG

[...]


en ik had een mb en daar zit echt een 6bak in.


kan heel goed maar t is niet standaard in nederland

Dit bericht is ge-edit door Supernova op 17-2-2005 23:23
 
WP Car Customs
Joscross 17-2-2005 23:28 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JCG

[...]


en ik had een mb en daar zit echt een 6bak in.

Tja, er zijn ook veel mensen die een 6 bak uit een (knappe) nsr gaan halen he.
 
lucius 23-2-2005 14:15 Print reply

Posts: 262
Ik heb nou die cil. erop zitten, alles netjes vastgezet en zo.... Mar nou blijkt datie egt gwoon bar weinig vermogen levert... Ik heb em eerst goed ingereden en na 150 km, toen ie goed warm was n paar keer goed door getrokken.... in zn 1 loopt ie rond de 15, zn 2 tot de 30, zn 3 tot de 45 ongveer, en in zn 4 ook zoiets, mar zn 5 en 6 trekt ie nie... zn 4 trekt ie trouwens ook nie door... dan valt ie heeeel langzaam trug... Ik heb er een 18mm carburateur op zitten en een 80cc uitlaat... De bougi is netjes koffie-met-n-klein-beetje-melk-bruin... Weet iemand hoe ik hier meer vermogen uit kan halen? En wat zou dan max. haalbaar zijn?
 
Leen 23-2-2005 14:16 Print reply

Posts: 26877
lichter vertanden?
 
Gilera Gsm 23-2-2005 14:23 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lucius

Ik heb nou die cil. erop zitten, alles netjes vastgezet en zo.... Mar nou blijkt datie egt gwoon bar weinig vermogen levert... Ik heb em eerst goed ingereden en na 150 km, toen ie goed warm was n paar keer goed door getrokken.... in zn 1 loopt ie rond de 15, zn 2 tot de 30, zn 3 tot de 45 ongveer, en in zn 4 ook zoiets, mar zn 5 en 6 trekt ie nie... zn 4 trekt ie trouwens ook nie door... dan valt ie heeeel langzaam trug... Ik heb er een 18mm carburateur op zitten en een 80cc uitlaat... De bougi is netjes koffie-met-n-klein-beetje-melk-bruin... Weet iemand hoe ik hier meer vermogen uit kan halen? En wat zou dan max. haalbaar zijn?


Andere vertanding en van een KRAD cilinder moet je ook niet al te veel verwachten.
 
lucius 23-2-2005 14:28 Print reply

Posts: 262
Hij is gwoon origineel vertand (denk ik) 15-45.
En waarom zou ik van een krad cil nie te veel moete verwachte? Is zon cilinder dik begrenst ofzo?
 
Gilera Gsm 23-2-2005 14:30 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lucius

Hij is gwoon origineel vertand (denk ik) 15-45.
En waarom zou ik van een krad cil nie te veel moete verwachte? Is zon cilinder dik begrenst ofzo?


pak dan 14-52 ofzo. En je zet toch niet voor niks een 50 cilinder op een 80 blok? Dan is het toch juist de bedoeling dat je hem zachter laat lopen.

 
lucius 23-2-2005 14:36 Print reply

Posts: 262
ja mar als je met een 80cc een ongeluk maakt dan keert de verzekering zoiezo niets uit, en bij een opgevoerde 50cc maak je denk ik meer kans....

 
Gertjan 23-2-2005 14:53 Print reply

Posts: 1505
lol
rij je trouwens nog wel rond op het illegale duitse frame?
 
lucius 23-2-2005 14:55 Print reply

Posts: 262
nee, gwoon wl op een nl frame... Mar wl LC en 6bak
 
Supernova 23-2-2005 15:20 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lucius

nee, gwoon wl op een nl frame... Mar wl LC en 6bak


maak van je vertanding maar eens 13/14-45
 
WP Car Customs
lucius 4-3-2005 18:08 Print reply

Posts: 262
Ik ben net ff bij de bromboer gweest, tandwiel 13 ingekocht. Gauw ff drop gedaan... maja... t enige verschil is dak eerder moet schakele en da tie het in zn 5 goed trekt en in zn 6 ook nog redelijk.... Maar hij komt van zn langzalzeleve nie bove de 50 uit.... ofja een keer een lange weg wind mee, 52.... Wat zou ik er nou nog aan kunne doen dattie n heel stuk harder rijd?

 
Saknet 4-3-2005 18:25 Print reply

Posts: 10355
80cc erop

tunen? afstellen?

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 4-3-2005 18:26

goeie compressie? goeie uitlaat erop?

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 4-3-2005 18:26
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Supernova 4-3-2005 18:26 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lucius

Ik ben net ff bij de bromboer gweest, tandwiel 13 ingekocht. Gauw ff drop gedaan... maja... t enige verschil is dak eerder moet schakele en da tie het in zn 5 goed trekt en in zn 6 ook nog redelijk.... Maar hij komt van zn langzalzeleve nie bove de 50 uit.... ofja een keer een lange weg wind mee, 52.... Wat zou ik er nou nog aan kunne doen dattie n heel stuk harder rijd?


Gewoon weer 80 derop
Of gewoon een 50 blokkie kopen met een 50 snel cilinder..
 
WP Car Customs
lucius 4-3-2005 18:29 Print reply

Posts: 262
Ja die 80 vinde die oudere bewoners van mn huis nie goed Maja as ik weer n ander blok moet pakke dan heb ik geen 6bak Lc... maja niemand meer iedeen? Zit er geen begrenzing in de cill zeg maar?

 

Dit topic is 5895 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved