Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nieuwe cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1133 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25791 - nieuwe cilinder
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2019 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

richard3 27-1-2005 15:51 Print topicpost

Posts: 5198
(ja ja ga ik weer ) ik ga binnen kort i.p.v.50cc eurocindro 70cc eurocindro kopen want het prijs verschil is 5 euro :S
nu weet ik niet of mijn krukas dit aan kan en of ik mijn blok moet reviceren? dit is overgens gedaan op de 70 duizen heb er nu 139 duizend op zitten volgens mij wel tijd er voor dus maar dat mogen jullie beslissen(het de laatste tijd erveel zwart bij de uitlaat prut enz.) had gelezen dat dat een lekke keerring kon zijn ? zo ja dan reviceer ik hem gewoon moet dan toch gedeeltelijk los kan ik maar netzo goed door gaan :P, maar kan mijn krukas dit dus aan ?
wat voorn uitlaat er onder ?(zat zelf te denken aan techno) cabr.16 of meer ?milkuni af anders ?
roept maar als ik nog iets vergeten ben btw

 
op naar de grote brommers

honda_2takt_power 27-1-2005 16:05 Print reply

Posts: 6744
ik zo maar ff reviceren en je uitlaat ff ontkolen krukas kan het wel aan en techno uitlaat is wel redelijk en 16mm beter richting de 18/20mm

Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 27-1-2005 16:06
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
richard3 27-1-2005 16:11 Print reply

Posts: 5198
18 :S wow oke dat had ik niet verwacht maar kan (ff kijken of het in buget past:P) uhmmm verder wil eigelijk een 5 bak of 6bak in mijn nsr hebben heb de faq al gelezen snap er de ballen eigelijk niet van :S kan dat gelijk met reviceren enz.

pakking zet kost bij 50cc 9.50 of zo daar zit alles in behalve lagers ? en keer ringen welke moeten dat zijn ?

 
op naar de grote brommers
richard3 27-1-2005 21:38 Print reply

Posts: 5198
iemandt?
btw de brommer boer zij dat je c3 lagers nodig had wat houdt dat in ?
 
op naar de grote brommers
Joostvdw 27-1-2005 21:40 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3

iemandt?
btw de brommer boer zij dat je c3 lagers nodig had wat houdt dat in ?


je moet gewoon een compleet pakkingen set kopen voor nsr, 18mm is nog zelfs nog beetje klein op 70cc euro, beter nog bijv 21mm oid, keerring en lager maten kan je of van te voren opzoeken op bf of vragen aan iemand of eerst blok uit elkaar en oude maten opschrijven

(ik kon btw een keerringen setje kopen voor me MT weer niet of dat ook bestaat voor nsr)
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
-Markiej- 27-1-2005 22:25 Print reply

Posts: 1361
Nahh

Je moet zelf weten of je gaat reviseren.. Zolang er geen speling op zit kan je deze lagers gewoon gebruiken.. ?ls je em reviseert doe dan ook gelijk je keerringen.. alles ligt dan toch open...

Beetje eigen keuze hoor...

C3 lagers zijn gewoon standaard lagers.. voor een niet al te hoog toerengebied... zodra je boven de 13000 toeren uitkomt kun je beter c4 lagers kopen..

Dit bericht is ge-edit door -Markiej- op 27-1-2005 22:27
 
Mijn ontlasting heeft een vloeibare vorm aangenomen...
Tsxdude AKU MicheL 27-1-2005 22:27 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Markiej-

Nahh

Je moet zelf weten of je gaat reviseren.. Zolang er geen speling op zit kan je deze lagers gewoon gebruiken.. ?ls je em reviseert doe dan ook gelijk je keerringen.. alles ligt dan toch open...

Beetje eigen keuze hoor...

C3 lagers zijn gewoon standaard lagers.. c4 is weer wat beter (maar ook duurder..) enz enz


C3 zijn geen orginele lagers
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
-Markiej- 27-1-2005 22:28 Print reply

Posts: 1361
liggen toch dichtste bij standaard lagers?
 
Mijn ontlasting heeft een vloeibare vorm aangenomen...
Tsxdude AKU MicheL 27-1-2005 22:30 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Markiej-

liggen toch dichtste bij standaard lagers?


Ja, maar zijn lang nie orgineel
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Shaggy_Marv 28-1-2005 8:44 Print reply

Posts: 1891
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]


Ja, maar zijn lang nie orgineel

Standaard lagers betekend niet Originele lagers
 
Oldtimers Live Longer
Tsxdude AKU MicheL 28-1-2005 11:06 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shaggy_Marv

[...]

Standaard lagers betekend niet Originele lagers



lees je eigen zin na eens na aapje
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
richard3 28-1-2005 16:19 Print reply

Posts: 5198
mijn pa besteld alles op zijn werk dus is wel zeker dat da goed spul is maar er staan in die info hier nogal rare dingen achter wat betekend dat hoeveel toeren maak je met een 70 cc met dergelijke setup? maar 21 mm jezus wordt een rip uit mijn lijf :P


welke 6 bak kan ik het best 2e hands kopen(wat zal dit kosten) en als ik hem er in zet heb ik dan nog steeds dat de 1 onder is en de rest naar boven is ??
en pas 21mm dellorto phbg21cs op std. spruitstuk nee he? ze verkopen bij 50cc trouwens geen spruitstuk voor dellorto hoe ga ik dat dan ooit passend maken ? of anders een 20mm mikuni vm20-179 76.45 want die past wel op mijn spruitstuk toch ??



Dit bericht is ge-edit door richard3 op 28-1-2005 16:29

Dit bericht is ge-edit door richard3 op 28-1-2005 16:30
 
op naar de grote brommers
christianos 28-1-2005 16:34 Print reply

Posts: 20445
c3 is beter als ie ontgrenst is, hoe hpger het cijfer achter de C, voor hoe meer omwentelingen hij is gebouwd..
 
Saknet 28-1-2005 16:36 Print reply

Posts: 10355
meer c's -> chiller warm rijde
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Wanker 28-1-2005 16:38 Print reply

Posts: 947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3

18 :S wow oke dat had ik niet verwacht maar kan (ff kijken of het in buget past:P) uhmmm verder wil eigelijk een 5 bak of 6bak in mijn nsr hebben heb de faq al gelezen snap er de ballen eigelijk niet van :S kan dat gelijk met reviceren enz.

pakking zet kost bij 50cc 9.50 of zo daar zit alles in behalve lagers ? en keer ringen welke moeten dat zijn ?



je kan gerust met 16mm rijden dat maakt geen reet uit
 
No rap, No reggae, No hardstyle
Tsxdude AKU MicheL 28-1-2005 16:41 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

c3 is beter als ie ontgrenst is, hoe hpger het cijfer achter de C, voor hoe meer omwentelingen hij is gebouwd..


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet

meer c's -> chiller warm rijde



(Ik heb de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt?)


C2 is orgineel
C3 is aan meer toeren gewaagt
C4 is aan nog meer toeren gewaagt.

Verschil is de speling van de lagers in de lagerschaal....

C4 heeft meer speling zodat hij warmer kan worden, en heeft het langst de tijd nodig om warm te worden door die speling dus...

C3 hetzelfde alleen in mindere mate


 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve

Dit topic is 2019 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved