Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Waarom god Waarom!!!!!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1009 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2583 - Waarom god Waarom!!!!!!!
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1124 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DeAmOnChiLd 7-1-02?17:57 Print topicpost
Posts: 875
waarom gaat mijn mb zo traag ik rij maar 85 ofzo en dat met een 70cc 18mm carb en homoet special racing uitlaat me twvh is 14 (voor) 40 (achter) ik snap er geen drol van :a

Ik heb al nieuwe pakkingen tussen me cyl en me kop gezet en me voet pakking vernieuwd maar nog steeds kut en hij lekt niet meer op me pakkingen dus das wel goed in principe

maar ik heb dus ff geen id meer hoe het komt
als er mensen zijn met tips BE MY GUEST en post ze ff want ik ken wel wat hulp gebruiken !!!!!
 
[url=http://www.growyourownshit.com/users/DeAmOnChiLd][b]Wanna grow weed legally? Join growyourownshit.com[/b][/url]

Rick 7-1-02?18:03 Print reply

Posts: 3788
omdat het gewoon een vaag ding is smikk0l
 
Ride like your ass is on fire!!!
Woeter 7-1-02?18:09 Print reply

Posts: 2832
Haal es ff die veels te brede signature weg man!! dit is MEGA irritant, bij veel mensen is het forum al sloom, dus dit helpt helemaal niet he!!!

Kijk ff naar je zuiger of ie niet teveel speling heeft en kijk naar je bougie, of ie beetje bruinig is, dan is het goed.
Als ie mega hard door de 4 trekt, dan heb je een te lichte vertanding en moet je ff een groter voortandwiel erop zetten, dan gaat ie vast harder.

EDIT:
Wat voor membraan heb je?? Probeer eens een snellere zou ik zeggen

[This message is edited by Woeter TS80x on 7-1-02 18:12]
 
MB50TUNED 7-1-02?18:24 Print reply
Posts: 1054
afselling in orde maken, controleren of zuigerveren niet versleten zijn. De afstand tussen de 2 uiteinde in de cilinder moet kleiner dan 1 mm zijn. En monteer een andere tandwielverhouding. Ik zou 15/16 tanden voor zetten.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Sneks 7-1-02?18:45 Print reply
Posts: 2499
en wat voor 70cc cilinder heb je, kijk een naar de timing, en als deze niet goed is, probeer deze dan te veranderen door er meer voetpakkingen on te zetten. Want op zich lijkt je setup heel wat, homoet is een goede uitlaat, 18mm keihin is een goede maat carb., en nieuw ook een erg dure carb.

edit: typefoutjes

[This message is edited by Hans F. on 7-1-02 18:49]
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
verwijderd 7-1-02?18:52 Print reply
Posts: 4082
veel sneller dan 85 ga je ook niet met zo'n kut imi
 
MBBBBBB 7-1-02?18:51 Print reply
Posts: 2340
Als het een imitatie cilinder is, en je trekt een beetje hard, dan is 85 km/h helemaal niet langzaam,
imi gaat niet al te snel ( ja oke kan wel ) maar met je tandwiel verhouding lekker trekken en dan 85 rijden is normaal hoor !!

maar als je een merk cilinder en/of niet lekker trekt, dan is er wel iets mis, maar niet al te erg!
Check eerst ff je bougie, en misschien kan je ontsteking nog ffies vroeger!

20/22/meer carb. wil ook wel een helpen
 
verwijderd 7-1-02?19:00 Print reply
Posts: 4082
je hoort wel vaker eens iets van "22"mm mikuni, ik heb dat nog nooit gezien, hoe zien die eruit?

of zijn dat van die lompe gasten die spruitstuk kant opmeten
 
Sneks 7-1-02?19:05 Print reply
Posts: 2499
imi moet toch echt harder kunnen als 85, die van mij kan 95-100 (liggend). Maar ik laat hem 70 lopen en de eerste twee versnelling op het achterwiel gaan.
Er zit alleen rare hoge spoelpoorten in (13mm hoog) Zodat je een stottergebied hebt en een enorm piekerig vermogen.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
-Michiel RS- 7-1-02?19:33 Print reply
Posts: 2803
jullie moeten ook niet teveel verwachten van een slijtijzeren cilinder van maar f 95,- gulden!
 
DeAmOnChiLd 7-1-02?19:40 Print reply
Posts: 875
Ik heb geen flauw id hoe ik ontsteking moet stellen dus geef eens tips

en bougie is mooi koffie bruin dus das niet het probleem denk ik

eeuuhmm verder die 18 mm carb is een japan standaart dus gewoon merk wat er onder zit normaal maar een 18 is toch zat voor 70!!!!! tis geloof ik trouwens of zeta of immi maar weet niet zeker.

ik ga wel denk ff bij Symen polinni 70 halen met hogedrukkop en dan denk wel 20 mikuni.

en ik zal eens proberen een 15 of 16 voor te zetten............. maar dat ding trekt als een toereloer door in ze 1,2en 3 maar in ze 4 maar heel matig :p dus.



GAARNE even wat advice over afstellen dat zou ik op prijs stellen

[This message is edited by Mb bLaCk DeAmOn on 7-1-02 19:50]
 
[url=http://www.growyourownshit.com/users/DeAmOnChiLd][b]Wanna grow weed legally? Join growyourownshit.com[/b][/url]
swiss 7-1-02?20:01 Print reply
Posts: 672
kan het niet ook zij ndat je koppeling rag is ofzo dat ie doorslipt had ik namelijk bij mijn brommer pakte meteen 7-10 km/h weg in elke versneling

 
dae obbe ufm bergli, da staet an schwaze mtx 8, ich has i w
Sneks 7-1-02?20:05 Print reply
Posts: 2499
gelukkig heb ik net een faq gemaakt koppelingsplaten vervangen
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Nick - Administrator 7-1-02?20:26 Print reply

Posts: 4967
en dat is [URL[t]]faq.asp?id=31&action=view[/t]deze[/URL]
 
Rick 7-1-02?21:36 Print reply

Posts: 3788
lol michael jij en een 70 polini? je durft al niet harder dan 85 op dat ding van je

 
Ride like your ass is on fire!!!
70malossi 7-1-02?21:44 Print reply
Posts: 4176
1 koop niks bij semane
2 draai je grondplaat in de tegengestelde richting als de draairichting va nje krukas.naar rechts draaien dus
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong

Dit topic is 1124 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved