is gast @ scootertuning.net forum die heeft ook die MHR 80 uitlaat en is er zeer over te spreken, trekt op ori cilinder zelfs harder dan een bidalot met 70cc zegt hij, weet niet of de bida zo goed is, maar hijs iig zeer te spreken over de MHR
Dit bericht is ge-edit door theredone51 op 12-2-2005 13:23
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
is gast @ scootertuning.net forum die heeft ook die MHR 80 uitlaat en is er zeer over te spreken, trekt op ori cilinder zelfs harder dan een bidalot met 70cc, weet niet of de bida zo goed is, maar hijs iig zeer te spreken over de MHR
precies scootertuning.... mhr pijp schijnt enorm kut te rijden op std cil... en als ie met z'n std cil en mhr pijp iemand deruit rijd met 70cc en een bida pijp, kan die gast gewoon niet afstellen
precies scootertuning.... mhr pijp schijnt enorm kut te rijden op std cil... en als ie met z'n std cil en mhr pijp iemand deruit rijd met 70cc en een bida pijp, kan die gast gewoon niet afstellen
die bida enz. was ook op ze eigen schakel
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
scootertuning dat zegt genoeg, sf is beter
en die gast kan niet afstellen als ik dat zo us lees,
maar is MK dan wat?
evt pro race maar dies alleen onderlangs to ch?
STFU,
bovenlangs is voor de cross veel beter,
heb een onderlangse,
80 kundo, maar ding het dr al tich keer afgelegen, zal binnekort wel breken,
en ja hij zat goed vast