Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - mijn honda ss50 vebouwen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1112 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #25703 - mijn honda ss50 vebouwen
Pagina 15 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 26144 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tsxdude AKU MicheL 26-1-2005 20:55 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Nee, ging eigenlijk om een RS250 vs een VF400 ofzo (of ZXR400, eerlijkere vergelijking).


Wrom haal je je repley weg
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Sander-gpr 26-1-2005 20:56 Print reply

Posts: 405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-

neem een zelfde soort motor die ong hetzelfde aantal toeren draait maar waarvan de 4 takt 2x zoveel cc heeft als de 2 takt dan heb je eerlijke vergelijking

maar t gaat juist om vermogen en koppel uit hetzelfde aantal cc's
 
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo.
Blukaap2 26-1-2005 21:00 Print reply

Posts: 9972
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]


Wrom haal je je repley weg


Las zelf iets verkeerd :p
 
Stoere brommers
Blukaap2 26-1-2005 21:01 Print reply

Posts: 9972
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-

neem een zelfde soort motor die ong hetzelfde aantal toeren draait maar waarvan de 4 takt 2x zoveel cc heeft als de 2 takt dan heb je eerlijke vergelijking


Wat zegt joost nou boven je schele oelewapper ?
 
Stoere brommers
Jozeff - Forum en Sales Moderator 26-1-2005 21:02 Print reply

Posts: 10835
zelfde tijd gepost
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Sander-gpr 26-1-2005 21:03 Print reply

Posts: 405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

[...]


Wat zegt joost nou boven je schele oelewapper ?

die post stond er nog niet toen ik aan m'n post typen begon...
 
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 26-1-2005 21:05 Print reply

Posts: 10835
dat moet wel als je die van niellesie ge-quote hebt
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Tsxdude AKU MicheL 26-1-2005 21:09 Print reply

Posts: 10676
PFFFFF
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Membraanklepje 26-1-2005 21:11 Print reply

Posts: 1379
Oke, nu weer ontopic:

Het 'ombouwen' van een SS50 naar een caf?-racer.

Iemand nog vette idee?n?

Dit bericht is ge-edit door Membraanklepje op 26-1-2005 21:12
 
Rene ss50 26-1-2005 21:12 Print reply
Posts: 39
Nog wat honda racers



yamahti met cb blok:


[img]
[url]http://classicracingteam.freeservers.com/Ardjuna/JvE1.JPG[/img][/url]









Dit bericht is ge-edit door Rene ss50 op 26-1-2005 21:15
 
mcdronkz 26-1-2005 21:13 Print reply

Posts: 32777
al die dingen zijn stikgeil
 
S1lv3r 26-1-2005 21:20 Print reply

Posts: 5213
die laatste is echt ?ber
 
Dakana 26-1-2005 21:43 Print reply

Posts: 739
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

[...]


Honda VF400
V4 4-takt

55,5PK@12500rpm
35,4NM@10500rpm

Honda NS400R
V3 2-takt
72PK@9500rpm
53nm@8500rpm

Honda NS250R
V2 2-takt
45PK@9500rpm
36,3NM@8500rpm


Als je nog eens iets beweert, formuleer het beter of check even of het uberhaupt klopt ?


ah, je wou gaan vergelijken, prima, maar neem dan geen productie moteren, niet ieder's doel van die motoren is het zelfde he, een vf400 vergelijken met een ns400r ... :/ .. dan mag jij een willekeurige 750cc 2takt vergelijken met de nr750 ok ? ....... slaat natuurlijk nergens op ..


hier, 70cc 2takt schakel brommer, 13pk, en 70cc 4takt schakelbrommer, 13pk -->

2takt -


4takt -



maar je kan natuurlijk nog altijd de rest van de wereld blijven tegen spreken .. wat je wilt .. prettige avond nog!

ps.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: twinshocker

wel je hebt dubbel zo veel arbeids slagen!!!


ja .... bij 2takt wel ja .............. die maakt 2 arbeidslagen in de tijd dat 4takt er 1 maakt ja .....


Dit bericht is ge-edit door Vitriol op 26-1-2005 21:44

Dit bericht is ge-edit door Vitriol op 26-1-2005 21:45
 
Dakana 26-1-2005 21:53 Print reply

Posts: 739
dat vergeet ik er nog bij te zetten,
de 2takt is een 70cc rs50 met getunede
gillardoni cilinder (zoiets? ik ben er niet echt in thuis..) dell'o'rto carburateur en gianelli uitlaat (grafiek gekregen van iemand die zei me dit, mij zegt het allemaal geen ruk )

de 4takt grafiek is een 70cc monkey met bewerkte oval head kit er op, mikuni 24vlak, outorrotor, kitaco natte 4plaats koppeling op de bak, ooit is van een japanse pagina geplukt
 
Leen 26-1-2005 22:07 Print reply

Posts: 26877
als die eerste meting een getunede 70 is, dan mag de eigenaar daarvan zich wel ff flink gaan schamen :P
 

Dit topic is 26144 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 15 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved