Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - TSX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1156 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25722 - TSX
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 821 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RS_racer 24-1-2005 20:42 Print topicpost
Posts: 92
Ik heb nu een tsx met 50 snel en 12mm + originele uitlaat. hoe hard ga ik met een 16 mm?
 

Jarco 24-1-2005 20:43 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_racer

Ik heb nu een tsx met 50 snel en 12mm + originele uitlaat. hoe hard ga ik met een 16 mm?


niet veel harder op top, trekt ie alleeen harder op
 
a honda highrider 25-1-2005 12:02 Print reply

Posts: 1818
klopt... niks op toe te voegen
 
D? Mo(raal)derator
Hannes 25-1-2005 12:04 Print reply

Posts: 4530
Originele uitlaat, doorzagen bij expansie. Begrenzer eruit halen.
En je hebt een proma50, die muisstil is.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Blijhoofd 25-1-2005 13:42 Print reply

Posts: 7378
neem een onbegrenste uitlaat of gia proma en 16 mm en dan loopt tie 80-90 als je hem goed afgestelt heb


maar 16 mm loop iig een stuk beter als die 12mm
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
tsx_gangster 25-1-2005 15:19 Print reply

Posts: 374
met een 50 origineel maakt het helemaal niks uit je inlaat poort is maar 12 mm en met een 50 snel gaat je harder optrekken 50 snel herken je aan membraam

 
The Catfish 25-1-2005 15:46 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx_gangster

met een 50 origineel maakt het helemaal niks uit je inlaat poort is maar 12 mm en met een 50 snel gaat je harder optrekken 50 snel herken je aan membraam



hij heeft een 50 snel aap.
en je kunt beter een snelle uitlaat erop doen
mijn tsx reed met
50snel, 12mm @ 78, ori uitlaat net geen 70.
hetzelfde icm gianelli reed ik 80.

later heb ik er nog een 16mm mikuni onder gelegd,
waardoor hij wat makkelijker en verder in z'n
toeren kwam.

daarmee gaat hij tegen de 90 bij mij.

twv = +/- 15 - 50




edit..

conclusie:

aan een snelle uitlaat heb je meer

Dit bericht is ge-edit door The Catfish op 25-1-2005 15:47
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
tsx_gangster 25-1-2005 15:49 Print reply

Posts: 374
owjah k ziet dat ie 50 snel heb
mare k ken de 80 ma niet halen met mijn 50 snell
heb allemaal soorten uitlaat gehad van homoet tog proma 12mm en 16 mm
 
The Catfish 25-1-2005 15:58 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx_gangster

owjah k ziet dat ie 50 snel heb
mare k ken de 80 ma niet halen met mijn 50 snell
heb allemaal soorten uitlaat gehad van homoet tog proma 12mm en 16 mm


80 moet makkelijk kunnen met die setup en twv

ik weet niet hoe die homoet loopt op 50cc..
maar met een proma en 16mm moet je echt wel
80 halen.

hoeveel rpm haal je in z'n 5?
(of 6, als je heel toevallig een 6bak hebt)

ik rijd 90 @ 10k rpm
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
tsx_gangster 25-1-2005 16:17 Print reply

Posts: 374
in me 4de versenelling haal k wel hoge toere 10@ 11 maar als k na me 5 schakel nog maar 2@3 duizend maar komt ook niet meer hoger ook niet als je supper langzaam je koppeling los laat

 
Lykantroop 25-1-2005 16:29 Print reply

Posts: 4754
mijn tsx rijd standaard 70 met tvw 12/50 doe ik er 12/46 op rijd ik 80 met wind mee

edit typos eruit

Dit bericht is ge-edit door Lykantroop op 25-1-2005 16:31
 
The Catfish 25-1-2005 16:37 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx_gangster

in me 4de versenelling haal k wel hoge toere 10@ 11 maar als k na me 5 schakel nog maar 2@3 duizend maar komt ook niet meer hoger ook niet als je supper langzaam je koppeling los laat




fix dat 'even' met afstellen ,

als je 70 in z'n 4 gaat,
kun je vast wel 85 in z'n 5.



 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
tsx_gangster 25-1-2005 16:39 Print reply

Posts: 374
op dit moment is me blok pleite voor nieuwe lagers maardaarna gaat k het zeker proberen
 
Lykantroop 25-1-2005 16:39 Print reply

Posts: 4754
is dat niet te zware tandwielverhouding, als hij in zn 4 enzo gewoon goed rijd heb t niks met afstelling te maken
 
tsx_gangster 25-1-2005 16:49 Print reply

Posts: 374
14 54 is het
 
Lykantroop 25-1-2005 16:50 Print reply

Posts: 4754
ik zou een 13 voor doen of 12 maar dan wel kleiner achtertandwiel

edit: probeer 13/50 maar volgens mij is dit wat je nu hebt te zwaar

Dit bericht is ge-edit door Lykantroop op 25-1-2005 16:51
 

Dit topic is 821 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved