Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - ff paar vraagjes over mb met mbx80 blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 863 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #25679 - ff paar vraagjes over mb met mbx80 ...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2420 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kpotappel86 23-1-2005 18:42 Print reply

Posts: 2679
niemand heeft ervaring met jou precieze setup...

dus ik zou het eerst gewoon lekker monteren/afstellen even kijk hoe het rijdt en pas over aanpassingen praten(tunen en of frame versterken enzo)
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Kampersjaak 23-1-2005 19:13 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco MB

goot tuning schijnt wel goed te zijn. Wiebutt heeft het daar laten tunen

sander doet precies het zelfde,
 
oderint dum metuant
wiebutt 23-1-2005 19:19 Print reply

Posts: 6264
ik zoek alleen nog iemand die cheap kan draaibanke voor me squish , hier niet iemand :P
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Kampersjaak 23-1-2005 19:20 Print reply

Posts: 12285
doen ze bij jou in het dorp niet aan matriaal bewerking?
bij bonenkamp doen ze dat wel

Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 23-1-2005 19:21
 
oderint dum metuant
wiebutt 23-1-2005 19:33 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

doen ze bij jou in het dorp niet aan matriaal bewerking?
bij bonenkamp doen ze dat wel

Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 23-1-2005 19:21


Ken die bedrijfies niet echt hier
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
WillieWortel 23-1-2005 21:06 Print reply
Posts: 17
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

niemand heeft ervaring met jou precieze setup...

dus ik zou het eerst gewoon lekker monteren/afstellen even kijk hoe het rijdt en pas over aanpassingen praten(tunen en of frame versterken enzo)


k, bedankt
 
Honda SS50 23-1-2005 21:38 Print reply

Posts: 1078
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]


Ken die bedrijfies niet echt hier


ik wel
heb me cilinder van me suzuki ook uitgedaaid
van 41 naar 45mm

 
www.4strokealphen.nl
Remco RS 23-1-2005 21:53 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

[...]

sander doet precies het zelfde,


kun je die rs dan nog veel sneller laten lopen?
 
Jochie 23-1-2005 22:32 Print reply

Posts: 141
het lijkt me te gevaarlijk op dat frame...volgens mij kun je best proberen om aan een ander (nieuwer) frame enzo te geraken

edit: al gezegd, sorry


Dit bericht is ge-edit door Jochie op 23-1-2005 22:33
 
Baasbas 24-1-2005 0:26 Print reply
Posts: 2176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WillieWortel

maar als het maar 100/110 gaat lopen volgens jullie, dan is het tog niet nodig om het te verstevigen of wel?

ik heb gevraagd aan iemand die met 2t raced, en hij zei dat die 34 vlakschuif niet te groot was.
en dat die jolly goed bij die cil paste.

weten jullie anders een bedrijfje waar ik die cil kan laten tunen en hoeveel het ongeveer gaat kosten.


tuurlijk.. als jij tegen iemand met 2t ervaring zegt dat je een hoogtoerige 128cc cilinder icm met een Jolly Moto voor 125cc hebt, dan gaat die zeggen dat die 34mm carb prima kan..

alleen die Athena/Eurocilindro gebakjes zijn 98cc en ongetuned s l o o m
dus punt 1: uitlaat en cilinder passen niet bij mekaar
2: carb is te groot

enige optie die over blijft: cilinder flink onder handen laten nemen

Dit bericht is ge-edit door Baasbas op 24-1-2005 0:28
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
WillieWortel 24-1-2005 0:42 Print reply
Posts: 17
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas

[...]


tuurlijk.. als jij tegen iemand met 2t ervaring zegt dat je een hoogtoerige 128cc cilinder icm met een Jolly Moto voor 125cc hebt, dan gaat die zeggen dat die 34mm carb prima kan..

alleen die Athena/Eurocilindro gebakjes zijn 98cc en ongetuned s l o o m
dus punt 1: uitlaat en cilinder passen niet bij mekaar
2: carb is te groot

enige optie die over blijft: cilinder flink onder handen laten nemen

Dit bericht is ge-edit door Baasbas op 24-1-2005 0:28


maar why the fuck zei die winkel dan tegen me dat het een hoogtoerig cilinder was en 128cc ( hij sei letterlijk dat "het aantal cc's is hetzelfde als die van de euro, dus 128" )

welke cilinder kank dan beter komen volgens jou
 
Blukaap2 24-1-2005 0:58 Print reply

Posts: 9953
Originele MBX cilinder opboren naar 55mm, zo'n eurocilindro/athena zuiger dr in en die tunen.
Maar die eurocilindro/athena loopt na wat goed tunewerk ook wel vrij hard ws.

En dat 128/98cc gezever komt heel vaak voor, meesten weten het gewoon niet.

Dit bericht is ge-edit door Blukaap2 op 24-1-2005 0:59
 
Stoere brommers
Pingu 24-1-2005 12:15 Print reply
Posts: 1842
mss heeftie wel een ac blok, wat hij stiekem mbx80 blok noemt?
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Baasbas 24-1-2005 12:18 Print reply
Posts: 2176
of die verkoper is in de war..

dan zou het slagvolume beter kloppen maar is het nog steeds een laagtoerig ding wat toch echt een tunebeurt nodig heeft
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik

Dit topic is 2420 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved