Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - mijn honda ss50 vebouwen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 994 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #25703 - mijn honda ss50 vebouwen
Pagina 11 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 26148 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MaartenSS50 26-1-2005 12:06 Print reply

Posts: 456
deze foto gaat over mijn achterlicht, orgineel, maar ledjes ingebouwd voor meer licht, gister gemaakt.
 
Dakana 26-1-2005 12:06 Print reply

Posts: 739
gezeur iedere keer om die 2takt of 4takt voorkeur, 4takt is niet beter ofzo, en ga dan ook niet cool lopen doen dan het "2takt verslaat", het koppel van een 4takt is wat hoger en door de 4slag werking en kleppen is het geluid wat anders, wat voor sommige mooier is en voor sommige niet mooier, zo simpel.
en de doorgaandse feiten dat 2takt wat meer slijt en minder beheersbaar is, en 4takt wat lastigere techniek is en minder vermogen levert,
waarom word daar nou steeds moeilijk over gedaan????
tis in beide gevallen iets wat je zelf in handen hebt, als je kiest voor 4takt bv. omdat het wat zuiniger is en een laag tonig geluid heeft, nou veel plezier er mee, een ander vind het leuker om zo veel mogelijk vermogen uit zijn brommertje te halen en vind het hoog toerige geBrul mooier, prima, laat hem, accepteer dat dan gewoon ..

afijn, even ontopic verder, ssjes en stuff, had nog wat oude plaatjes -->













k vind er eigenlijk geen een echt mooi, op die laatste na, die gaat nog wel maja misschien kan je er wat ideetje van opdoen

hdd2004, alex zijn ss -



naja dat was het wel weer :P
de groeten!



Dit bericht is ge-edit door Vitriol op 26-1-2005 12:06
 
Hells Hobbit 26-1-2005 12:13 Print reply

Posts: 1793
vette sjit

 
Gary - Forum en Gallery Moderator 26-1-2005 12:17 Print reply

Posts: 12846
Cker cker
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
MaartenSS50 26-1-2005 12:28 Print reply

Posts: 456
hmmm hondadag 2004?
 
Dakana 26-1-2005 12:36 Print reply

Posts: 739
hdd2004 - hondadag2004 ja

en naja nu we toch bezig zijn;
ardjuna's racer's ;







en een andere racer, stond op de hdd ;

 
hondacrosser 26-1-2005 12:38 Print reply

Posts: 1902
whaha die laatse heeft een oversized kont
 
-!Giles!- 26-1-2005 13:28 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondacrosser

whaha die laatse heeft een oversized kont


net zoals je moeder
 
nick is gay ;-)
Roedie 26-1-2005 14:22 Print reply

Posts: 3531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -!Giles!-

[...]


net zoals je moeder



 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
SuzukiMARC 26-1-2005 14:24 Print reply

Posts: 3023
supervette brommers zeg.. jeetje.. en nou jij nog
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
Roedie 26-1-2005 14:26 Print reply

Posts: 3531
dat witte maskertje is echt relaxt
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
Rudy 26-1-2005 14:30 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vitriol

gezeur iedere keer om die 2takt of 4takt voorkeur, 4takt is niet beter ofzo, en ga dan ook niet cool lopen doen dan het "2takt verslaat", het koppel van een 4takt is wat hoger en door de 4slag werking en kleppen is het geluid wat anders, wat voor sommige mooier is en voor sommige niet mooier,


4-t levert veel minder kopper als een 2-takt
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Ruben. 26-1-2005 14:44 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fseend

[...]


moet je eens een 1200 sportster rijden, of een 1340evo of 1450twin cam, dat beert w?l, iig meer dan alles met een geel/oranje plaatje


zet dat maar tegen een gt 750
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
JCG 26-1-2005 15:37 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]


2takt hoeft gelukkig niet opgevoerd te worden, want dat is van zichzelf al retesnel


een kompleet std mtje is inderdaad ultra snel
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
Dakana 26-1-2005 16:50 Print reply

Posts: 739
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rudy

[...]


4-t levert veel minder koppel als een 2-takt


tuuuurrrrrrrrrlllliiijjjkk...

http://home.filterne...de_micropulling.html

"Deze motoren zijn uitgerust met een nokken as en kleppen, en draaien minder toeren dan de 2 takt motoren. Het grote voordeel hiervan is ,een hoog koppel"

http://www.motor-forum.nl/forum/topic/66002

"viertakt is relaxt ...lekker koppel enzo..."

"ik zou gaan voor een 4takt ook al omdat die meer koppel...."

http://www.demodderb...iewtopic.php?p=48260

"Een 4-takt is leuk omdat erin elke versnelling veel koppel zit"

en hier van dit brommerforum zelfs -
http://www.brommerforum.nl/showtopic/21000/4

"een 4takt is natuurlijk een heel andere principe en dus ook heel andere eigenschappen ongeacht het vermogen.
Zo is de krukas veel zwaarder uitgevoerd dan bij een 2takt, hierdoor heeft een 4takt dus een veel lager draaimoment en in de lage toeren veel meer koppel, zeg maar heeeel en heel veel meer koppel dan een 2takt.
Daarin zit 't em."

en nog een fijne uitleg op het motorforum -
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/39209

"2takt heeft dus vaker een arbeidslag, maar omdat hij in diezelfde slag de verbrande brandstof eruit blaast levert het weer minder op."


en ik heb zelf ook vaak zat op verschillende 2takt schakelbike's gereden, en ook op verschillende 4takter's, je merkt wel degelijk dat 4takt aanzienlijk meer koppel heeft...
maar goed, geloof vooral in je eigen stelling........... ik hou je niet tegen ....

Dit bericht is ge-edit door Vitriol op 26-1-2005 16:52
 

Dit topic is 26148 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 11 van 23
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved