Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - mijn honda ss50 vebouwen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1094 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #25703 - mijn honda ss50 vebouwen
Pagina 18 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 26141 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 28-1-2005 20:20 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

[...]

Als 2 takt toch zo snel en goed is, waarom zijn er dan geen moderne straatmotoren die 2 takt zijn? (Crossers en Jawa's ofzo erbuiten gelaten)


nadeel van 2 takt is slijtage en verbruik

maar is wel sneller met minder cc's en heeft minder slijtage onderdelen
 
-Tom- 28-1-2005 20:22 Print reply

Posts: 4151
2 takt diesel power

Lohmann Diesel, 18cc


 
FTS Member
Leen 28-1-2005 20:26 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak

[...]


die hebbe ditech achtig systeem

hebbe injectie en krijge lucht door poorten

ditech is afgekeken van 2t diesels


klopt, loopt een ring met spoelpoorten over hele omtrek van cilinderwand, daar komt lucht onder druk naar binnen van de turboblower
 
S1lv3r 28-1-2005 20:37 Print reply

Posts: 5213
wie heeft er nog meer plaatjes van ss50, want ik wil meer zien .
 
Blukaap2 28-1-2005 20:37 Print reply

Posts: 9972
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

[...]

Als 2 takt toch zo snel en goed is, waarom zijn er dan geen moderne straatmotoren die 2 takt zijn? (Crossers en Jawa's ofzo erbuiten gelaten)


2-takt ZUIPT, heeft veel meer een aan/uit karakter en is vooral heel erg vervuilend.
Alleen, het rijd zo lekker en het ruikt zo lekker

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: twinshocker
ik heb het hier om moto-GP motoren waar dus het dubbel aantal cc's van toepassing mag zijn!vergeleken met een 2-takt(de 500cc klasse is het hoogst) de 2-takten 500cc en de 4-takten mogen dus 1000cc hebben!!!



De 2-takten hebben dacht ik een 180-200PK en de 4-takten een 230-250PK ofzo.
Staat me bij iig.
Komt gewoon doordat eoa domme droplul heeft besloten dat 2*4-takt=2-takt.
Terwijl dat niet helemaal zo is.
 
Stoere brommers
-Niellesie- 29-1-2005 14:50 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

[...]

Als 2 takt toch zo snel en goed is, waarom zijn er dan geen moderne straatmotoren die 2 takt zijn? (Crossers en Jawa's ofzo erbuiten gelaten)


ehm die zijn er wel degelijk

rd 250
rs250
rs125
mx125
enz enz
 
allalallalallalalallalala
mcdronkz 29-1-2005 15:09 Print reply

Posts: 32777
classic125?
 
kawa 50 29-1-2005 15:25 Print reply

Posts: 400
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

De 2-takten hebben dacht ik een 180-200PK en de 4-takten een 230-250PK ofzo.
Staat me bij iig.
Komt gewoon doordat eoa domme droplul heeft besloten dat 2*4-takt=2-takt.
Terwijl dat niet helemaal zo is.


Daar ben ik het wel mee eens. Ze zouden de maximale cilinder inhoud van 4T omlaag moeten brengen naar +-800cc, zodat het ook antrekkelijk wordt om weer met 2T te racen.

Die 2-takten klinken zo mooi
 
Ruben. 29-1-2005 16:45 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-

[...]


ehm die zijn er wel degelijk

rd 250
rs250
rs125
mx125
enz enz


modern, dan kun je dus alleen maar praten over de rs125/250
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Rene ss50 30-1-2005 14:28 Print reply
Posts: 39

 
Tsxdude AKU MicheL 30-1-2005 14:29 Print reply

Posts: 10676
whoooow


edit: ook nog zwaar opgevoerd ook, wtf zijn dat voor die blauwe slangen die vanaf cilinderkop naar achterlopen?

Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 30-1-2005 14:30

edit:2 check die uitlaat, loopt eerst met krul onderlangs en dan pas naar achteren


Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 30-1-2005 14:31
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Mono-Nut! 30-1-2005 14:30 Print reply

Posts: 623
Pimp
 
Joostvdw 30-1-2005 14:31 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

whoooow


edit: ook nog zwaar opgevoerd ook, wtf zijn dat voor die blauwe slangen die vanaf cilinderkop naar achterlopen?

Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 30-1-2005 14:30


idd, wooooow, wat een lelijke demper

verder istie wel oke

 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Tsxdude AKU MicheL 30-1-2005 14:32 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

[...]


idd, wooooow, wat een lelijke demper

verder istie wel oke



su dat is juist bruut
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
thijs 30-1-2005 14:32 Print reply
Posts: 448
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

whoooow


edit: ook nog zwaar opgevoerd ook, wtf zijn dat voor die blauwe slangen die vanaf cilinderkop naar achterlopen?





carterontluchting, om de druk uit het carter weg te nemen ofzo
 

Dit topic is 26141 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 18 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved