kijk je weet dat als je op de rollerbank gezet wordt dat je dna meestla ene bezwaarschrift kunt schrijven.
nou was ik toenet op www.tuftufclub.com en daar was ik in de bezwaarschriften aan het lezen die voor automobilisten gelden en toe nlas ik het volgende:
) De verklaring van onderzoek voor de gebruikte meetapparatuur als bedoeld in art. 1a van de Regeling meetmiddelen Politie/KLPD d.d. 7 en 4 juli 1997, afgegeven door het Nederlands Meetinstituut; deze verklaring mag op grond van art. 2.2 niet ouder zijn dan een jaar waarbij het tijdstip van de mogelijke overtreding beslissend is; uiteraard dient het serienummer van de gebruikte meetapparatuur te corresponderen met het serienummer dat in deze verklaring staat genoemd;
mischien geld dit ook voor rollerbanken en moeten ze elk jaar ge-eikt wordne ofzo (niet dat er ooit wat van klopt :p ) dus als je weer op de rollerbank zit heb je weer een punt meer in je bezwaarschrift
dae obbe ufm bergli, da staet an schwaze mtx 8, ich has i w
He daar zit wel wat in, want die rollerbanken slijten natuurlijk ook als een gek met al die snelheden die zo'n ding haalt
Als er een officiele regel voor zou zijn dan kan je dat natuurlijk ook weer mooi meenemen in je bezwaarschrift, alleen dan moet je denk ik wel een serienummer van die rollerbank hebben.
dan schrijven ze bonnetjes uit voor wat er mankeert aan de technische staat van je brommert, zoals speling op 't balhoofd, remmen die niet werken enz. enz.
dat framenummer is niet moeilijk te achterhalen
gewoon in je bezwaarschrift zeggen waar en wanneer je op de bank gezet bent en als ze dan zeggen dat ze het niet meer weten, kun jij zeggen dat jij de meeting niet vertrouwd en dat je het belachelijk vind dat ze zo onverantwoordt zijn enz.
dae obbe ufm bergli, da staet an schwaze mtx 8, ich has i w
Ach ja, je kan altijd nog letten op de standaard dingetjes, zoals; is de koeling goed aangesloten, staat je brommer wel goed vast, zit er wel een rat van minstens 80 kilo op, de rest weet ik zo niet meer...