Maar die moet op één of andere manier weer in me nieuwe Hebo uitlaat (die is onbegrenst), op me standaard kon ik hem er zo in slaan (klemmen).En dan ga ik als t goed is met die prop weer f 70 (tijdelijk maar ivm ouders)
Misschien op één of andere manier erin vastlassen maar dat vind ik beetje zonde. Misschien kan ie er weer geslagen worden maar dan ben ik bang dat ie misschien erin valt.
Zou iemand weten hoe ik die erin krijg of andere manier van begrenzen.
Geen begrenzer!! maar gewoon vaste begrenzing.
de buitendiameter is 23.85 mm
de binnendiameter is 8.4 mm
de dikte is 2.1 mm
als het goed is boor je die binnndiameter 10 mm had ik ook met 12mm sproeier 94 0f 88 prop uit de uitlaat en alleen dat ringtje tussen me uitlaatbocht en me standaardt cilinder gedaan en hij liep netjes 50 km/h maar je kan het zelf proberen door je ringetje groter te boren om de juiste snelheid af te stellen
de buitendiameter is 23.85 mm
de binnendiameter is 8.4 mm
de dikte is 2.1 mm
als het goed is boor je die binnndiameter 10 mm had ik ook met 12mm sproeier 94 0f 88 prop uit de uitlaat en alleen dat ringtje tussen me uitlaatbocht en me standaardt cilinder gedaan en hij liep netjes 50 km/h maar je kan het zelf proberen door je ringetje groter te boren om de juiste snelheid af te stellen
maar als bijv ipv die prop dat ringetje tussen je cilinder en je uitlaat zet, valt ie er tog in. Dan moet je hem tog f puntlassen ofzo.
Of zie ik dat verkeerd??
maar als bijv ipv die prop dat ringetje tussen je cilinder en je uitlaat zet, valt ie er tog in. Dan moet je hem tog f puntlassen ofzo.
Of zie ik dat verkeerd??
toen ik die ring had viel hij bij mij niet in me cilinder en en ook niet in de uitlaat hij zit daar tussen klem
je douwt de ring in je uitlaat poort, dus niet een ring nemen die in je cilinderpoort kan( heb je ook wel een veelste kleine ring)
ff berg vet opdoen in je uitlaat poort plakken en je uitlaat ertegen aan duwen en vast maken