Brommerforum.nl wordt gehost door: |
![Zeke Internet Services](img/zekelogo.jpg) |
|
|
Uiterlijk Forum - Topic #25703 - mijn honda ss50 vebouwen
|
Pagina 18 van 23
|
Dit topic is 26141 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
28-1-2005 20:20 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/1436/avatar) Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]
Als 2 takt toch zo snel en goed is, waarom zijn er dan geen moderne straatmotoren die 2 takt zijn? (Crossers en Jawa's ofzo erbuiten gelaten)
nadeel van 2 takt is slijtage en verbruik
maar is wel sneller met minder cc's en heeft minder slijtage onderdelen
|
|
|
|
-Tom- |
28-1-2005 20:22 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/2766/avatar) Posts: 4151 |
2 takt diesel power
Lohmann Diesel, 18cc
|
|
FTS Member |
|
Leen |
28-1-2005 20:26 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/2858/avatar) Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TSX freak
[...]
die hebbe ditech achtig systeem
hebbe injectie en krijge lucht door poorten
ditech is afgekeken van 2t diesels
klopt, loopt een ring met spoelpoorten over hele omtrek van cilinderwand, daar komt lucht onder druk naar binnen van de turboblower
|
|
|
|
S1lv3r |
28-1-2005 20:37 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/5408/avatar) Posts: 5213 |
wie heeft er nog meer plaatjes van ss50, want ik wil meer zien ![](img/post/s/b.gif) .
|
|
|
|
Blukaap2 |
28-1-2005 20:37 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/4874/avatar) Posts: 9972 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]
Als 2 takt toch zo snel en goed is, waarom zijn er dan geen moderne straatmotoren die 2 takt zijn? (Crossers en Jawa's ofzo erbuiten gelaten)
2-takt ZUIPT, heeft veel meer een aan/uit karakter en is vooral heel erg vervuilend.
Alleen, het rijd zo lekker en het ruikt zo lekker
Quote: Oorspronkelijk gepost door: twinshocker
ik heb het hier om moto-GP motoren waar dus het dubbel aantal cc's van toepassing mag zijn!vergeleken met een 2-takt(de 500cc klasse is het hoogst) de 2-takten 500cc en de 4-takten mogen dus 1000cc hebben!!!
De 2-takten hebben dacht ik een 180-200PK en de 4-takten een 230-250PK ofzo.
Staat me bij iig.
Komt gewoon doordat eoa domme droplul heeft besloten dat 2*4-takt=2-takt.
Terwijl dat niet helemaal zo is.
|
|
Stoere brommers |
|
-Niellesie- |
29-1-2005 14:50 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/3146/avatar) Posts: 6454 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]
Als 2 takt toch zo snel en goed is, waarom zijn er dan geen moderne straatmotoren die 2 takt zijn? (Crossers en Jawa's ofzo erbuiten gelaten)
ehm die zijn er wel degelijk
rd 250
rs250
rs125
mx125
enz enz
|
|
allalallalallalalallalala |
|
mcdronkz |
29-1-2005 15:09 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/2324/avatar) Posts: 32777 |
classic125?
|
|
|
|
kawa 50 |
29-1-2005 15:25 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/2756/avatar) Posts: 400 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
De 2-takten hebben dacht ik een 180-200PK en de 4-takten een 230-250PK ofzo.
Staat me bij iig.
Komt gewoon doordat eoa domme droplul heeft besloten dat 2*4-takt=2-takt.
Terwijl dat niet helemaal zo is.
Daar ben ik het wel mee eens. Ze zouden de maximale cilinder inhoud van 4T omlaag moeten brengen naar +-800cc, zodat het ook antrekkelijk wordt om weer met 2T te racen.
Die 2-takten klinken zo mooi
|
|
|
|
Ruben. |
29-1-2005 16:45 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/6986/avatar) Posts: 6131 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-
[...]
ehm die zijn er wel degelijk
rd 250
rs250
rs125
mx125
enz enz
modern, dan kun je dus alleen maar praten over de rs125/250
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
Rene ss50 |
30-1-2005 14:28 |
|
Tsxdude AKU MicheL |
30-1-2005 14:29 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/1782/avatar) Posts: 10676 |
whoooow
edit: ook nog zwaar opgevoerd ook, wtf zijn dat voor die blauwe slangen die vanaf cilinderkop naar achterlopen?
Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 30-1-2005 14:30
edit:2 check die uitlaat, loopt eerst met krul onderlangs en dan pas naar achteren
Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 30-1-2005 14:31
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Mono-Nut! |
30-1-2005 14:30 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/2210/avatar) Posts: 623 |
Pimp
|
|
|
|
Joostvdw |
30-1-2005 14:31 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/2433/avatar) Posts: 4789 |
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Tsxdude AKU MicheL |
30-1-2005 14:32 |
|
thijs |
30-1-2005 14:32 |
Posts: 448 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
whoooow![](img/post/s/oo.gif)
edit: ook nog zwaar opgevoerd ook, wtf zijn dat voor die blauwe slangen die vanaf cilinderkop naar achterlopen?
carterontluchting, om de druk uit het carter weg te nemen ofzo
|
|
|
|
Dit topic is 26141 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 18 van 23
|
|