Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 110cc lc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 853 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2568 - 110cc lc
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1346 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ronald 6-1-02?11:30 Print topicpost
Posts: 956
weet iemand wat de snelste 110cc lc cilinder is voor een yamaha dt 80 lc2??
ik heb de volgende kunnen vinden,
autisa 57mm
polini 55mm
malossi 57.5mm
zeta 55mm
heeft 1 van deze cilinders ook een vlinderpoort?


[This message is edited by Yamaha DT70 R on 6-1-02 13:02]
 

verwijderd 6-1-02?13:40 Print reply
Posts: 4082
wauw, lekker veel keuze, wat is de slag?
 
Ronald 6-1-02?13:42 Print reply
Posts: 956
ik weet het niet zeker, ik heb net op een site gekeken over een dt 80 lc2 maar die heeft 6 versnellingen, het blok dat ik krijg heeft er maar 5 (waar zou dit aan kunnen liggen?) die 6bak heeft in ieder geval een slag van 42 mm
 
Ronald 7-1-02?20:25 Print reply
Posts: 956
maar weet er hier nou iemand wat de snelste cilinder is??
zag net dat die polini van alu was, weet er iemand waarvan die malossi gemaakt is?

 
Nick - Administrator 7-1-02?20:32 Print reply

Posts: 4967
Hmmm mag ik toch ff opschieten met de onderdelen database
Naar het idee van Joost (zie [URL[t]]showtopic.asp?fid=1&id=2442[/t]dit[/URL] topic) ben ik daar mee bezig.
 
Ronald 7-1-02?20:36 Print reply
Posts: 956
weet je zo effe niks te vertellen over die cilindertjes?? en wanneer denk je dat die database klaar is, zou wel makkelijk zijn.
 
Nick - Administrator 7-1-02?20:40 Print reply

Posts: 4967
Ik hoop deze week die database online te kunnen zetten.
Maar over Malossi weet ik inderdaad niet zoveel, behalve dat ze wel snel zijn (ongetuned)
Ik dacht dat ze een nikasil wand hebben. Net als Polini.
Zeta heeft chroom dacht ik.
 
B3AST 7-1-02?20:41 Print reply
Posts: 2469
bij 50cc hebben ze geen zeta wel een autisa malossi en polini

Autisa


ik weet niets van deze cylinders, het zijn alledrie in ieder geval steen goede merken dus je kunt nooit echt de verkeerde kiezen denk ik

die autisa is wel het goedkoopst, kost bijna 140 Euro en die malossi en polini zitten allebei tegen de 200 Euro.

ik zou persoonlijk de autisa kiezen denk ik, ik weet weinig van dit merk, maar volgens mij is een 70cc autisa voor MT/MB sneller dan een 70cc malossi of polini voor dat blok. En hij's het goedkoopst. Dus ik vind dat wel een gokje waard

anders moet je even naar 50cc.nl bellen voor die poorten, die kerels die daar werken zijn vet aardig willen je denk ik wel helpen, een van die dudes heeft trouwens zelf ook DT's gehad dus misschien weet die dat wel

EDIT: dhij flipte met die euro-tekens

[This message is edited by B3AST on 7-1-02 20:47]
 
- insane in the brain -
Ronald 7-1-02?20:47 Print reply
Posts: 956
k hartstikke bedankt voor de info, de brommerboer hier zei trouwens dat autisa een flutmerk was, hij raadde een polini aan.
 
B3AST 7-1-02?20:52 Print reply
Posts: 2469
Tsjah... ik heb totaal 0,0 ervaring met autisa, heb nooit 1 gereden, en heb er zelfs nooit 1 in mn handen gehad.

het enige wat ik weet dat die dingen op MB/MB blok verschrikkelijk hard gaan, misschien wel het hardst van allemaal (durf ik niet met zekerheid te zeggen natuurlijk ) ik heb in ieder geval zeer positieve verhalen over deze cylinder voor MT/MB gehoord
 
- insane in the brain -
verwijderd 7-1-02?20:57 Print reply
Posts: 4082
autisa is fuckings snel meestal!!
 
barry 7-1-02?21:01 Print reply

Posts: 7387
ik heb een autisa 70 cilinder voor mijn mt en ik moet je vertellen ik ben echt zeer tevreden met die cilinder, hij is er goed afgewerkt, veel beter dan eurocilindro en zo, hij gaat ook nog eens hard, compressie van hier tot gut , in de 4 blokkeert het wiel net niet, in de 3 moet ik op de mt gaan zitten, echt vet dus

ik heb er met mijn 20mm carb en 50snel uitlaat en tdw v 14-45 90km/h meegehaald, dit is een lichte tandwielverhouding en hij trok in de 4 nog veel ste hard, dus kan veel harder, maar zit nu een 24mm op en weet nog niet hoe hard dat gaat

daarintegen is het jammer dat de cilinder van gietijzer is en daarom harder slijt dan polini en zo, maar daarin tegen kun je de autisa dan ook weer laten honen

bart jan had met zijn mb een zelf getunde 70autisa met 24mmcarb 117km/h digitaal gehaald!

maar polini zijn natuurlijk ook goede cilinder, maar ik vind met prijs vergelijking de autisa toch wel aantrekkelijk, en er zijn dacht ik nog meer mensen met goede ervaringen over autisa

zo ik heb mijn zegje gedaan
 
He?

Dit topic is 1346 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved