ok k heb dus nu een belgsiche 50 op de kop kunnen tikken moet wel gehooned worden.
maar nu schijnen er wel imitatie belgische 50cc's te zijn. ik wil alleen een echte belgsiche 50c anders hoeft het niet van mij.
hoe kan ik zien of het een immitatie belgsiche 50 is of een echte??
gewicht maakt niet uit met dat van immi. ik had er ook 1 en daar stond 167 boven de uitlaatpoort. en dan heb je volgens mij al gewoon een echte want dat heb ik al nooit op een immi zien staan. die van mij zat ook gewoon in een honda doosje met honda tape erop en honda antiroest papier eromheen
meestal als je merkt dat der braampjes in de cillinder staan ensow heb je te doen met een imi . lettertype waarmee 49cc is geschreven doet het meestal voor mij ...
gooi al je rommel weg. Poets je mb op, doe er een grote strik omheen en verkoop um voor een aardig prijsje. Daarna wat geld bijleggen en een mooi rs'je kope. Dan komt alles goed....
Dit bericht is ge-edit door tha_black_rider op 29-1-2005 22:47
gooi al je rommel weg. Poets je mb op, doe er een grote strik omheen en verkoop um voor een aardig prijsje. Daarna wat geld bijleggen en een mooi rs'je kope. Dan komt alles goed....
Dit bericht is ge-edit door tha_black_rider op 29-1-2005 22:47
stfu
ge2 is lc idd
staat 167 aan uitlaat
lettertype van 49 idd
en volgens mij moet er ook ergens HM opstaan, of een code die begint met A tussen de koelribben