honda_2takt_power |
27-1-2005 16:05 |
Posts: 6744 |
ik zo maar ff reviceren en je uitlaat ff ontkolen krukas kan het wel aan en techno uitlaat is wel redelijk en 16mm beter richting de 18/20mm
Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 27-1-2005 16:06
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
richard3 |
27-1-2005 16:11 |
Posts: 5198 |
18 :S wow oke dat had ik niet verwacht maar kan (ff kijken of het in buget past:P) uhmmm verder wil eigelijk een 5 bak of 6bak in mijn nsr hebben heb de faq al gelezen snap er de ballen eigelijk niet van :S kan dat gelijk met reviceren enz.
pakking zet kost bij 50cc 9.50 of zo daar zit alles in behalve lagers ? en keer ringen welke moeten dat zijn ?
|
|
op naar de grote brommers |
|
richard3 |
27-1-2005 21:38 |
Posts: 5198 |
iemandt?
btw de brommer boer zij dat je c3 lagers nodig had wat houdt dat in ?
|
|
op naar de grote brommers |
|
Joostvdw |
27-1-2005 21:40 |
Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: richard3
iemandt?
btw de brommer boer zij dat je c3 lagers nodig had wat houdt dat in ?
je moet gewoon een compleet pakkingen set kopen voor nsr, 18mm is nog zelfs nog beetje klein op 70cc euro, beter nog bijv 21mm oid, keerring en lager maten kan je of van te voren opzoeken op bf of vragen aan iemand of eerst blok uit elkaar en oude maten opschrijven
(ik kon btw een keerringen setje kopen voor me MT weer niet of dat ook bestaat voor nsr)
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
-Markiej- |
27-1-2005 22:25 |
Posts: 1361 |
Nahh
Je moet zelf weten of je gaat reviseren.. Zolang er geen speling op zit kan je deze lagers gewoon gebruiken.. ?ls je em reviseert doe dan ook gelijk je keerringen.. alles ligt dan toch open...
Beetje eigen keuze hoor...
C3 lagers zijn gewoon standaard lagers.. voor een niet al te hoog toerengebied... zodra je boven de 13000 toeren uitkomt kun je beter c4 lagers kopen..
Dit bericht is ge-edit door -Markiej- op 27-1-2005 22:27
|
|
Mijn ontlasting heeft een vloeibare vorm aangenomen... |
|
Tsxdude AKU MicheL |
27-1-2005 22:27 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Markiej-
Nahh
Je moet zelf weten of je gaat reviseren.. Zolang er geen speling op zit kan je deze lagers gewoon gebruiken.. ?ls je em reviseert doe dan ook gelijk je keerringen.. alles ligt dan toch open...
Beetje eigen keuze hoor...
C3 lagers zijn gewoon standaard lagers.. c4 is weer wat beter (maar ook duurder..) enz enz
C3 zijn geen orginele lagers
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
-Markiej- |
27-1-2005 22:28 |
Posts: 1361 |
liggen toch dichtste bij standaard lagers?
|
|
Mijn ontlasting heeft een vloeibare vorm aangenomen... |
|
Tsxdude AKU MicheL |
27-1-2005 22:30 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Markiej-
liggen toch dichtste bij standaard lagers?
Ja, maar zijn lang nie orgineel
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Shaggy_Marv |
28-1-2005 8:44 |
Posts: 1891 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
[...]
Ja, maar zijn lang nie orgineel
Standaard lagers betekend niet Originele lagers
|
|
Oldtimers Live Longer |
|
Tsxdude AKU MicheL |
28-1-2005 11:06 |
Posts: 10676 |
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
richard3 |
28-1-2005 16:19 |
Posts: 5198 |
mijn pa besteld alles op zijn werk dus is wel zeker dat da goed spul is maar er staan in die info hier nogal rare dingen achter wat betekend dat hoeveel toeren maak je met een 70 cc met dergelijke setup? maar 21 mm jezus wordt een rip uit mijn lijf :P
welke 6 bak kan ik het best 2e hands kopen(wat zal dit kosten) en als ik hem er in zet heb ik dan nog steeds dat de 1 onder is en de rest naar boven is ??
en pas 21mm dellorto phbg21cs op std. spruitstuk nee he? ze verkopen bij 50cc trouwens geen spruitstuk voor dellorto hoe ga ik dat dan ooit passend maken ? of anders een 20mm mikuni vm20-179 76.45 want die past wel op mijn spruitstuk toch ??
Dit bericht is ge-edit door richard3 op 28-1-2005 16:29
Dit bericht is ge-edit door richard3 op 28-1-2005 16:30
|
|
op naar de grote brommers |
|
christianos |
28-1-2005 16:34 |
Posts: 20445 |
c3 is beter als ie ontgrenst is, hoe hpger het cijfer achter de C, voor hoe meer omwentelingen hij is gebouwd..
|
|
|
|
Saknet |
28-1-2005 16:36 |
Posts: 10355 |
meer c's -> chiller warm rijde
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Wanker |
28-1-2005 16:38 |
Posts: 947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: richard3
18 :S wow oke dat had ik niet verwacht maar kan (ff kijken of het in buget past:P) uhmmm verder wil eigelijk een 5 bak of 6bak in mijn nsr hebben heb de faq al gelezen snap er de ballen eigelijk niet van :S kan dat gelijk met reviceren enz.
pakking zet kost bij 50cc 9.50 of zo daar zit alles in behalve lagers ? en keer ringen welke moeten dat zijn ?
je kan gerust met 16mm rijden dat maakt geen reet uit
|
|
No rap, No reggae, No hardstyle |
|
Tsxdude AKU MicheL |
28-1-2005 16:41 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
c3 is beter als ie ontgrenst is, hoe hpger het cijfer achter de C, voor hoe meer omwentelingen hij is gebouwd..
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
meer c's -> chiller warm rijde
(Ik heb de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt?)
C2 is orgineel
C3 is aan meer toeren gewaagt
C4 is aan nog meer toeren gewaagt.
Verschil is de speling van de lagers in de lagerschaal....
C4 heeft meer speling zodat hij warmer kan worden, en heeft het langst de tijd nodig om warm te worden door die speling dus...
C3 hetzelfde alleen in mindere mate
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|