Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Ligbrommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1124 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #25663 - Ligbrommer
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3818 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

peanutpouwer 22-1-2005 18:08 Print topicpost

Posts: 229
Hey,
Ik kwam op het idee een ligbrommer te bouwen, lijkt me wel gaaf. Je hebt dan het voordeel dat je weinig luchtweerstand hebt, dus reletief weinig vermogen maar hoge snelheden.
Dat betekend dat je een laag aantal kw's op de rollerbank krijgt maar toch een kick kan hebben door de snelheid.
Bestaad dit al?
Wat vinden jullie ervan, is het 't proberen waard?
En is het legaal, zou je een ligbrommer kunnen laten keuren?
Groeten
 

jeroen 22-1-2005 19:15 Print reply

Posts: 15066
:/

geld teveel ofzo?

keuring is duur..krijgt het niet eens gekeurd.
 
wiebutt 22-1-2005 19:16 Print reply

Posts: 6264
Net als bij een ligfiets ?
zo ja ben je geflipt :S
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Speakerfreak 22-1-2005 19:18 Print reply

Posts: 4941
wazaaa gewoon geflipttt..... en gevaarlijk ook:P opzich kan je idee wel werken maar dan ga je 10km harder,, jeej
 
Vieze naaiers hier
Mono-Nut! 22-1-2005 19:22 Print reply

Posts: 623
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak

wazaaa gewoon geflipttt..... en gevaarlijk ook:P opzich kan je idee wel werken maar dan ga je 10km harder,, jeej


Toch weer 10 km in dat geval
 
khpoppema 22-1-2005 19:23 Print reply

Posts: 3199
veelste gevaarlijk
en als het werkt zoudne ze dat in de racerij toch ook doen (conclusie het wekrt niet)

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
-Niellesie- 22-1-2005 19:24 Print reply

Posts: 6454
bochten?

jij bent raar
 
allalallalallalalallalala
2wheels[jurg] 22-1-2005 19:27 Print reply

Posts: 3503
maak dan een ligbrommer ala dragmotoren, dat je op je buik ligt
 
tommy354 22-1-2005 19:27 Print reply
Posts: 108
lig brommer.. als je op de tank van een rs ofzo gaat liggen dan lig je toch ook? (ben je ook helemaal gestroomlijnt, knieen achter die zijkappen hoofd achter het windschermpje en rijden maar


 
Speakerfreak 22-1-2005 19:29 Print reply

Posts: 4941
als nog meer luchtweerstand dat je volledig ligt he flappy
 
Vieze naaiers hier
a honda highrider 22-1-2005 19:31 Print reply

Posts: 1818
koop een scoetuh zit je ook achter de kappen,


grapje, moet je niet doen !
 
D? Mo(raal)derator
-Niellesie- 22-1-2005 19:32 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: a honda highrider

koop een scoetuh zit je ook achter de kappen,


grapje, moet je niet doen !


haha not
 
allalallalallalalallalala
tommy354 22-1-2005 19:35 Print reply
Posts: 108
dan bou je zoiets

http://home.wanadoo....ts/CV2001/Turbo2.jpg

en als je de wieltjes nou ook nog zo dun mogelijk maakt heb je ook nog minder wrijvings weerstand en een zo licht mogelijk motorblok met zoveel mogelijk vermogen ga je wel hard denk ik
 
MTX-speed 22-1-2005 19:36 Print reply

Posts: 1229
Op zich een heel mooi project. Lijkt me mooi om te proberen hoe hard dat je toch kunt gaan met een origineel 50cctje. Maar om er mee op de openbare weg te gaan rijden is wel een beetje ziek denk ik.
Maar hoe wil je zo'n ding ooit stabiel krijgen? Zal hij niet gaan zwabberen? Hoe zwaar zal hij wel niet worden? Zo zwaar dat je alle vermogenswinst van de luchtweerstand weer aan het gewicht verliest? Waar laat je het blok? En de tank?

Volgens mij zijn er zoveel dingen waar je aan moet gaan denken dat er heeeeeeel veel tijd in gaat zitten. Maar mijn zegen heb je mits alle foto's op 't forum komen
 
Ruben. 22-1-2005 19:37 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tommy354

dan bou je zoiets

http://home.wanadoo....ts/CV2001/Turbo2.jpg

en als je de wieltjes nou ook nog zo dun mogelijk maakt heb je ook nog minder wrijvings weerstand en een zo licht mogelijk motorblok met zoveel mogelijk vermogen ga je wel hard denk ik


worden leuke bochten, kun je elke keer weer uitstappen, ding recht overeind zetten, en weer wegrijden
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
a honda highrider 22-1-2005 19:40 Print reply

Posts: 1818
neen, die dingen zijn vet wendbaar.

Het is trouwens mileage-maraton
 
D? Mo(raal)derator

Dit topic is 3818 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved