Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - belgische 50cc (MB/MT)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 722 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25852 - belgische 50cc (MB/MT)
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1966 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mbrulezzz 29-1-2005 16:40 Print topicpost

Posts: 2084
ok k heb dus nu een belgsiche 50 op de kop kunnen tikken moet wel gehooned worden.
maar nu schijnen er wel imitatie belgische 50cc's te zijn. ik wil alleen een echte belgsiche 50c anders hoeft het niet van mij.

hoe kan ik zien of het een immitatie belgsiche 50 is of een echte??

want 167 schijnt ook op een immi te staan.


 
MB racing

Tsxdude AKU MicheL 29-1-2005 18:30 Print reply

Posts: 10676
Ge2 checken?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
shibby 29-1-2005 18:42 Print reply

Posts: 770
GE2 is van watergekoelde brommers slimmerd
die 167 boven uitlaatpoort is denk ik de enige manier om het te weten.
 
mr200r 29-1-2005 19:31 Print reply
Posts: 5122
gewicht van cilinder?
 
mr200r
marcel 29-1-2005 21:59 Print reply

Posts: 1533
gewicht maakt niet uit met dat van immi. ik had er ook 1 en daar stond 167 boven de uitlaatpoort. en dan heb je volgens mij al gewoon een echte want dat heb ik al nooit op een immi zien staan. die van mij zat ook gewoon in een honda doosje met honda tape erop en honda antiroest papier eromheen
 
gonzales 29-1-2005 22:31 Print reply

Posts: 1319
meestal als je merkt dat der braampjes in de cillinder staan ensow heb je te doen met een imi . lettertype waarmee 49cc is geschreven doet het meestal voor mij ...
 
burn your rubber not your soul
tha_black_rider 29-1-2005 22:46 Print reply
Posts: 7
jonge dit moetje doen:

gooi al je rommel weg. Poets je mb op, doe er een grote strik omheen en verkoop um voor een aardig prijsje. Daarna wat geld bijleggen en een mooi rs'je kope. Dan komt alles goed....

Dit bericht is ge-edit door tha_black_rider op 29-1-2005 22:47
 
de_koen 29-1-2005 23:49 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tha_black_rider

jonge dit moetje doen:

gooi al je rommel weg. Poets je mb op, doe er een grote strik omheen en verkoop um voor een aardig prijsje. Daarna wat geld bijleggen en een mooi rs'je kope. Dan komt alles goed....

Dit bericht is ge-edit door tha_black_rider op 29-1-2005 22:47


stfu

ge2 is lc idd

staat 167 aan uitlaat
lettertype van 49 idd
en volgens mij moet er ook ergens HM opstaan, of een code die begint met A tussen de koelribben

 
Honda 5-Bak te koop
mbrulezzz 30-1-2005 21:47 Print reply

Posts: 2084
ok hier wat foto's iemand die t weet?















Dit bericht is ge-edit door mbrulezzz op 30-1-2005 21:49
 
MB racing
-Niellesie- 30-1-2005 21:50 Print reply

Posts: 6454
jep das un egte

kan je ook zien aan de afgeslepen stukkies vant cilinderhemd, de ingang van de spoelers,lettertype 49cm,spoelpoorten
 
allalallalallalalallalala
Blukaap2 30-1-2005 21:51 Print reply

Posts: 9972
Lijkt mij een imi/
 
Stoere brommers
-Niellesie- 30-1-2005 21:52 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Lijkt mij een imi/


is ut nie
 
allalallalallalalallalala
shibby 30-1-2005 21:53 Print reply

Posts: 770
mijne ziet er 100%zelfde uit, het is dus een belgse echte
 
-Niellesie- 30-1-2005 21:53 Print reply

Posts: 6454
kijk ook maar naar de bolling in de uitlaatpoort
en de afwerking bij het spruitstuk schroefdraad
 
allalallalallalalallalala
Blukaap2 30-1-2005 21:55 Print reply

Posts: 9972
Kijk ook eens naar de boostpoort en de verdelers vd spoelkanalen.
 
Stoere brommers
-Niellesie- 30-1-2005 21:57 Print reply

Posts: 6454
jah die zien er bij een immie en een belgische 50 hetzelfde uit ong
 
allalallalallalalallalala

Dit topic is 1966 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved